Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19821 til 19840 af 42009
-
Hjælp, er gået i stå...
ForumindlægJeg er gået i stå med min forberedelse til tysk eksamen om nachkriegsliteratur. Er der nogen som har nogle inputs til teksten die rote katze eller noget analyse? -
Noter
ForumindlægHej :)Vil lige høre, om der er nogen, der ligger inde med nogle notater eller guldkorn til de tyske tekster:Wiedersehen mit Vater og Spuck vor ihr ausDet vil være en stor hjælp! -
Smarte ord til mundtlig
ForumindlægHejsaJeg skal op til mundtlig tysk på onsdag. Er der nogen der kan nogle smarte ord. F.eks. til at indlede med eller hvis man går i stå m.mDet kunne være rigtig dejligt.MVH. SølvskålPå forhånd tak!:) -
Henførende stedord?
ForumindlægEr dette korrekt oversat på tysk? er i tvivl om det henførende stedord Der Text "Der Mauer" handelt von einem Anhalter, der ohne eine Âffin leben kann? -
Kan man sige dette?
ForumindlægKan man sige dette, i tysk?Synes bare at det lyder forkert!:Ich habe deshalb auch dieser ferien als einer Angelegenheit zu lesen ausgenutzt. På forhånd tak! -
vil du hjælpe ? :)
ForumindlægEr der en, som vil se noget tysk igennem for mig? :) Det fylder 10 linjer... en kort tekst.. Evt fortælle mig, hvor jeg har fejl, og hvordan jeg kan gøre den korte tekst bedre? TAK PÅ FORHÅND! -
enkelt ord!
ForumindlægHvad hedder bredder på tysk?exdrengen gemte kisten under nogle bredder!håber i kan svare da dette ikke er særlig tidskrævende!på forhånd tak! God arbejdslyst til dem der arbejder! :) -
Almanya willkommen in deutschland Personkarakteristik
ForumindlægVille lige høre om det ikke please er nogen som ville give min en kort personkarakteristik af de vigtigste personer i Almanya? Må gerne være på tysk så jeg bare kan direkte sige dem. Mange tak for hjælpen. -
Tyyyyysk
ForumindlægHeey Guys. jeg har lige brug for hjælp her. Jeg er gået i stå med at oversætte en sætning fra tysk til dansk. kan i hjælpe mig. Sætningen er : " Hun har især syntes godt om teksterne".??? -
Synopsis - Jugend in der DDR
ForumindlægEr i gang med at lave en tysk synopse om ungdommen i DDR. Er nået omkring halvvejs, men er gået lidt i stå. Er der nogen, der har tid og lyst til at kigge på den og komme med forslag til tilføjelser. Tak :) -
Første verdenskrig
ForumindlægEt land fik hele skylden for denne misære, nemlig Tyskland. og hævnen var sød fra Frankrigs side Hvad blev kravene og dermed konsekvenserne for tyskerne? Jeg er på helt bar bund -
Stærke og svage verber.
Forumindlægjeg sidder med en lille tysk opgave, og jeg mangler nogle få ord. men jeg kan bare ikke finde ud af om de er stærke eller svage. - ordene: schaffen, achten, bestellen. -
Smidt ud af
ForumindlægHvordan siger man 'han bliver smidt ud af skolen' på tysk? Jeg har forsøgt mig med: "er wird hinauswerfen aus der Schule" men synes, at det lyder sært. -
Gloser
ForumindlægHvordan siger man "Går ud på at man" på tysk. Et eksempel kunne være følgende: Fodbold "går ud på at man" sparker til bolden. På forhond tak! :D -
TIL T83
ForumindlægHej T83, Jeg ved ikke om du har set den besked jeg har sendt dig. Men, har du lyst og mod på at rette en tysk-opgave? Du ville redde mit liv og sikre dig god karma?;) På forhånd tak! -
SSO... Problemer!!!
Forumindlæghey... jeg skal skrive om jødeforfølgelsen 1933-1945... men har et lille problem... kan ikke finde nogle links eller bøger, hvor der står hvor meget matrialle eller mandskab, tyskerne brugte på at forflytte jøderne.... Hjælp!!! -
rettelse af en lille sætning
ForumindlægDer skal rettes en sætning.. Hvad ville i skrive herunder, på tysk: Er sollte brauchen dem für dass fliehen nach West-Berlin. Han skulle bruge dem for at flygte til Vestberlin. På forhånd tak.. -
Haster
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvor lange de forskellige punkter (redegørelse, analyse, diskussion osv.) skal være når man skriver SSO i tysk? Er der forresten nogle der ved noget om den socialistisk fremstillede helt i DDR? -
Krop og identitet
ForumindlægJeg skal skrive på tysk hvordan kan man via kroppen og ens udseende vise hvilken identitet man har.. Er der nogen der har nogen ide om det, eller en holdning til det? Knus Mette -
Hjælp
ForumindlægHej jeg skal lave nogle spøgrsmål på tysk med ordene Aus, bei, mit, nach, seit, von, zu. Nogle der kan komme med nogle ideer
