Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19821 til 19840 af 34503
  • Kejserens nye klæder - eventyrtræk ?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen imorgen, men jeg er lidt død omkring det der eventyrtræk.. Er der evt. nogen der kan fortælle mig om der er nogle bestemte eventyrtræk i eventyret Kejserens nye klæder :-) På forhånd tak.
  • Disposition - Elektromagnetisme

    Forumindlæg
    Nogen der har en disposition, et forsøg eller lignende omkring Elektromagnetisme da jeg er helt blank på emnet. Det er til FSA 9 klasse eksamen:) Skriv lige hvis i har det, for så kan i få min mail :) Tak på forhånd :P
  • Hjælp Tak

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til naturgeografi eksamen her snart.. Jeg vil høre om der nogen der sad med noter fra "Naturgeografi c" bogen.. Jeg har prøvet at kigge, men kunne finde noget fra den bog...
  • Alkoholprocent

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser op på min kommende mundtlige fysi/kemi eksamen, da jeg bliver i tvivl om hvordan man beregner alkoholprocenten i f.eks. vin. Ville blive meget glad for noget hjælp??????????
  • Proteinsyntese til medicinske formål

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har biologi på B niveau og skal til eksamen i morgen. Jeg er blevet spurgt om, hvad mulighederne for at benytte sin viden om proteinsyntesen til medicinske formål er. Er der nogle der kan hjælpe?
  • Menneskerettigheder><demokrati

    Forumindlæg
    Jeg har et diskussionsspørgsmål til min historie eksamen der lyder: Er demokrati og menneskerettigheder hinandens forudsætninger eller modsætninger? Og jeg har forresten emnet menneskerettigheder. Det ville være fedt hvis i kom med input til dette diskussionsspørgsmål. Mvh.
  • Sagprosa

    Forumindlæg
    Hej. Jeg kan komme op i sagprosa til eksamen på fredag. Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal gribe opgaven an.. Jeg ved ikke præcist, hvad sagprosa er eller hvordan man skal analysere det. Nogle der kan hjælpe? :-)
  • Proteinsyntese & .. Det Centrale Dogme?

    Forumindlæg
    Hej alle :) jeg skal op til eksamen meget meget snart såå har hårdt brug for hjælp. Er proteinsyntesen og det centrale dogme DET SAMME? Eller ej .. ? Hvis ikke hvad er forskellen? Tak på forhånd :)) Ps. har biologi på c niveau
  • hjælp Korstog og Jihad

    Forumindlæg
    Hej Er nogen der har skrevet om korstog og jihad, så har jeg lige brug for det. Jeg skal til eksam imorgen , håber der nogen der vil hjælp. p.s hvis der nogen der har skrevet noget om det , så bare skriv her så for i min email. tak på forhånd
  • Opfattelse af universet

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til fysik eksamen på B niveau i morgen men kan ikke finde ud af dette spørgsmål.. :/ nogen som kan? Forklare hvorfor atomers vekselvirkning med lys er vigtig for vor opfattelse af Universets udvikling?? :)
  • Ensvinklede trekanter.. ??

    Forumindlæg
    Hej alle! jeg Skal MEGET snart op til eksamen, og er stadig i tvivl om dette spørgsmål. 1. Gør rede for ensvinklede trekanter - Hvad skal jeg have sige? hvad er vigtigt at have med? Nogen der kan hjælpe??
  • En las huellas del Che

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der har læst En las huellas del Che og kan give mig et referat af et eller andet emne/tema som man kan fremlægge til eksamen? eller hvis der er nogle som har et godt link til en opgave om Che?
  • Andengradspolynomier og uligheder

    Forumindlæg
    hej guys. Jeg skal til matematik eksamen i 1.g på STX, og på en af mine dispositioner står der at jeg skal forklare hvornår man kan bruge et andengradspolynomium og en andengradsulighed i den virkelig verden. er der nogen der har en idé til det?
  • Mekanisk energi

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige trukket mekanisk energi til 24 timers eksamen. Har brug for en, der kan hjælpe med at forklare, hvordan den mekaniske energi er konstant/bevaret. Altså noget om energibevarelse. På forhånd tak (:
  • Dansk demokrati og national identitet.(1800 - 1914)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Skal til historie eksamen i morgen, og har trukket dansk demokrati og national identitet. nogen der har været oppe i det samme, og evt kan hjælpe mig.. knus laura
  • Kommunikationsmodellen, Afsender - Modtager

    Forumindlæg
    Jeg skal til Eksamen imorgen i IT, Og har et spørgsmål jeg syntes der driller lidt i forhold til komunikationsmodellen. Er det afsender eller modtager der bestemmer hvordan man forstår budkabet, og hvorfor? Hjælp modtages gerne hurtigst muligt.
  • Tekster og skulpture

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der kan forklarer mig de græske teksters og skulptures betydning for senere europæisk kultur? Lige en sidste eksamensnotits inden, det går løs til den sluttelige eksamen i morgen formiddag! :-D
  • KILDE TIL EUROPÆISK INTEGRATION, HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej Jeg har 24 timers historie eksamen, og har trukket emnet: Europæisk Integration. Kilderne handler om holdningerne for og imod EU - nogen der har en god idé til en supplerende kilde?
  • Byggeri og anlæg !

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg vil lige spørg jer der studere på uddannelsen el. kender el. noget helt andet.. Altså om i ved hvordan det er på studiet ? er det svært at følge med ? Hvordan er eksamerne ?
  • Gymnasial suppllering C til B

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne vide, at hvis man består den skriftlige eksamen på suppleringskurset med f.eks. karakteren 4, har man så bestået sammenlagt, hvis man går hen og dumper den mundtlige del?

Søgninger relateret til billedkunst eksamen