Søgning på: engelsk grammatik delprøve 1. Resultater: 19721 til 19740 af 168904
-
Farvet anioner
Forumindlæg• Why are CrO42– and Cr2O72– strongly coloured? Formally, CrO42– and Cr2O72– contain Cr in their highest possible oxidation states. The 3d orbitals on the metal centre are empty, so that d–d transitions cannot be the source of the colour. Instead, electronic tr... -
HJÆÆÆÆÆLP! KEMI C.
ForumindlægHej, jeg skal finde ud af, hvor mange mol, n, er der i: 150 g. calciumcarbonat, CaCO3 200 g. natriumhydrovxid, NaOH 6 g. carbon, C 9,8 g. svovlsyre, H2SO4 Jeg forstår ikke helt, hvordan jeg finder ud af det, så hvis nogle ville hjælpe, ville det være skønno! -
Omvendt ordstilling efter citat?
ForumindlægJeg har fået følgende sætning hvori jeg skal forklare brugen af omvendt ordstilling med grammatiske betegnelser. “Mr. Trump is going to be a wonderful president”, says one of his supporters. Hvorfor bruger man omvendt ordstilling her? -
HJÆÆÆÆÆLP! SPANSK VERBUM!
ForumindlægNogen der kender til verbet "at skulle" og hvordan man siger det på spansk? Og specielt hvordan man så siger "han skal" på spansk. Venligst Sara -
3.g oversættelse
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en meget svær oversættelse og jeg vil meget gerne få en god karakter, da det snart er tid til den første karaktergivning. Jeg håber at der er en herinde, som ville rette den for mig, og informere mig om mine fejl :)Herunder er det, som er blevet oversat udfra:Gamle Levi'... -
Goodbye constitution!
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=JF-xohcsW58&eurl= http://www.youtube.com/watch?v=igycXBseoAg&eurl= http://www.youtube.com/watch?v=1DiFHXgwc2M&eurl= Habeous Corpus has been removed "for our safety", and some citizens will know what I'm talking about... Wake up America!!! Your rights... -
Iran vs USA
ForumindlægHey, er der nogen der har et godt link, hvor jeg kan finde noget om iran og deres problemer med USA -
Dansk/tysk ordbog med køn
ForumindlægJeg har brugt meget tid på nettet, men min søgning har endnu været forgæves; en dansk/tysk ordbog og evt. omvendt, der har mulighed for at fortælle, hvilket køn navneordet er i. Da jeg bruger ufattelig meget tid på at slå ordene op - bare for at se, om der står et m, f eller n efter ordet, vil je... -
Optagelsesprøve HHX
ForumindlægJeg er blevet erklæret ikke uddannelsesparat af min UU-vejleder begrund af fravær, hvilket også er gået udover mine karakter og standpunktskarakter. Det skal lige siges at jeg går i 10. klasse og mine standpunktskarakter fra sidste år lå til at jeg var blevet erklæret uddannelsesparat, men valgte... -
SSO - hvad skriver I om?
ForumindlægJeg er så lost vdr. SSO, ved ikke hvad jeg skal skrive om... Hvad skriver I andre om, eller hvad har I skrevet? -
Gramatik
Forumindlæggramatiske_ sprøge fejl og stave fejl :D TAK I have the pleasure to inform you, how much I am inspired by your work, when I read an article about your firm in (The Sunday Times). About how it all began and all that heard work that you have putt on the firm. I can see that you are a great student ... -
Formler
ForumindlægFind formlerne på følgende aminosyre glysin og L-glutamin syre ? Det kan vi ikke finde ud af?? Hjælp? -
orbitaler
ForumindlægHej allesammen..håber nogen kan hjælpe mig fordi forståe slet ikke hvad orbitaler går ud på overhovedet... :( men har følgende spørgsmål: a- bestemmer hovedkvantetal fuldstændig energien for en given elektron? b- er det rgtigt at l kvantetallet bestemmer formerne for orbitalerne c- er det rigtig... -
hjælp! skal tegne præ-og postsynapsen og makere hvor der sker en diffusion, exocytose,elektris impuls og en kemisk impuls, nogen der kan hjælpe?? gerne hurtigt.
Forumindlægskal tegne præ- og postsynapsen og makere hvor der sker en diffusion, exocytose, en elektris impuls og en kemisk impuls, er der nogek der kan hjælpe, gerne hurtigt -
Formel Logik
ForumindlægHvad menes der med Gödels ufuldstændighedssætning? -
Hvis jeg siger ....""
ForumindlægDarwinisme?` Er der så nogen der siger "Det ved jeg". Så håber jeg at du, kan hjælpe mig med, at finde ud af hvad darwinisme kort går ud på!:. For har nemlig brug for det! tak for hjælpen -
Eksamen 1.g
ForumindlægHej alllesammen, Nu er det så lige blevet offentliggjort at jeg skal op i Kemi B (mundtlig)...Men jeg går kun i 1.g? Hvordan hænger det lige sammen? Skal jeg regne med at der kommer flere eksamner (altså fx. i mine c-niveau fag, som jeg meget gerne vil op i :)). Også kunne det være dejligt, h... -
SSO - Fibonaccital
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO om Fibonaccital, men er kommet i tvivl om, hvorvidt der er nogle regler for, om man skal skrive henholdsvis "f_n" eller "F_n". Er det ligegyldigt om det er med stort eller lille f? -
bestået mat a?
ForumindlægJeg får 4 i mundtlig og 4 i skriftlig årskarakter. Hvis jeg skulle være så uheldig at dumpe begge eksamier med 00 i både mundtlig og skriftlig, har jeg så bestået matematik A på HHX? -
rettelse af Englesk stil (Low visibility)
Forumindlægrettelse af Englesk stil (Low visibility)
