Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19681 til 19700 af 50243
  • Hvor meget er en mundtlig eksamen vægtet?

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har trukket kemi mundtlig til eksamen. Jeg har fået 2 årskarakterer i kemi - mundtlig og skriftlig. Bliver min mundtlige årskarakter for kemi fjernet til fordel for eksamen, eller hvordan bliver det hele opskrevet, og hvor meget vægter det?
  • Hjælp det haster!!

    Forumindlæg
    Hej. hmm ville spørger om at der er nogen der kan sige hvad man skal øve sig til. Altså vi har skriftlig eksam her på mandaf,tirsdag,onsadag og torsdag. Problemet er at jeg er ikke ret meget god til engelsk og vi skal skrive en stile ved ikke hva jeg skal gøre;(
  • Gammel ordning

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg vil høre om der er nogen som har arbejdet med emnet Gammel ordning . Jeg er fuld i gang med at forberede til mat skriftlig, men har ikke de helt store noter til gammel ordning emnet. Hvis der er nogle der har nogle gode noter omkring dette emne, så vil i ikke nok sætte dem ind h...
  • 89 ord for meget i eksamensstil?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har været til eksamen i dag i engelsk skriftlig B-niveau på STX. Man måtte skrive 700-1000 ord, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Mvh Sophie
  • Eksamenssnyd

    Forumindlæg
    Hvis man bliver opdaget i at snyde til skriftlig eksamen. Hvilke konsekvenser vil det så medfører? Jeg går på 2HF, og mangler at afslutte min mundtlig eksamen, men hvis der bliver mistanke om snyd kan man så godt blive student i år?
  • 00???

    Forumindlæg
    Jeg har i fysik-eksamen fået 00 i skriftlig, hvilket kom som et chok. Er der en eller anden venlig sjæl der vil se om den virkelig ligger til et 00, eller om det vil være værd og klage?? Det vil betyde ENORMT meget, da det kunne være med til at bedømme hvorvidt jeg kan komme ind på mit studie.
  • Fysik

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg vil spørge om der er nogen, der har en facit til Fysik A skriftlig eksamen fra 16. august 2012, jeg er i gang med at regne alle de gamle eksamens sæt, men kan ikke finde facit til august 2012? På forhånd tak
  • Ættens Eje

    Forumindlæg
    Hvad betyder skriftet på denne sten? I Smil og Graad I Kamp til Fald vi stred for Ættens Eje, Men Livets Gud trods Magtens Bud end baner Rettens Veje. - Minde stenen Genforeningen 1920, Øster Lindet
  • Snyde i eksamen

    Forumindlæg
    Eftersom der er kommet nye regler omkring internet og eksamen, er der så nogle der har tænkt sig at snyde i: Man kunne f.eks. oprette et forum når man har fået opgaven og efterfølgende snakke sammen om hvordan opgaverne skulle regnes :) Skriftligt: MAT A KEMI A
  • Bestem førstekoordinaten til røringspunktet for t .

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe med opgave 13? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120815%20Mat%20B%20stx.ashx
  • Optimering!!

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal snart op i matematik skriftlig eksamen.. Men jeg har problemer med optimerings opgaver. F.eks. bestem rumfang eller omkreds så stort som muligt. Er der nogen her, der kan hjælpe mig? Det ville være allertiders. På forhånd tak.
  • The Dress

    Forumindlæg
    idag var jeg oppe i skriftlig engelsk, og jeg skulle lave opgaver til novellen The Dress. Jeg vil håbe på, at nogen derude vil læse den igennem, og give mig en ca. karakter? På forhånd tak :)
  • Sætninger i nutid

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en opgave med en tekstudrag hvor verberne står i forskællige tider og jeg skal skrive det hele om til nutid. Jeg er lidt i tvivl om sætninger som står med tykt skrift fordi jeg ved ikke om det giver mening at skrive det om til nutid i disse sætninger Mange tak på forhånd!
  • Engelsk !!

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal op i engelsk skriftlig, så tænkte jeg på om nogle af kan give nogle råd til, at man er forberedt til, at skrive sin eassy. Altså jeg har svært ved engelsk, og har det ikke det store ordforåd ?..
  • NMR?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal op i skriftlig kemi eksamen på onsdag, og der er en ting, jeg ikke er helt sikker på. Kobler benzenringe med alkylgrupper? Altså jeg mener bare, om signalet vil deles op for f.eks. CH2 gruppe, hvis det sidder på en benzenring?
  • Udviklingen i antallet af indbyggere i Afrikas største by Lagos kan med god tilnærmelse beskrives ved modellen...

    Forumindlæg
    Helt blank.. :/ http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/Laaste%20mapper/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Hf/090831_opgave_matC_hf.ashx HJÆLP MED OPGAVE 5
  • Kong Lindorm

    Forumindlæg
    Heeej allesammen. Jeg skal aflevere en skriftlig analyse af folkeeventyret Kong Lindorm, men jeg kan ikke rigtig komme igang. Er der nogle af jer der har analyseret Kong Lindorm, der kan hjælpe mig . Tak på forhånd :)
  • Konjunktiv

    Forumindlæg
    Hej jeg skil skriftlig tysk eksamen, og jeg vil gerne have styr på konjunktiv. Jeg forstår, det simpelthen bare ikke, er der en venlig sjæl, som kan forklare det til mig? På en god pædagogisk måde:) På forhånd tak Nikki
  • Kvadratrod

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til skriftlig matematik eksamen snart, men jeg er itvivl om hvorledes dette rgnes ud uden hjælpemidler: ?8 Kan godt regne kvadratroden af 8, men hvad er det man skal gøre når det står således. Har altid kun kunne regne det på lommeregner? På forhånd tak
  • FYSIK EKSAMEN 28 MAJ 2010

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sikker på at mange har været til skriftlige fysik den 28 maj 2010. Men vil i ikke dele med os hvordan i har lavet de forskellige opgaver. Så vi kan få en indtryk af hvor meget af det er rigtig , det vi har lavet, og meget er forkert :)