Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 19681 til 19700 af 25465
-
5 paragraph essay - narrator!
ForumindlægJeg skal aflevere et literaty essay til imorgen i engelsk og mangler kun at skrive starten på den sidste paragraf omhandlende 'the narrator', men jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det så der kommer en 'god indledning' til det. er der nogen der kan hjælpe mig. -
Optagelsesprøve Stx
ForumindlægHej Jeg har idag været til optagelsesprøve på mit ønskede gymnasium. Det gik godt i dansk, engelsk og fysik/kemi, men matematik gik dårligt og jeg havde problemer med at koncentrere mig, da prøven foregik mundtligt. Men kan jeg stadig blive optaget selv om jeg havde en dårlig matematikprøve? de a... -
Redegørelse for postmodernisme
ForumindlægHej alle Lige nu er jeg igang med at skrive SRP i mediedag og engelsk om postmodernisme. Jeg skal lave en redegørelse omkring postmodernsimen generelt, men særligt med henblik på film og litteratur, da jeg skal lave en komparativ analyse af filmen og bogen fight club. Nogen der kan hjælpe mig med... -
Stil. Emne????
ForumindlægHej jeg er en pige som går i niende, og jeg ville spørge om der er nogen der havde nogle forslag om hvad jeg kunne skrive i min engelske stil som skal skrives på 40 minutter. Tak på forhånd! :D -
HASTER
ForumindlægJeg mangler bare at rette det, men jeg er ikke selv god til engelsk. Please det haster. I met with Saret. My aunt as we speak together. I was afraid that she should say it to my parents. I was told that I should married with Ali's son. -
Nogen der har tid til at kigge på afl?
ForumindlægHej jeg har en engelsk opgavesæt for til i morgen, jeg har lavet det.. mange af opgaverne har jeg sat ind i forummet men der er ikke rigtig nogen der svarer. Så derfor vil høre om der nogen der havde tid så jeg kende sende hele opgavesættet og få den kommenteret hvis der er noget der forkert så j... -
Haster!
ForumindlægVed godt jeg ikke må skrive Haster i forummet. Men jeg har i løbet af denne uge virkelig prøvet på at få nogen til at se mit engelske opgavesæt.. Der er bare ingen der rigtig svarer.. Det er noget jeg skal ha afleveret i aften via mail.. Er der virkelig ikke nogen som har tid til at se på den?? M... -
Kildekritik?
ForumindlægHejsa. Jeg skal bare lige have det helt på det rene ... jeg har været tvunget til at skrive i historie i AT (sammen med engelsk), hvormed jeg derfor må have brugt den kildekritiske metode. Men hvad går metoden helt konkret ud på? Hvis jeg nu har anvendt en tale, hvad kan man da sige mht. kildekri... -
SRP i Musik og Historie
ForumindlægHej Jeg skal til at beslutte mig for, hvad jeg vil skrive om i min SRP. Jeg har Musik A og Engelsk A som studieretnings fag. Jeg ønsker at skrive i Historie og Musik, men har svært ved at finde emner, så hvis du har skrevet i disse fag, eller bare har en god idé, så må du meget gerne svare på d... -
Studieretning med 3 A-fag. - STX
ForumindlægJeg har valgt en studieretning hvor jeg får: Engelsk A - Studieretnings fag Dansk A Historie A Samfundsfag B - Studieretnings fag Mediefag B - Studieretnings fag Men skal man ikke have 4 fag på A niveua? det synes jeg der står i §7 i stx bekendtgørelsen -
Help :(
ForumindlægHvad kan man øve sig til at skrive en god stil?? For jeg kan bare overhovedet ikke skrive en god stil :( jeg er så dårligt til det er mega nervøs til imorgen hvor vi har skriftlig eksam så skal vi skrive stil og på torsdag skal vi skrive engelsk stil :( jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :/ -
SRP-KILDE ANALYSE HJÆLP
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive SRP, hvor jeg skal anlysere selvvalgte kilder til belysning af i hvor høj grad det engelske samfund forandredes som følge af Den industrielle revolution. Er virkelige lost kan virkelige ikke komme i tanke om hvad jeg kan analysere. Nogen som kan anbefalde kilder? -
SRP - DISKUSSION?
ForumindlægHej alle. Jeg er nået til den sidste del af min opgave - som er diskussionsdelen! Jeg synes det er meget svært at gå i gang, da jeg er usikker på hvordan man skriver sådan en. Jeg skal nemlig diskutere hvorfor de fattige (under den engelsk industrielle revolution) har det hårdest på dette tids... -
Hvorfor skal 1/3 af fjederens masse medregnes???? Hookes lov
Forumindlæghvorfor skal 1/3 af fjederens masse medregnes? Jeg har fundet en masse beviser på engelske sider, men det giver ikke rigtig mening. Er der nogle der kender en god dansk hjemmeside, eller er klog nok til selv, at kunne forklare det? så må i meget gerne! - Jeg har ligeledes fundet nogle pdf-filer,... -
bestået eller ikke bestået?!
ForumindlægHej allesammen, Er det evt nogle søde væsner derude, der lige kan hjælpe mig med et spørgsmål :) Søger du ind på en uddannelse, så kræver de at man har bestået nogle specifikke fag, og mit spørgsmål til jer er så : er det årskarakterene de kigger på eller eksamenskarakterene? Lad os f.eks. sige, ... -
Oversættelse
ForumindlægHvordan ville man formulere følgende to sætninger på engelsk?:) I princippet menrer de fleste, at vi har en forpligtielse til at hjælpe at hjælpe verdens flygtninge, men det er en udbredt opfattelse, at hjælpen bør ydes på afstand. 69 procent menet, at det bedste, vi kan gøre, er at koncentrere... -
Kromosom-karyotyper
ForumindlægKaryotype 47,XY,+21[10]/46,XY[10] Beskrivelse af karyotype (engelsk lærebog) "Male who is a mosaic of trisomy 21 cells and normal cells (10 cells scored for each karyotype)" Hvad menes der med: "10 cells scored for each karyotype"? -
hjælp til humaniora
ForumindlægHej jeg er igang med AT8, vores emne er fremtidsvisioner og vi skal indblande engelsk og biologi. altså skal vi bruge humaniora som metode hvilket jeg har store problemer med. Jeg har den her artikel http://revellian.com/2008/06/05/lab-grown-in-vitro-meat-hamburger-horror/ hvad kunne man sige ... -
Hvordan får man danske benævnelser
ForumindlægI et af mine Latex dokumenter har jeg alle betegnelser for figurer, tabeller og kapitler på dansk, mens jeg i et andet dokument har alle forrige ting på engelsk! Jeg kan ikke se, hvad jeg har gjort forskelligt, men jeg vil gerne have, at alle mine dokumenter skriver kapitel (og ikke chapter) osv. -
Nelson Mandela
ForumindlægHey .. Er i gang med at udarbejde min Engelsk synopsis (FSA) og tænkte på om der muligvis var nogen, som enten havde teskter, opgaver eller lign. liggende? Og ville lige spørger om et spørgsmål :D - Hvordan kunne Mandela efter 27 år i fængsel, "tilgive" de hvide? Takker ---
