Søgning på: tysk stil. Resultater: 19841 til 19860 af 41422
-
FN sanktioner i Irak
ForumindlægHar lige et spørgsmål som vil stille jer.1) Har der været andre løsninger på at afvæbne Saddam uden en krig??og har FN sanktioner overhoved hjulpet processen? -
Hjælp til Sagalitteratur
ForumindlægJeg skal skrive en stil om sagalitteraturen og deres vigtigste begreber. Jeg har begreberne ære, hævn og slægt. Men hvorfor er de her ord vigtige i sagalitteraturen? -
visuel markedsføring
ForumindlægJeg har et projekt om visuel markedsføring og der skal jeg lave noget om dekoration og under dekoration står der stil, stilarter og funktion. Men hvad mener de med det? -
Idéer søges!
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en fantasy stil i engelsk, men jeg har ikke nogen ideer til hvad den skal handle om! Er der nogen der har nogen ideer? På forhånd tak :) -
Hjælp til at finde novelle!
ForumindlægJeg skal bruge en novelle/digt/essay eller noget i den stil til en analyse. Men den skal handle om uddannelse eller viden. Har prøvede at søge men har ikke haft held -
dårlig karak´ter :((
ForumindlægHej Er der ikke nogen som vil rette min engelske stil. Det er bare grammatikken der skal rettes. det ville være super godt. Det behøves ikke at være detaljeret men også bare overfladisk. Mange tak på forhånd. -
Anybody :-D
ForumindlægHey people! Nogle der kunne tænke sig at rette en engelsk stil igennem i morgen fredag? Kunne være skide godt :-D -
hurtigt jeg skal aflevere om 30 min.
ForumindlægHej er der ikke en som kan se på min stil jeg skal aflevere om 30 mín.. det er vigtigt og det haster der skal retttes for grammatik og tegnsætning. mvh Rix -
ord..
ForumindlægNogle ideer til hvordan man kan starte en stil end at bare skrive mine tanker/kommentare til :..... -
Konflikter og problemstillinger i "kunsten at græde i kor"
ForumindlægHej alle Nogen der har forslag hvilke konflikter og problemstillinger romanen "Kunsten at græde i kor" stiller? Håber i kan hjælpe -
Anne Baastrup
ForumindlægHej. Vores samfundsfagsklasse skal møde Anne Baastrup på onsdag. Nogle der har et godt spørgsmål vi kan stille hende? evt. om integration -
Equation i Open Office
ForumindlægFindes der et program til Open Office i stil med Equation til Microsoft Word? Sådan så jeg kan opskrive formler. På forhånd tak!:) -
engelsk fsa 2012 december
Forumindlæghej alle hvad har i valgt til skriftlig stil i engelsk fsa 2012 december, som i synes jeg skulle vælge? tak på forhånd:-) -
Isocost og isoquant
ForumindlægHej Alle! Jeg har fået stillet denne opgave, og jeg er allerede lost på første spørgsmål! På forhånd tak for hjælpen :-) -
Isocost og isoquant - Managerial Economics
ForumindlægHej Alle! Jeg har fået stillet denne opgave, og jeg er allerede lost på første spørgsmål! På forhånd tak for hjælpen :-) -
Essay fristelse
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil (essay) om fristelse. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte , kan i give mig gode ideer ? -
Toms Fabrikker
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en opgave om Toms Fabrikker-Onkel Toms nye stil... Det er case nr. 6. Nogen der kan hjælpe???? -
hjæp alkaner
ForumindlægHar fået stillet følgende kemi spørgsmål Opskriv et empirisk reaktionskema for afbrænding af alkaner, hvordan ser sådan et ud? -
Dansk eksamen. Erna og Ewan. Vurdering.
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg får 4 og 7 normalt. Tak på forhånd x) -
Hvad er en kronik?
ForumindlægJeg skal skrive en kronik til en avis (altså i en dansk stil).. -men havd er det helt præcis der karakteriserer en kronik?\n\nPå forhånd tak:)
