Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 19681 til 19700 af 152921
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Bøger i Mat,

    Forumindlæg
    heej alle sammen. ville hører om der er nogen der kan anbefale ekstrabøger til mat, kemi og fysik på gymnasie-niveau (primært 1.g). Altså bøger der kan bruges som supplement til undervisningen,,?
  • Akut! Hjælp til tre spørgsmål!

    Forumindlæg
    Hej!:) Nogle der kan hjælpe med biologi angående, om her tre spørgsmål: - Hvordan er DNA opbygget, baseparringsprincippet? - DNA’s funktion? - Opskrifter på proteiner? Evt kunne forklar hvor kemi'et lægger :)
  • Gaskonstant

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en Kemi aflevering om bestemmelse af butans molarmasse, og jeg skal bruge gaskonstanten. Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg finder den. Er der nogen der kan hjælpe?
  • natriumbenzoat ''s densitet

    Forumindlæg
    Ja, da jeg er ved at lave en opgave i kemi, ville jeg bliver glad hvis der var nogen der ville give mig natriumbenzoat 's densitet, så jeg kan bliver færdig. På forhånd tak.
  • Biologi synposis

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en synopsis om fotosyntese i kalkgraven. Den skal indeholde geografi,biologi og kemi. Er der nogen der har et eksempel på en synopsis? har ingen ide hvordan jeg skal gribe det an!
  • lektiehjælp søges i Århus C

    Forumindlæg
    Hej. Jeg hedder Ivalu og går på VUC.. søger lektiehjælp på B niveau i kemi et til to gange om ugen frem til eksamen i december! Mvh. Ivalu mobil:20730090
  • teori CO2

    Forumindlæg
    Hej Alle. Vil nogen læse min gruppes teori igennem, som vi skal bruge til den fællesfaglige naturprøve, og give feedback (ville være en kæmpe hjælp!!!). Der indgår både kemi, biologi og geografi i den. Tusind tak på forhånd
  • Karakteren tæller. Rapport

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har tid til at rette min kemi rapport, der handler om eddikesyreindholdet i alm. husholdningseddike, så ville det være rigtig godt. vil nemlig gerne have en god karakter, da den tæller denne gang. Mange tak Mvh. Rasie
  • Opgaver

    Forumindlæg
    Hej når man skal til eksamen, er det så alle i københavns folkeskole, der skal op i de sammen opgaver? F.eks. alle skal op i de samme opgaver i fysik/kemi eller er det alle skal op i nogle forskellige opgaver. Har nemlig lige duskuteret med en ven, som mener at alle skal op i de samme opgaver! :)
  • SRO

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg er i gang med at skrive SRO mat/kemi - derfor har jeg brug for hjælp - er der nogen, som kan hjælpe mig? jeg giver gerne penge for det. På forhånd tak
  • kædelængde forsæbningstal

    Forumindlæg
    Hej derude er i gang med en kemi aflevering men kan ikke finde ud af det sidste spørgsmål som omhandler hvor lang kædelængden er. Vi har forsæbet jomfru olivenolie. Mfedtsyre=245,94 molar.
  • Fjernelse af alkener i brændstoffer

    Forumindlæg
    Hej I et af mine eksamensspørgsmål i kemi, skal jeg diskutere, hvorfor man vælger at fjerne alkener fra brændstoffer, men jeg aner ikke hvordan jeg skal svare på det. Håber i kan hjælpe!
  • virkelig svært

    Forumindlæg
    Hej Der er to opgaver fra kemi 2007 eksamensæt (opg. 3 c og 3 d) som jeg føler jeg kun kan løse halvt. Jeg mener man skal bruge pufferligningen til begge opgaver.
  • Heeeeeelp needed !!! :S

    Forumindlæg
    SKAL VIRKELIG VIRKELIG LÅNE EN KEMI RAPPORT OMKRING ØL LIGE NU ! :S Pleeeeeeeeeeease en eller anden. vær rigtig sød lige at hjælpe en ven i nød ! ;)
  • F/K Emner

    Forumindlæg
    Hej .. Er der nogen der ved hvilke emner man kan komme op i til FSA 9 klasse Fysik/Kemi... er lidt i tvivl.. hvis du går i 9 klasse må du godt skrive hvilke emner i skal op i :)))
  • Fysik eksamen 9.klasse

    Forumindlæg
    Hej, jeg kan evt komme op i huset og havens kemi på fredag, men aner faktisk ikke hvad jeg kan lave af forsøg, og hvad det egentlig er? :-) tak på forhånd, er meget ringe til fysik..
  • Sukkeralkoholer

    Forumindlæg
    Haej. Jeg skal lave en slags kemi rapport om "Spiselig Kemi" Jeg er nu nået til Sukkeralkoholer? Nogle der kan hjælpe mig? Hvad er det? Hvorfor bruges det i mad? osv. på forhånd tak.
  • Eftervisning af Hess' lov

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal snart til eksamen i kemi og mangler en rapport om eftervisning af Hess' lov - nogen der kan hjælpe med det problem ? På forhånd tusind tak ! :D