Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19661 til 19680 af 42009
-
eksamen!!!!!!
Forumindlæghej jeg har trukket "ungdom og identitet på de sociale medier" til dansk eksamen, vi har dog aldrig før arbejdet med dette område, så jeg er helt blank. håber nogle kunne hjælpe eller give nogen eksempalr på, hvad jeg kunne gå ind på. -
Matematik hjælp
ForumindlægHej jer derude. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive bedre til matematik. Jeg har nogle okay gode karakter, men for hver gang jeg skal op til en prøve så føler jeg at jeg bare ikke har gjort det rigtig eller så ender det nogen gange at jeg f... -
please hjælp!
ForumindlægJeg er igang med at skrive et dabetoplæg, men kan ikke helt finde ud af om det er godt nok. jeg går i 8. klasse, og har kun lige lært at skrive debatoplæg. jeg er generelt ikke specielt god til punktum og komma, så håber jeg kan få lidt konstruktivt kritik, positivt eller negativt, bare kom med d... -
Fast sætningskonstruktion
ForumindlægJeg har svært ved at slå betydningen af dette op. Det skal egentlig bruges til kinesisk, hvor vi har fået besked på at vi skal gøre brug af faste sætningskonstruktioner i vores aflevering. Kan nogen hjælpe? Hvad er en fast sætningskonstruktion? -
Ligninger
ForumindlægHej, jeg har løst nogle ligninger på papir, hvilket værktøjsprogram/Word-format er lettest at skrive de ligninger ind på? NB; Skal aflevere i Word. :) Hurtigt svar søges! -
Optimering
ForumindlægEt stykke metal har form som et rektangel med sidelængderne og . To halvcirkler med radius skæres ud af metalstykket som vist på figuren. Det tilbageværende metalstykke har omkredsen 6. a) Bestem h udtrykt ved r, og gør rede for, at arealet af det tilbageværende metalstykke som funktion af ka... -
hjælp
ForumindlægHej kan nogen hjælpe mig? Jeg har svært ved at finde informationer om dovendyrets livscyklus, derfor vil jeg gerne vide om, der er nogle kilder, som kan hjælpe mig? Har fundet lidt om at: Dovendyrets livsstil sparer masser af energi. Det er nødvendigt, fordi dovendyrets føde indeholder meget li... -
Matematikeksamen 2013
ForumindlægHej Studieportalen Da jeg skal til terminsprøve i morgen, har jeg lavet nogle af sættene fra ministeriets hjemmeside, men jeg ved ikke, om mine løsninger er rigtige. Er der nogen, der ved, hvor og om man kan finde løsningerne? Det er htx-opgaverne fra d. 29. maj 2013. Jeg har fundet løsningen ti... -
Biologi
ForumindlægHej sp, Er der nogen af jer der har styr på emnet stamceller. Det er meget vigtigt. På forhånd tak -
hurtig hjælp i engelsk!
Forumindlæg''I'm sorry to say this, but I cannot take his accusations serious.'' Hvad er fejlen her og hvorfor??? -
FSA DECEMBER 2013 & 2012
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg vil lige spørge om der er nogle af jer, som har været oppe i fsa (færdighed og problem) fra årgangen 2012/2013.. DECEMBER! -
Essay Hjælp - Har jeg komma fejl? lyder det forfærdeligt ?
ForumindlægJeg mangler stadig lidt - skal skrive om de andre drømme osv .... Men hvis i har andre ideer som ville gøre det godt , så må i godt skrive dem ned :)) Og i må også meget gerne rette komma fejl - jeg er så dårlig til dem den er vedh... -
Sygeplejerske eller radiograf
ForumindlægHej alle sammen. Hvad er det bedst at læse til sygeplejerske eller radiograf?? Og hvis man er uddannet som sygeplejerske og radiograf, hvad kan man læse videre til??. er der andre muligheder end kandidatuddannelse og master? På forhånd tak. -
NOGLE DER HAR EN SIDE TIL ALLE FSA FACIT OPGAVERNE?
ForumindlægPLEASE.. SOM OVERSKRIFTEN SIGER.. -
Beregning af overfladeareal af ballon
ForumindlægHej folkens tænkte på om I ikke kunne hjælpe mig med at regne overfladearealet af en ballon... Kuglens radius er 183. Keglestubens top omkreds 840 cm Diameteren i åbningen er 70 cm Og keglestubbens krumme længde - 165 cm -
Hvad er Albinisme/Albinoer?
ForumindlægHej Studieportalen Vi går i 7. klasse, og har fået besked på at lave en rapport om Alibinisme/Albinoer. Vi ville bare vide om der var nogle der kunne fortælle os lidt om emnet. * Hvad er en albino? * Hvad årsagen til at man er albino? * Hvad er konsekvenserne ved at være albino? * Kender i nogle... -
Indirekte objekt
ForumindlægHej SP! "Jeg gav gaven til drengen" Her må "drengen" være indirekte objekt, men hører "til" med til det indirekte objekt? På forhånd tak! -
Please hjælp!! det haster!..
ForumindlægWhat is it today’s reader finds so repugnant about Kipling’s poem? If you were a citizen of a colonized territory, how would you respond to Kipling? Compare with the view of the Britons and their relationship to the world found in James Thomson’s ‘Rule Britannia’ ... -
Samfundsfag Kontanthjælp Hjælp
ForumindlægHej Er der nogen der har et spørgsmål til kontanthjælp altså som f.eks. Synes I det er godt for samfundet at mange unge får kontanthjælp? Fordi jeg mangler nemlig et spørgsmål mere. -
Eksamensprojet - Tandens x-koordinat
ForumindlægHej! Jeg bøvler lidt med denne opgave: "d) Bestem tandens x-koordinat" Jeg får givet at patienten befinder sig i en afstand af 45 cm fra lampens underkant (y = 45) (Billede vedhæftet af figuren). - Har kigget diverse post igennem omkring samme emne, men har ikke fundet det særligt be...
