Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 19701 til 19720 af 124783
-
HTX - for teknisk?
ForumindlægHej allesammen Jeg overvejer hvilket gymnasium jeg skal gå på og valget er kogt ned til to forskellige: HTX og STX. Jeg har lige været på besøg begge steder og syntes at HTX var for vildt, men jeg har en betænkelighed. HTX reklamerer konstant for hvor praktiske de er og hvor mange fysiske eksper... -
Cos, sin og tan
ForumindlægHej Jeg skal op i en reeksamen i skr. naturfag her den 29., hvilket jeg simpelthen fatter nada af. Jeg vil derfor høre om, der er nogen, der gider forklare mig cos, sin og tan, og hvad man bruger det til - eller bare har nogle letforståelige notater, som jeg kan få. Jeg har lige lært løsning af ... -
HASTEEEER!
ForumindlægHey alle, jeg skal aflevere en opgave imorgen , og jeg er på lidt bar bund med to opgaver som lyder: Om funktionen f(x)=ax+b oplyses, at f(-3)=13 og f(5)=-3 . Bestem a og b og Om funktionen f(x)= bax oplyses, at f(-2) = 4/9 og f(1)=12 . Bestem a og b Jeg vil være så glad, hvis I ville hjælp... -
fomel samling - vektorregning
Forumindlæghey derude!skal have prøve i vektorregning imorgen. nogen som kender et link til en god formelsamling passende til A-niveau matematik i 2.g?på forhånd tak ;) -
haster
Forumindlæger der nogle der vil hjælpe mig med min srp, jeg skriver i matematik og virksomhedøkonomi og begge fag er a niveau. -
opg. 9134
ForumindlægHej alle, er der ikke en der har lavet opg. 9134 i den røde bog for matematik a niveau.. Har virkelig brug for hjælp!! Jeg er på bar bund.. -
Kilder til højtalere
ForumindlægHej alle Er der nogen som kan hjælpe med kilder til en SRP opgave omkring højtalere (fysik og matematik på A niveau) mvh Thomas -
lektiehjælp
Forumindlæghej... nogen der tilfældigvis ved hvor man kan få lektiehjælp til sine afæeveringer i matematik på alm. A-niveau i århus?MVH Michael -
Mat A - formler uden hjælpemidler
ForumindlægHej, Er der en derudove som ligger inde med en formelsamling for de formler man skal kunne i matematik på A-niveau uden hjælpemidler? Ville være til stor hjælp :) -
Dansk eksamen
ForumindlægBliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau -
Hjælp
ForumindlægEr der en der har eksamenssættet til matematik 3 årigt 1 niveau august 2004 m. hjælpemidler Mange tak på forhånd -
haster
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med min matematik opgavesæt på hf c niveau. a) 3(2x-4y)+2(x+3y) -
Selvstuderende - hjælp!
ForumindlægHej er selvstuderende, så ville høre om der ik var nogen som lå inde med en række beviser til matematik høj niveau i 3.g (matematisk). På forhånd tak -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg leder efter lektiehjælp til matematik på C niveau. Jeg bor i Næsby i Odense. Venlig hilsen Dorthe Ovesen [email protected] -
Studentereksamen
ForumindlægHvis man nu har 5 A- niveau fag bliver ens gennemsnit ganget med 0,? eller 1,? ? - Og gælder det kun for matematiker? - Hvis man til en mundtlig eksamen får 10 bliver det så + med 10?? -
lektiehjælp HHX
ForumindlægJeg søger en dygtig mandlig studerende til lektiehjælp i matematik - på hhx niveau - jeg bor i frederiksborg amt. -
Kommer man til årsprøve i Fysik i 1g?
ForumindlægJeg har Fysik på A-niveau. Jeg ved at jeg skal til årsprøve i matematik (selvfølgelig). Går i 1g -
kildekritik i srp
Forumindlæghej, jeg har matematik og historie på A niveau... jeg vil gerne vide hvordan jeg skal være kildekritisk i min SRP, jeg har nemlig ingen anelse -
besvarelse af eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogle der ved hvor besvarelsen af matematik a-niveau i august 2008 og december 2008 kan finde...? -
OPGAVER PÅ NETTET
ForumindlægHej, er der nogen der kender en side, hvor man kan finde nogle matematik opg. på gymnasie niveau (1g). Jeg kender kun matematikbogen.dk
