Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19761 til 19780 af 42009
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er lige blevet færdig med min spansk aflevering. Jeg er dog ikke så god til at rette min stil, men lærer det lidt efterhånden, men tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig med, at rette den for fejl? Tak på forhånd. ¡Hola! Me llamo Henrik y tengo 17 años. Vivo en Di...
  • Tale og Samtale - dansk fremstilling stx maj 2009

    Forumindlæg
    Hey, Jeg bliver student på tirsdag - wuhu! - og har nu også modtaget mine skriftlige eksamenskarakterer. Men jeg vil gerne høre jeres vurdering af mit essay, karaktermæssigt, også selvom I bare lige skimter det igennem. Tak! - Ane Opgaveformuleringen var: Tale og samtale Skriv et esay om tale og...
  • Det kan ikke beskrives..

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige haft om passiver i tysk.. Så har jeg fået følgende sætning for: Det kan ikke beskrives. Læreren sagde, at sætningen ikke er, som vi tror den er... Hvad kan hun mene med det??
  • flytte?

    Forumindlæg
    Hvordan siger man flyttede på tysk?Altså i forbindelsen:I 1993 flyttede hun til OdenseOrdbogen foreslår en masse forskellige ord og jeg kan ikke finde ud af hvilket jeg skal bruge.HilsenMarie-Louise
  • Der Koch

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der nogen der har været oppe i Tysk A i år og har skrevet opgavesættet "Der Koch"? Hvis ja, kunne jeg rigtig godt tænke mig at se den til lidt inspiration da jeg er gået lidt i stå og mangler hjælp.
  • Politikerin...?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen!Jeg søger en eksamensstil fra 1995, (Tysk begydersprog højt niveau), som har titlen "Politikerin".Jeg håber, at nogen af jer har den...!På forhånd takMvhMaja
  • Grammartik rette program

    Forumindlæg
    hey er der nogen her som kender en grammartik rette program i tysk, som man kan tilføje til word, for at den kan være i stand til at rette kasusfejl osv.
  • Øv, jeg kan ikke lige dreje den her...

    Forumindlæg
    HejsaJeg skal over sætte sætningen:En brømt tysker og en berømt dansker mødtes for mange år siden i Hamborg. Ved mødes skal jeg bruge begegnen, men hvordan hulen skal den bøjes?På forhånd tak!
  • Eksamen sidste år..

    Forumindlæg
    Hey...Er der nogen der ved hvad man kom op i til engelsk / og tysk skriftlig eksamen sidste år?(gymnasie)Hvad hed teksten? Håber der er nogen der vil svare...hilsen mig
  • Grammatik

    Forumindlæg
    hey..er der nogen som kan hjælpe mig..jeg skal bruge AlT TYSK Grammatik indtil 2.g niveau på en opsamling.er der nogen som har summeret det op ? eller kender en side som kan hjælpe mig???TAK
  • Rettelse af tyskstil.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er - desværre - ikke særlig god til tysk. Jeg håber derfor at der er en hjælpsom sjæl, der vil rette min tyskaflevering igennem. Tusind tak på forhånd! Mvh. Jacob (-:
  • lidt hjælp.....

    Forumindlæg
    hej Er der nogen af jer, der har læst bogen oh maria på tysk af felix & theo..... jeg har læst den, men forstår ikke handlingen, hvis der nogen der har læst gider i fortælle mig hvad den handler om på dansk. tak
  • Skatter

    Forumindlæg
    Hvis man som dansker har adresse og arbejder som selvstændig konsulent i et andet EU land - lad os sige i Tyskland - betaler man så tysk skat? Hvad er reglerne for det egentlig?
  • HALLO HJÆLP HURTIGT PLEASE

    Forumindlæg
    HEJ er der nogle der har ahft om tysk kultur og traditione??? skal skrive om det, og kan ikke finde en skid. nogle der har gode forslag så lige skriv tark... er på røven, hvis jeg ikke får den skrev til imorgentak
  • (haster lige nu) beskriv brød/rundstykker med smør og et glas mælk

    Forumindlæg
    Hvordan kan man beskrive sin morgenmad på tysk, hvis man har spist rundstykker/brød med smør og et glas mælk til. Svar gerne hurtigst muligt!!!! Giv gerne et eksempel
  • Noter til et Christa Wolf-brev

    Forumindlæg
    Da jeg skal til tysk-eksamen på fredag d. 28/5 og mangler notater til Christa Wolf: "Brief an Günter Grass", ville jeg være meget glad, hvis der var nogen der kunne være mig behjælpelig.På forhånd tak!
  • Das eller der?

    Forumindlæg
    Hey folkens skal bruge et køn for "Night Walk" i tysk... Hedder det så der Night Walk eller das Night Walk? Kan nemlig ikke slå det op i ordbogen...
  • Hjælp til kort tyskstil

    Forumindlæg
    Jeg har stærk brug for en til lige at tage de slemmeste fejl i denne 300 ord lange tyskstil. Det ville være en kæmpe hjælp, da jeg har lidt svært ved tysk og skal afslutte det i år.
  • Tyskopgave

    Forumindlæg
    Jeg har lige oversat noget fra dansk til tysk. Vil høre om nogle vil rette teksten, eller bare se om der er nogle fejl eventuelt. Det er kun 162 ord. Skriv meget gerne, hvis I har lyst.
  • das auge vom bodensee

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -?