Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19821 til 19840 af 36437
  • hjælp plz

    Forumindlæg
    heej sidder med en eksamens spørgsmål * Definer 10-talslogaritmefunktionen, log(x) håber I kan hjælpe
  • perspektivering

    Forumindlæg
    Nogle som har lavet en analyse af "Agnete og Havmanden" til mundlig dansk eksamen 9.klasse? Og nogle som har nogle idéer til hvad man kan perspektivere den til...!? :D
  • ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..

    Forumindlæg
    Det er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:)
  • Hvordan gik det?? FSA

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Var så op til biologi eksamen idag, og er egentlig bare nysgerrig; - Hvordan gik det med jer? Synes I prøven var svær?? n_n
  • Trykt reklame

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket trykt reklame til eksamen. Jeg har valgt en gammel cigar reklame, skal jeg så bare lave en normal reklame analyse over den eller hvad? tak på forhånd.
  • Naja Maria Aidt - en kærlighedshistorie

    Forumindlæg
    Hey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak
  • SKRIFTLIG FYSIK

    Forumindlæg
    Hej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S
  • Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for

    Forumindlæg
    Skal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe?
  • Homeless

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal have om hjemløse til engelsk eksamen. Hvad kultur kan man sige, at de lever i? Og hvad for en subkultur? Tak på forhånd.
  • Perspektiveringer til Nattevandrerinden!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg skal perspektivere noget til nattevandrerinden, som jeg skal op i til eksamen.. Nogle der har noget der har nogle ideer? Foreksempel perspektivering til "Indvielsen"? Tak på forhånd!
  • En kærlighedshistorie

    Forumindlæg
    Hey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak :)
  • OPLÆSNING!

    Forumindlæg
    Man skal læse et eller andet op i dansk eksamen i 9. klasse. Er bare ikke sikker på hvor mange anslag det skal fylde... Nogle der ved noget???
  • Sir Francis Bacons Afroismer

    Forumindlæg
    Jeg læser til filosofi-eksamen og mangler en forklaring på Bacons afroismer. Hvad er han overordnede mål med disse?
  • KRIMIENS POPULARITET

    Forumindlæg
    Hej! :) Vil i ikke please tjekke mit essay som jeg skrev til dansk eksamen og evt. vurdere den? er nemlig meget usikker, synes den minder meget om en kronik?? :(
  • STIMULANSER

    Forumindlæg
    Hej! et af mine eksamens spørgsmål hedder: Hvorfor virker stoffer stimulerende?? (disse stoffer kan være cigaretter, cola, slik, alkohol osv.
  • Eksempler på tekster o.l.

    Forumindlæg
    Hej, Kan nogen henvise mig til eksempler på tekster og billeder som man kan få til mundtlig fransk eksamen på b-niveau for vil gerne øve mig :)
  • komma ,

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen imorgen og skal sætte kommaer, det driller mig en del .. gg.. har i nogle gyldne regler der kan hjælpe mig lidt :D
  • Salmer

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at skrive eksamen om salmer. Er der nogen der kan huske hvad en originalsalme er og hvad dets modsætning er?
  • Er i tvivl om hvordan karaktersystemet virker

    Forumindlæg
    Kan jeg godt få -3 hvis jeg møder op til en mundtlig eksamen men ikke har noget at fremvise?
  • Hjælp til Senecas 41 brev

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til old eksamen i morgen, og mangler desperat noter til Senecas 41 brev! Håber nogle kan hjælpe