Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19801 til 19820 af 34519
-
hjælp Korstog og Jihad
ForumindlægHej Er nogen der har skrevet om korstog og jihad, så har jeg lige brug for det. Jeg skal til eksam imorgen , håber der nogen der vil hjælp. p.s hvis der nogen der har skrevet noget om det , så bare skriv her så for i min email. tak på forhånd -
Ensvinklede trekanter.. ??
ForumindlægHej alle! jeg Skal MEGET snart op til eksamen, og er stadig i tvivl om dette spørgsmål. 1. Gør rede for ensvinklede trekanter - Hvad skal jeg have sige? hvad er vigtigt at have med? Nogen der kan hjælpe?? -
Opfattelse af universet
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen på B niveau i morgen men kan ikke finde ud af dette spørgsmål.. :/ nogen som kan? Forklare hvorfor atomers vekselvirkning med lys er vigtig for vor opfattelse af Universets udvikling?? :) -
En las huellas del Che
ForumindlægHej. Er der nogle der har læst En las huellas del Che og kan give mig et referat af et eller andet emne/tema som man kan fremlægge til eksamen? eller hvis der er nogle som har et godt link til en opgave om Che? -
Andengradspolynomier og uligheder
Forumindlæghej guys. Jeg skal til matematik eksamen i 1.g på STX, og på en af mine dispositioner står der at jeg skal forklare hvornår man kan bruge et andengradspolynomium og en andengradsulighed i den virkelig verden. er der nogen der har en idé til det? -
Mekanisk energi
ForumindlægHej jeg har lige trukket mekanisk energi til 24 timers eksamen. Har brug for en, der kan hjælpe med at forklare, hvordan den mekaniske energi er konstant/bevaret. Altså noget om energibevarelse. På forhånd tak (: -
Dansk demokrati og national identitet.(1800 - 1914)
ForumindlægHej alle sammen Skal til historie eksamen i morgen, og har trukket dansk demokrati og national identitet. nogen der har været oppe i det samme, og evt kan hjælpe mig.. knus laura -
Kommunikationsmodellen, Afsender - Modtager
ForumindlægJeg skal til Eksamen imorgen i IT, Og har et spørgsmål jeg syntes der driller lidt i forhold til komunikationsmodellen. Er det afsender eller modtager der bestemmer hvordan man forstår budkabet, og hvorfor? Hjælp modtages gerne hurtigst muligt. -
KILDE TIL EUROPÆISK INTEGRATION, HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg har 24 timers historie eksamen, og har trukket emnet: Europæisk Integration. Kilderne handler om holdningerne for og imod EU - nogen der har en god idé til en supplerende kilde? -
Tekster og skulpture
ForumindlægHej Er der nogen, der kan forklarer mig de græske teksters og skulptures betydning for senere europæisk kultur? Lige en sidste eksamensnotits inden, det går løs til den sluttelige eksamen i morgen formiddag! :-D -
Byggeri og anlæg !
ForumindlægHej Alle Jeg vil lige spørg jer der studere på uddannelsen el. kender el. noget helt andet.. Altså om i ved hvordan det er på studiet ? er det svært at følge med ? Hvordan er eksamerne ? -
Gymnasial suppllering C til B
ForumindlægJeg vil gerne vide, at hvis man består den skriftlige eksamen på suppleringskurset med f.eks. karakteren 4, har man så bestået sammenlagt, hvis man går hen og dumper den mundtlige del? -
Hvad betyder tangensligningen egentligt?
ForumindlægPuh, eksamen imorgen - så jeg er i fuld gang med forberedelserne. Men nu er jeg faldet over noget ! Hvis jeg har fundet en tangensligning der hedder 12x-16- hvad betyder det så ? er den aftagende eller tiltagende ? Charlotte -
Problemstilling
ForumindlægHej derude! Står her og er vildt frusteret over at jeg om få dage skal op til eksamen i 9 klasse!!! Har brug for hjælp! "Hvorfor betegnes nogle energikilder som CO2 neutrale?" -
Tutor søges i Eksternt Regnskab
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til en skriftlig eksamen i eksternt regnskab og søger i denne forbindelse en tutor til eksamensforberedelse. Det vil selvfølgelig være mod en aftalt timepris. Send gerne en besked. :) -
Valg af essay
ForumindlægTil min mundtlige eksamen i dansk skal jeg have fundet et essay, der handler om glæde - det er lige meget, hvad glæden er til/for, bare en glæde til noget eller nogen. Jeg skal bruge den til at perspektivere til “hindbærsnitter” af Søren Ryge. Tak. -
Syre base balancen
ForumindlægHeeej :-) Jeg håber på jeres hjælp herinde da jeg er gået fuldstændig i stå... Skal snart til eksame og jeg skal fortælle lidt om hvordan syre base balancen i blodet bliver reguleret?? Hvad skal jeg gå ind i her?? -
Har jeg regnet rigtigt? Mat A opgaver
ForumindlægJeg har været til eksamen i dag og vil høre om der er nogen der kan se om det jeg har lavet, er korrekt. Har brugt maple til at løse opgaverne Mvh Isabella -
Mundtlig samf - dansk politik
ForumindlægEr til 24 timers eksamen i samf A og har trukket dansk politik i en brydningstid - bilagene handler om udlændingepolitik, arnepension og velfærd. Nogle ideer til problemformuleringer? -
Analyse af (En agitator på nørre fælled)
ForumindlægJeg skal analysere en agitator på nørre fælled til min mundtlige eksamen men jeg sidder lidt fast på punktet billedasprog da jeg ikke helt ved hvad der egentligt skal skrives.
