Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 19821 til 19840 af 141843
  • Likviditet

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan fortælle mig, hvad det er, jeg skal have med i likviditetsbudgettet? (Opgave 1, spørgsmål 1) http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:e0zI9u3M2d8J:www.studieportalen.dk/Forums/GetFile.aspx%3Fid%3D1246778+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk
  • henfald!

    Forumindlæg
    heeej :P her er lige en opgave jeg ikke helt har forstået:P nuklidet (235,92)U henfalder ved to på hinanden følgende processer til nuklidet (231,91)Pa opskriv henfaldsskema for de to processer :S - jeg kan vel se at det er alpha henfald ikk? så dvs. jeg skal plusse (4,2)H, men ved ikke h...
  • hjælp til matematik

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave.. Et beløb sættes i banken på en konto med en fast årlig rente. over 8 år vokser beløbet med 17,54%, og efter 14 år står der 73291 kr. 1) hvilket beløb blev sat i banken?? nogen der kan hjælpe mig...
  • Hjælp til opg mht. stamfunktion

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp til følgende opgave, på forhånd tak Funktion f givet ved f(x)=2x+4 1) Bestem den stamfunktion til f, hvis graf har linien med ligningen y=3 som tangent 2) Bestem den stamfunktion til f, hvis graf har linien med ligningen y=x+3 som tangent
  • 1,5 linjeaftand = Obligatorisk?

    Forumindlæg
    SKAL man have 1,5 linjeafstand i sin opgave, eller er det ikke vigtigt? For jeg har skrevet præcis 19½ side, og hvis jeg tager 1,5 linjeafstand bliver det jo længere end 20 sider. Burde jeg bare tage 1,5 linje afstand, og skide på at den bliver over 20 sider? Morten
  • Parameterfremstilling :S

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg sidder med en opgave som driller :S : En plan beta har ligning 4x - 3y - 2z = 10 Bestem en parameterfremstilling for den linje l som går gennem punktet P(-3 , 4 , 5) How do I do this :S ?? Nogen der kan hjælpe mig ? Hilsen Stina :)
  • Hjælp! Haster!

    Forumindlæg
    Hej SP. Er der ikke en sød matematiker der kan hjælpe mig med min opgave. Se venligst tråden https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1348389 eller indlæg med titlen Haster! Vise at en mængde C er en kurve γ(t) = (x(t),t,z(t))
  • Fysikopgaver

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til årsprøve og må forberede mig. Er der nogen som har nogle gamle eksamenssæt liggende som jeg kan træne mig med. Altså kun opgaverne, ikke udregninger. Facit kunne dog godt bruges... Tak
  • SRP græsk matematik

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der gider læse min Opgave om Græsk matematik igennem Håber i har tid m.v.h. Line Jeg kan sende den, hvis nogen gider læse den igennem
  • Retninger tysk

    Forumindlæg
    Ja jeg har brug for at få min tysk historie rettet. Den er kort og har selv kigget på den men kan ikke se flere fejl i min opgave.'' Her kommer den :D
  • .Mpc til km

    Forumindlæg
    hej.jeg er ved at lave en opgave og er gået lidt i stå... er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg omskriver Mpc til km.det drejer sig om 210 Mpc
  • hjælp til: En skidt knægt af bent vinn nielsen

    Forumindlæg
    Hej jeg ville hører om der var nogen der havde en opgave eller kunne smide en link til en hp med noget brugbart om bogen.. Skal nemlig igang med 1.g danskopgave om denne.. håber nogle kan hjælpe :)
  • DK Company

    Forumindlæg
    Nogle som ligger inde med en opgave om DK Company? Skal bruge den som inspiration til min SRO. Svar venligst hurtigst muligt, da det er nu og her jeg mangler det! Mvh. Louise :)
  • eksempler på eksamensspørgsmål til mundtlig mat b

    Forumindlæg
    jeg læser matematik b som selvstuderende og kunne godt tænke mig nogle eksempler på, hvilke opgaver jeg kan risikere at få til den mundtlige eksamenpå forhånd takmio8230
  • mursten

    Forumindlæg
    jeg har virkelig brug for hjælp i denne her, tak ;s figuren er 1:4 i målestoksforhold og har 3 huller i.(mursten) i den første opgave vejede murstenen 1,7 kg. hvor meget vejer den så med 3 huller i?
  • Beregning af brændpunkt?

    Forumindlæg
    Hey har fået stillet den her opgave:• Hvordan man finder brændpunktet af en parabel (altså hvordan vil formlen se ud)• Hvordan man laver en ”udfoldning” af en paraboloide.Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme videre nogen der kan hjælpe =) ?Takker..
  • Grafer

    Forumindlæg
    Hejsa! Er der nogle der kan hjælper mig med disse to grafer? Jeg vil gerne se eksempler eller noget. Jeg vil virkelig meget gerne have hjælp med de sidste to opgaver, da jeg har lavet de første to. Mange tak, på forhånd!
  • optagelseprøven

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal til optagelse prøve her om to uger, jeg skal op til stx. det hele forgår elektronisk gennem en PC. Hvilke slags opgaver kommer man ud for? så man kunne forbedre sig lidt tak på forhånd
  • ENGELSK TERMINSPRØVE!!!

    Forumindlæg
    Hjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på???????
  • hjælp til beregning

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan hjælpe mig med nogle beregninger som jeg brug for hjælp. Vil skriv opgaven her men den er meget lang så tænke hvis i har en email så kunne jeg sende den også kunne i ligge kigge på den og hjælpe mig :-)