Søgning på: kemi b isis. Resultater: 19661 til 19680 af 96602
  • Læseferie på VUC

    Forumindlæg
    Hej, Jeg går på et VUC forårshold, der slutter her til sommer (kemi). På vores skema er den sidste undervisningsdag 4/5, men er der nogen, der ved, om det er så tidligt, der gives læseferie?
  • Hjælp til rapport skrivning

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en meget nem måde at skrive en kemi rapport på? jeg har nemlig aldrig skrevet en rapport før. Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig..
  • eksam

    Forumindlæg
    jeg sidder og tænker på kemi eksamen jeg har ingen idér om hvordan det kan være, bliver der stillet nogle spørgsmåle eller hvordan....? er der nogen der kan bare give mig en ide om det? tak på forhånd
  • MgSO4 . 7 H2O - Let eller tungt?

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive aflevering i kemi og mangler lig esvar på spørgsmålet: Er stoffet MgSO4 . 7 H2O let- eller tungtopløseligt? :) Gerne med forklaring hvorfor :) Tak :D
  • massen af nogen stoffer

    Forumindlæg
    Nogen der har s meget sty på dette her i kemi, og kan skrive formelerne. Jeg har kæmpet og kæmpet men kan sgu ikke finde ud af det .... er der en venlig sjæl der kan hjælpe. Filen er ved hæftet
  • Reaktionskema

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for lidt hjælp til min kemi. Spørgsmålet lyder sådan her: I butan substitueres et hydrogenatom med et bromatom (monosubstitution).Oopskriv reaktionskemaet. Håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe mig!
  • Forvirret? Ja!

    Forumindlæg
    Hej nørder! Jeg skal snart til FSA i fysik/kemi, og jeg er ret forvirret. Skal man lave dispositioner for hvert emne eller what? Er det meget svært? Skal man kæmpe for, at få et 7-tal?
  • Atomfysik

    Forumindlæg
    Hej (: Skal til fysik/Kemi eksamen på Mandag D.16 jeg kan bare ikke finde ud af Atomfysik, ville en være så venlig at give et par eksempler til hvad jeg kan gør når jeg sikkert trækker Atomfysik, Tak (:
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Biologi Spørgsmål vedrørende strålings indvirkning på levende organismer, mere specifikt lys?

    Forumindlæg
    Som titlen siger, skal bruge nogle arbejdsspørgsmål til strålings indvirkning på levende organismer, gerne mere specifikt lys. Hvis du har nogle til Fysik/Kemi eller Geografi, så skriv dem også gerne. Mange tak!
  • Mængdeberegning

    Forumindlæg
    Opløsningen blandes med 100 mL 0,150 M natriumnitrat c) Beregn de aktuelle koncentrationer kan simpelthen ikke løse dette, er der nogen, der er gode til kemi, som kan hjælpe
  • natriumbenzoat ''s densitet

    Forumindlæg
    Ja, da jeg er ved at lave en opgave i kemi, ville jeg bliver glad hvis der var nogen der ville give mig natriumbenzoat 's densitet, så jeg kan bliver færdig. På forhånd tak.
  • Gaskonstant

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en Kemi aflevering om bestemmelse af butans molarmasse, og jeg skal bruge gaskonstanten. Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg finder den. Er der nogen der kan hjælpe?
  • Karakteren tæller. Rapport

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har tid til at rette min kemi rapport, der handler om eddikesyreindholdet i alm. husholdningseddike, så ville det være rigtig godt. vil nemlig gerne have en god karakter, da den tæller denne gang. Mange tak Mvh. Rasie
  • regnestykke

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med en kemi opgave og jeg er gået i stå fordi jeg får forskellige resutater for det her regnestykke jeg har vedhæftet.. er det korrekt at det giver 0,10??? hvad får i det til?
  • Nogen der har en anelse om hvor mange g/mg man skal tage for at dø?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har om MDMA/Ecstasy/Emma i Biologi og Fysik/Kemi hvor jeg skal finde ud af nogle ting omkring stoffet, som bl.a. er hvor mange g/mg man skal tage for at det bliver livsfarligt
  • acetylsalicylsyre

    Forumindlæg
    Hej jeg er ved at lave en kemi rapport om smertemedicin. Mit spørgsmål er, hvorfor er det bedre at anvende acetylsalcylsyre, frem for salicylsyre? Håber der er nogen der kan hjælpe (:
  • Biologi synposis

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en synopsis om fotosyntese i kalkgraven. Den skal indeholde geografi,biologi og kemi. Er der nogen der har et eksempel på en synopsis? har ingen ide hvordan jeg skal gribe det an!
  • virkelig svært

    Forumindlæg
    Hej Der er to opgaver fra kemi 2007 eksamensæt (opg. 3 c og 3 d) som jeg føler jeg kun kan løse halvt. Jeg mener man skal bruge pufferligningen til begge opgaver.