Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19781 til 19800 af 34487
-
Respiration??
ForumindlægHej! Jeg sidder lige med nogle spørgsmål til nv eksamen og vil bare lige høre om der er en der kan fortælle mig hvilke organismer der bruger respiration samt hvilken gavn respirations processen gør? :-) -
Eksamenshjælp
ForumindlægHej alle, Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan få opgavehjælp på universitetsniveau. Læser jura, og vil meget gerne have hjælp til min snarlige eksamen, selvfølgelige mod betaling. På forhånd tusind tak. Mvh -
danskhed i musikvideo
Forumindlæghejsa, jeg trak danskhed i musikvideo, og jeg skal perspektivere til malte ebert kongen af danmark. men har brug for hjælp til at finde et prøveoplæg jeg kan snakke om i mundt dansk eksamen -
Analysere "om at glo" af Dan Turell
ForumindlægHejsa, jeg skal nemlig op til eksamen hvor jeg skal analysere "om at glo" af Dan Turell Jeg sidder nu her og kunne bruge lidt hjælp, så kunne være dejligt hvis nogle af jer havde analyseret det. -
Bestemmelse af hastighedsudtryk
ForumindlægJeg sidder og laver dispositioner til eksamen og er lidt i tvivl om dette: Du skal også redegøre for hvordan man bestemmer et hastighedsudtryk for en reaktion, samt belyse reaktioners temperaturafhængighed. Jeg håber nogen kan hjælpe. -
Differensreglen.
ForumindlægJeg har ledt på nettet, men jeg kan ikke finde et som forklarer det ordentligt. Er der nogle som kan bevise differensreglen, så jeg kan gøre det til min mundtlig eksamen? Tak på forhånd :) -
Digte - Samfundsbillede
ForumindlægHej. Kender i nogle digte der går ind under emnet "Samfundsbillede"? Jeg skal vælge et som jeg kan analysere i min mundtlige dansk eksamen. -
matematik hjælp
Forumindlæghej problem til min problemløsning når man skal lave sin problemløsning til matematik-eksamen, og der er vehæftet et svarark, skal man så rive det af og aflevere det sammen med sin opgave, og i så fald, hvordan skal man så vedhæfte det, er der en klipsemaskine i lokalet, eller hvordan:)? -
Dansk Essay
ForumindlægHey, jeg har lavet et dansk essay her til eksamen i 9´ende klasse. Jeg ville spørge om der var nogen der ville læse det og muligvis give en "karakter" for det? -
Hjælp til serie og parallelforbindelse. :)
ForumindlægHej med jer. Skal op til Eksamen om 6 dage så det haster lidt :) I hvilket kredsløb deler spændingen sig ? Fx giver strømforsyningen 6v bruger 2 pærer 3v hver. :) På forhånd tak -
Det haster venner
ForumindlægHej folkens nogen der kan hjælpe mig skal op til eksam i fysik på tirsdag men dog har ikke styr på disse emner kulhydrater fedtstoffer og proteiner? kan i evy hjælpe mig det ville betyde meget tak på forhånd :) -
help
ForumindlægHej folkens nogen der kan hjælpe mig skal op til eksam i fysik på tirsdag men dog har ikke styr på disse emner kulhydrater fedtstoffer og proteiner? kan i evy hjælpe mig det ville betyde meget tak på forhånd : -
Ørneflugt
ForumindlægHej Jeg sidder og laver dansk eksamen, hvor jeg har valgt novellen "Ørneflugt" af Henrik Pontoppidan. Jeg har brug for lidt hjælp omkring personkarekteristik. Er der nogle som vil hjælpe? -
Praksisfællesskaber?
ForumindlægJeg skal til eksamen på tirsdag, og der skulle jeg gerne forstå begrebet "praksisfællesskaber". Men jeg forstår bare ikke helt hvad det er? Er der evt. en som kan hjælp med at forklare og uddybe det lidt?;) -
Perspektivering
ForumindlægHej allesammen har trukket levende reklamer til min eksamen og har valgt reklamen sænk farten før det er for sent men ved ikke hvad jeg kan perspektivere til nogen ideer? -
Hjælp søges til statistik (STATA)
ForumindlægHejsa, Jeg søger en som kan hjælpe med min statistik eksamen ved brug af STATA mod betaling. Udover brug af STATA skal du også have en teoretisk forståelse :) -
Gi mig Danmark tilbage - budskab
ForumindlægJeg har valgt teksten gi mig Danmark tilbage som tekst til mi dansk eksamen. jeg har dog lidt problemer med budskabet, nogle der kan skrive hvad budskabet er? -
Analyse af "to ting man aldrig kan vide"
ForumindlægHjælp! Jeg skal til eksamen i "to ting man aldrig kan vide" af dorthe de neergaard Hvis nogen mugligvis har en analyse af den ville det være en stor hjælp. Jeg skal lave en analyse samt perspektivering. -
Kan man få merit overført enkeltfag til NF?
ForumindlægJeg er i gang med at tage en 2-årig HF (jeg er ved at afslutte 2. semester). Jeg netop nu været oppe til den tværfaglige eksamen i NF (naturvidenskabelig faggruppe), men jeg har tidligere taget HF enkeltfag, hvor jeg var til eksamen i geografi på C niveau. Jeg ville høre om der var nogen der vids... -
fremstilling af alkohol
ForumindlægHej jeg skal vise på torsdag til eksamen fremstilling af alkohol. Jeg ved man kan danne alkohol ud fra en alken og vand, men er der en som kan hjælpe mig med at skrive reaktionen op?
