Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19721 til 19740 af 104934
  • SSO

    Forumindlæg
    Er der nogle som har nogle gode ideer til hvad man kan skrive sso om? Og er det godt at skrive som et emne som fx Romerriget, som mange har skrevet om?
  • STOR historieopgave - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive min dansk/historie opgave, hvor jeg så har valgt at skrive i historie.. Jeg har valgt emnet Kvindekampen i Danmark, hvor jeg især fokuserer på 60-70'erne, hvilke kvinder det var samt at sammenligne med nutiden, og hvordan det har påvirket kvindern...
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart om til prøven, til en optagelsesprøve er der ikke nogle der kan fortælle hvordan det foregår.
  • Haster!

    Forumindlæg
    Hvordan er med ordet fahren og laufen bliver bøjet fra person til person? Altså hvad hedder det når det er hun og De osv? kan i måske skrive det hele ned?
  • er der nogen som har læst....

    Forumindlæg
    hejsa alle sammen....ville bare lige spørge om der var nogle der havde læst:"HANS OG BØNNESTAGEN"...HVIS I HAR må i godt lige give et referat af den...hvis i altså gider....
  • Haster... oversættelse

    Forumindlæg
    håber de er en der vil hjælpe... Vær god mod dine medmennersker, betragt dem som venner og tænk ikke bare på dig selv. På forhånd tak :)
  • hvordan siger man?

    Forumindlæg
    "Derfor skal det være en 100% mobbefri skole"- Hvordan siger man ordet: mobbefri?Ordet 'mobbe' står ikke i min ordbog (som er fra 1984 - kan det mon være derfor?)
  • dem

    Forumindlæg
    Hvad styrer dem... altså welches IHR viel von lebensmut und lebensqualität gebe. Er i tivl om det hedder ihr, da jeg mener dem..
  • rette min engelsk oversættelse? (:

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen der er søde at kigge min engelsk oversættelse igennem (den er ikke så lang)? (: Jeg vil sende den til den som vil. På forhånd tak :D
  • kurs

    Forumindlæg
    Er lige blevet i tvivl om noget vedrørende kurs og valuta.Altså fra dansk til udenlandkse penge siger man dkr*100/kurs men hvilken kurs er det man skal bruge, den danske eller den udenlandske?og når det er fra udenlandsk til dansk= udenlandsk * kurs / 100 men hvilken kurs skal der bruges den dans...
  • engelsk 9 klasse afgangsprøve

    Forumindlæg
    Min niece skal til eksmen i mundtlig engelsk for 9. klasse i morgen. Er der nogen der kan hjælpe med et par eksempler på ekstemporaltekster.På forhånd tak!!!
  • Kein, keine, keinen eller nicht?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået nogle sætninger hvor jeg skal indsætte Kein, keine, keinen eller nicht, men problemet er at jeg ikke forstår hvad jeg skal indsætte i hvilken sætning, og jeg forstår ikke hvad Kein, keine, keinen eller nicht betyder ( selvf. ved jeg at det betyder ikke noget eller noget i den...
  • Analysemodeller..

    Forumindlæg
    Hej!Jeg skal op til danskeksamen (FSA) på mandag og jeg mangler nogle gode og ikke forvirrende analysemodeller på bl.a: folkeviser, lyrik og reklamer..Hvis der er nogen der har noget liggende må i rigtig gerne skrive!!
  • hjælp til at oversætte sætning

    Forumindlæg
    hej jeg skal oversætte følgende sætning: vi skulle besøge Ritter Sport og lave vores egen chokolade mit bud: Wir sollen Ritter Sport besuchen, und unsere eigen Schokolade machen håber der er nogen der kan fortælle mig om sætningen er korrekt tak på forhånd :)
  • Er sætningen rigtig?

    Forumindlæg
    Er det rigtigt:Jeg har glemt, hvad jeg vil sige:ich habe vergessen, was ich gern sagen will.
  • 24-timers eksamen???

    Forumindlæg
    undskyld jeg måske spørger lidt dumt...men hvad menes der helt præcis med en 24-timers eksamen? Har aldrig hørt om det før!Hvor forekommer det henne? og hvorfor?
  • forklaring af nogle ting

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der kan forklare mig følgende ?:rigsværnet gestapos.as.s
  • Hjælp til lidt grammatik

    Forumindlæg
    1. Nogen der ved, hvis man skriver f.eks: "Man skal inspirere andre, når man vil starte som blogger." Hvilken bøjningsform skal man skrive "skal" i? 2. Hvis man nu skal skrive Erlebnis (oplevelse), som i flere oplevelser sætter man så stadig "das" på? Tak på fo...
  • Mangler tyrkisk oversætter

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en tekskt jeg gerne skulle ha oversat til tyrksik, og da det eneste jeg kan sige på tyrkisk er seni seviyorum, så kan det jo godt gå hen og bliver lidt svært! Så hvis der lige er en der kan tyrkisk, ku det jo lige være lidt perfekt!Ha det så vel allesammen! :)Hilsen Jannie
  • Bøger

    Forumindlæg
    Hej Jeg begynder i 2.g i morgen og ville vide om der nogen der ved om man skal have bøger med den første dag?? På forhånd tak