Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19821 til 19840 af 35409
  • Generelt - haster en smule ;)

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Jeg har fornøjelsen af at skulle til eksamen i AT i morgen, og så ville jeg da lige høre om der var nogen der havde nogle gode generelle råd til hvad man skal gøre.. På forhånd tak :)
  • Skørbug - synopsis.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i AT her om en uge. Er der en som kunne tænke sig at læse min synopsis igennem og se på biologidelen, evt give kritik af hvad jeg skal komme ind på til eksamen? Det ville virkelig være en stor hjælp.
  • Pilgrimsrejse og identitet

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der arbejder med emnet pilgrimsrejse og identitet i AT, og som er kommet godt igang med talepapir? -Sidder nemlig og er meget i tvivl om hvordan jeg skal komme videre fra min synopsis til talepapir og eksamen..
  • nedbrydning a B-vitamin - aktiverings energi

    Forumindlæg
    Opgave stammer fra eksamenssættet Maj 2005 opgave 3 d)man skal bestemme aktiveringsenergien for nedbrydning af B1-vitamin.her er sættet: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihnst-2005-10-3.pdf på forhånd tak
  • Hvad skal øves?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til eksamen i skriftlig kemi A i morgen, og vil egentlig gerne få en ide om hvad jeg skal øve på... Nogle der ved hvad der garanteret kommer opgaver om?
  • Ionprodukt / Opløselighedprodukt - sammenhængen?

    Forumindlæg
    Skal til skr kemi A eksamen i morgen, men jeg er blevet i tvivl om sammenhængen mellem ionproduktet, opløselighedsproduktet og opløseligheden generelt. Er der nogen, der har styr på dette og eventuelt kunne forklare mig det? Tak :)
  • gennemsnitlige årlige rente

    Forumindlæg
    hej er der nogen der lige vil se på den sidste opgave i opgave i opgave 2 i den her sæt har regnet de andre opgaver??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2000-8-6Vmh.pdf
  • AT-fremlæggelse: metode

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen i AT og vil høre, hvor meget tid man skal bruge på at snakke om metode, og hvad det helt præcist er, man skal fortælle? Hvis man f.eks. i biologi bare har læst bøger, som andre har skrevet, hvordan diskuterer man så den biologiske metode?
  • Downloade?

    Forumindlæg
    kan man downloade et program der oversætter fra tysk-dansk på sin computer uden at have forbindelse til internettet, når man er til eksamen?Hvis man kan, kan den så godt oversætte når der ikke er forbindelse til nettet?
  • Hjælp til prøveeksamen

    Forumindlæg
    hej er der en som kan hjælpe mig jeres prøve eksamens afleveringer til finansøkonom uddannelsen. Jeg har brug for at øve mig til forberedelse når jeg skal op til prøveeksamen. Det skal være en som har læst til finansøkonom fornyligt.
  • Hjælp

    Forumindlæg
    hejJeg skal snart op i erhvervsøkonomi mundtlig, jeg ved ikke om hvordan det foregår, er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om hvordan eksamen foregår og hvordan spørgsmålene er?håber i kan....har virkelige bruge for Jeres hjælp:)))))))På forhånd tak
  • Skriftlig afgangseksamen folkeskolen

    Forumindlæg
    På tirsdag skal jeg op i den skriftlige biologi og fysik eksamen. Jeg ved, at nogle skulle op i den i dag. Nogen af dem, der er herinde, som kan fortælle mig hvad de to prøver handler om? :)
  • Gamle engelske stileoplæg

    Forumindlæg
    Hej hejEr der nogen der ved hvor jeg kan finde de engelske stileoplæg som er blevet brugt de sidste par år.Vil nemlig gerne læse dem som forberedelse til den skriftlige eksamen i morgen.Mvh. Anna
  • sansynlighed og binomial

    Forumindlæg
    hejsa.. er der ikke nogen der lige kan hjælpe med en opgave det er sidste opgave i opgave 2:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdfer ikke sikker på mit svar..:)
  • lineær programmering

    Forumindlæg
    Hejsa.. har lidt problemer her, med lineær programmering.. det er en emneopgave jeg skal have lavet til tirsdag den 23 maj, og er virkelig lost.. den skal laves, for den skal bruges til eksamen i næste måned, så håber der en der kan hjælpe mig..
  • Døvens dør

    Forumindlæg
    Jeg har valgt teksten "døvens dør" til dansk mundtlig eksamen, så jeg tænkte på om der ikke var nogen, der har lavet en analyse af den novelle. Er helt lost over hvordan jeg skal "åbne" teksten?
  • Engelsk grammatik

    Forumindlæg
    Hej..Kan nogle fortæller mig hvad ville være bedst at øve/læse i engelsk grammatik så man undgår dumme/små fejl til skriftlig eksamen. Man kan jo ikke læse hele grammatik bogen :I
  • sansynlighed

    Forumindlæg
    Sidder fast i opgave 1 c - uden hjælpemidler. Nogle der har en ide om, hvordan man laver den?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/0082uh.pdf
  • Metode

    Forumindlæg
    Til AT - eksamen Skal man da sige fagets metoder, eller de metoder som man selv har brugt? Jeg har kun brugt redegørelse - analyse - diskussion, da jeg har arbejdet med andre resultater. JEg skriver i biologi og historie.
  • biologi A niveau

    Forumindlæg
    Vil høre om nogle sad inde med nogle noter til højniveau biologi eksamen, da de noter som ligger under biologi alle er til c niveau. Mvh Anders