Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19821 til 19840 af 42009
  • Hjælp, er gået i stå...

    Forumindlæg
    Jeg er gået i stå med min forberedelse til tysk eksamen om nachkriegsliteratur. Er der nogen som har nogle inputs til teksten die rote katze eller noget analyse?
  • Noter

    Forumindlæg
    Hej :)Vil lige høre, om der er nogen, der ligger inde med nogle notater eller guldkorn til de tyske tekster:Wiedersehen mit Vater og Spuck vor ihr ausDet vil være en stor hjælp!
  • Smarte ord til mundtlig

    Forumindlæg
    HejsaJeg skal op til mundtlig tysk på onsdag. Er der nogen der kan nogle smarte ord. F.eks. til at indlede med eller hvis man går i stå m.mDet kunne være rigtig dejligt.MVH. SølvskålPå forhånd tak!:)
  • Henførende stedord?

    Forumindlæg
    Er dette korrekt oversat på tysk? er i tvivl om det henførende stedord Der Text "Der Mauer" handelt von einem Anhalter, der ohne eine Âffin leben kann?
  • Kan man sige dette?

    Forumindlæg
    Kan man sige dette, i tysk?Synes bare at det lyder forkert!:Ich habe deshalb auch dieser ferien als einer Angelegenheit zu lesen ausgenutzt. På forhånd tak!
  • vil du hjælpe ? :)

    Forumindlæg
    Er der en, som vil se noget tysk igennem for mig? :) Det fylder 10 linjer... en kort tekst.. Evt fortælle mig, hvor jeg har fejl, og hvordan jeg kan gøre den korte tekst bedre? TAK PÅ FORHÅND!
  • enkelt ord!

    Forumindlæg
    Hvad hedder bredder på tysk?exdrengen gemte kisten under nogle bredder!håber i kan svare da dette ikke er særlig tidskrævende!på forhånd tak! God arbejdslyst til dem der arbejder! :)
  • Almanya willkommen in deutschland Personkarakteristik

    Forumindlæg
    Ville lige høre om det ikke please er nogen som ville give min en kort personkarakteristik af de vigtigste personer i Almanya? Må gerne være på tysk så jeg bare kan direkte sige dem. Mange tak for hjælpen.
  • Tyyyyysk

    Forumindlæg
    Heey Guys. jeg har lige brug for hjælp her. Jeg er gået i stå med at oversætte en sætning fra tysk til dansk. kan i hjælpe mig. Sætningen er : " Hun har især syntes godt om teksterne".???
  • Synopsis - Jugend in der DDR

    Forumindlæg
    Er i gang med at lave en tysk synopse om ungdommen i DDR. Er nået omkring halvvejs, men er gået lidt i stå. Er der nogen, der har tid og lyst til at kigge på den og komme med forslag til tilføjelser. Tak :)
  • Første verdenskrig

    Forumindlæg
    Et land fik hele skylden for denne misære, nemlig Tyskland. og hævnen var sød fra Frankrigs side Hvad blev kravene og dermed konsekvenserne for tyskerne? Jeg er på helt bar bund
  • Stærke og svage verber.

    Forumindlæg
    jeg sidder med en lille tysk opgave, og jeg mangler nogle få ord. men jeg kan bare ikke finde ud af om de er stærke eller svage. - ordene: schaffen, achten, bestellen.
  • Smidt ud af

    Forumindlæg
    Hvordan siger man 'han bliver smidt ud af skolen' på tysk? Jeg har forsøgt mig med: "er wird hinauswerfen aus der Schule" men synes, at det lyder sært.
  • Gloser

    Forumindlæg
    Hvordan siger man "Går ud på at man" på tysk. Et eksempel kunne være følgende: Fodbold "går ud på at man" sparker til bolden. På forhond tak! :D
  • TIL T83

    Forumindlæg
    Hej T83, Jeg ved ikke om du har set den besked jeg har sendt dig. Men, har du lyst og mod på at rette en tysk-opgave? Du ville redde mit liv og sikre dig god karma?;) På forhånd tak!
  • SSO... Problemer!!!

    Forumindlæg
    hey... jeg skal skrive om jødeforfølgelsen 1933-1945... men har et lille problem... kan ikke finde nogle links eller bøger, hvor der står hvor meget matrialle eller mandskab, tyskerne brugte på at forflytte jøderne.... Hjælp!!!
  • rettelse af en lille sætning

    Forumindlæg
    Der skal rettes en sætning.. Hvad ville i skrive herunder, på tysk: Er sollte brauchen dem für dass fliehen nach West-Berlin. Han skulle bruge dem for at flygte til Vestberlin. På forhånd tak..
  • Haster

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvor lange de forskellige punkter (redegørelse, analyse, diskussion osv.) skal være når man skriver SSO i tysk? Er der forresten nogle der ved noget om den socialistisk fremstillede helt i DDR?
  • Krop og identitet

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive på tysk hvordan kan man via kroppen og ens udseende vise hvilken identitet man har.. Er der nogen der har nogen ide om det, eller en holdning til det? Knus Mette
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave nogle spøgrsmål på tysk med ordene Aus, bei, mit, nach, seit, von, zu. Nogle der kan komme med nogle ideer