Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 19661 til 19680 af 186242
  • Titrering

    Forumindlæg
    Hej Hvordan kan det være, at pH kan være forskellig fra 7, når ækvivalenspunktet nås? Har det noget med at gøre, hvor ligevægten mellem titrand og titrator ligger?
  • beregning af moms

    Forumindlæg
    hvordan beregner man købsmoms og salgsmoms please hjælp
  • Hvad vil det sige “Når vi vælger-så vælger vi også fra”?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et spørgsmål som jeg skal svare på Hvad vil det sige “Når vi vælger-så vælger vi også fra”?
  • Projektopgave om menneskesmugling

    Forumindlæg
    Hej min veninde og jeg har projektuge lige nu men vi ved ikke hvad vores produkt det skal være. Vi har om menneskesmugling men vi er helt blanke for ideer Hjææælp Tak på forhånd
  • uhindret amin

    Forumindlæg
    hey jeg er i et projektarbejde støt på betegelsen uhindret amin eller rettere unhindered amin, er der nogen der forklare mig hvad en unhindered amin er?
  • Medie og børn

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp... Hvad menes der med dette spørgsmål: Hvilken påvirkning har, børns medie valg set ud fra de socialt kompetance???? Tak på forhånd.
  • sprogvarianter

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg sidder med en dansk opgave og et spørgsmål lyder "sprogvarianter: er der benyttet specielle sprogvarianter?" Jeg kan simpelthen bare ikke lige huske eller finde noget om sprogvarianter i mine papir - kan nogen hjælpe?
  • Privat undervisning

    Forumindlæg
    Hej.. jeg tænkte på, er der nogen der kan hjælpe med privat undervisning, har kemi på A-niveau? og hvor meget vil i have for det?
  • Litterær atikel

    Forumindlæg
    Er der nogle der har en god huske liste til litterær arikel
  • An account - redegørelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en redegørelse af en tekst i engelsk. Skal/må man nævne navne? Skal der være en indledning / afslutning?
  • Bitte helfen

    Forumindlæg
    Hej, jeg håber I vil kigge den nedenstående tysk stil igennem, og hjælpe mig med at rette for fejl. Stilen handler om filmen "Im Juli".Im Voraus vielen Dank. Im Juli von Fatih Akin „Im Juli“ ist die Geschichte von der schüchternen Lehre, wie heißt Daniel Bannier und von dem Hippie gl...
  • essay

    Forumindlæg
    hej har lige et spørgsmål: må der godt være et "du" i et essay, eller er det så ikke et essay længere? Hilsen Rudim:)
  • svag base?

    Forumindlæg
    hej alle sammen :) hvornår er en base svag? eller rettere sagt hvordan kan man se det? jeg ved at: Stærke baser dissocierer meget. Svage baser dissocierer kun lidt. men kan man ikke bruge andre metoder til at finde ude af det? mener at min lære sagde et eller andet om pkb engang, men kan desvær...
  • genetik

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har lige et lille spørgsmål: Vil enhver ændring a baserækkefølgen i DNA have en konsekvens?
  • bevis

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som kan hjælpe mig med at bevise dette? cos(v)= vektor(a)*vektor(b)/længden af vektor(a)*længden af vektor(b) hvorfor er det sådan? ^^
  • hjælp tak

    Forumindlæg
    En funktion er givet ved forskriften f(x)=x+sin(x. Gør rede for, at ligningen f(x)=c har netop en løsning for alle c
  • Fortegnsundersøgelse?

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en matematikopgave, hvor man ud fra grafen, skal bestemme fortegnet for hvert af tallene a, b og c. Det skal siges at grafen ligger i øverste højre kvadrant (kan ikke huske hvad den hedder) og den går ned under x aksen også, med benene opaf. Hvordan løser man denne?
  • postmodernisme?

    Forumindlæg
    Hvorfor siger man at postmodernismen modsiger sig selv? Er i enige ?
  • Hjælp til projektopgave; forside billeder. OPGAVEN SKAL AFLEVERES I MORGEN 12/2 2010!

    Forumindlæg
    Hej er der nogle her inde der kender nogle gode billeder( gerne karikaturer) der passer til mit emne: Skal vi afskaffe diktatur til fordel for demokrati? I stedet for bare at bruge nogle fotografier af f.eks. Stalin, Mugabe og Hitler, som diktatorerne og nogle fotografier af f.eks. Boris Jeltsin,...
  • Råd til mundtlig matematik eksamen

    Forumindlæg
    Skal til Mundtlig MatB eksamen i næste uge, sider og forbereder og blev i tvivl om hvad der ville være bedst, skal jeg "forberede" udregninger og lignende så jeg ikke står og fumler med en lommeregner inde til eksamen.