Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 19861 til 19880 af 75430
-
Analyse af "Historien om en moder"
ForumindlægHjælp! Jeg har valgt at perspektivere "Historien om en moder" til "Den grimme ælling" da det er en af vores opgivede tekster.. Men hvad er sammenhængen mellem dem/ hvordan kan de perspektiveres med hinanden? -
Fra Danmark til Sverige, Pas?
ForumindlægHej alle Hvis man er svensk statsborger, er på besøg i Danmark og skal tilbage med fly til Sverige, hvad skal man så medbringe af ligitimation? De har vist noget det hedder id-kort? Ved ikke helt hvad det er. -
PCR
ForumindlægHej Jeg har bare et spørgsmål som jeg har svært ved at svare på: Hvordan bruges PCR til at identificere polyphormism i DNA? Nogle der kan hjælpe -
Hjælp til tysk tekst!
ForumindlægDer var mange mennesker der. Mange ville åbenbart ligesom han opleve den første forårsdag. Han kendte ikke de mange mennesker. Alligevel var det en stor glæde, at der var så mange der. For vinteren havde også været en ensom tid. Den gamle mand smilte. ‘’Jeg er endnu lidt svag, - men... -
Kanslergadeforliget- rigsdagen
ForumindlægJeg har om kanslergadeforliget i historie. Det jeg skal finde er hvad rigsdagen er. Der er bare det at ud fra hvad jeg har søgt kan jeg ikke finde noget. Hvis de vil hjælpe vil det glæde mig :) 1. Hvad er rigsdagen? 2. Hvad gjorde man i rigsdagen? Altså hvad var/er hændelsen? Hvis i... -
Español
ForumindlægHej SP Jeg har skrevet en spansk "stil" på 250 ord. Vil nogle evt. læse den igennem for mig? Anne P. -
analyse
ForumindlægJeg har brug for hjælp til analyse af en dokumentarfilm indefra med anders agger ghetto. -
Rettelse af spansk
ForumindlægHåber i vil kigge tekst 1 og 2 igennem. På forhånd tak. 1 Dolores Soler-Espiauba es un escritor español. Ella ha trabajado desde 1979 en la ducha Elles enseñanza y la traducción. Ella piensa que la inmigración en España es un tema muy importante. Dolores... -
SRP Emne
ForumindlægHej :) Jeg har besluttet at skrive i fagene EngA og SamfB. Jeg har overvejet at skrive om senmodernitet - hvor man inddrager bogen American Psycho. Jeg vil hører om der er andre der har skrevet noget i den stil eller har skrevet om American Psycho i SRP om det er et godt emne at skrive i. Hv... -
Polterabend - Jan Sonnergaard
ForumindlægHvad er det korekte budskab i denne novelle. Jeg jeg virkelig brugt en masse tid, og prøvede på at finde frem til det. Men det er lykkes endnu. -
Hjælp til rettelse af stil
ForumindlægHej alle er lidt dårlig til at rette mine stile så er kommer den hvis i gider at give mig feedback opgaven er en Litterær artikel ca 1000 ord plz plz give mig noget feedback så jeg kan læerer noget -
rettelse af 200 ord.
ForumindlægHej :)... Jeg har skrevet en kort "opgave" på 200 ord om nogle billeder, håber i vil hjælpe med evt. rettelser :). skriv hvis i vil hjælpe, så jeg kan sende den til jer :). -
Nedkøling
ForumindlægHej, Er der nogen der vil forklare mig hvad nedkøling betyder? Fx at en ubalance i strålingsbalancen kan medfører en global opvarmning eller nedkøling. -
Kender I nogle gode bøger?
ForumindlægHej SP Sagen er den, at jeg simpelthen er løbet tør for læsestof (eller næsten i hverfald), så jeg tænkte, at I derude muligvis har et par forslag til nogle gode bøger, der er værd at læse? Mit eneste krav er nok, at det (helst) ikke skal være fantasy-bøger, såsom Harry Potter, men så er reste... -
vil i ikke kigge på en sætning
ForumindlægHej jeg har en sætning som jeg har oversat til spansk... Ville høre om i ikke ville kigge på ordstillingen, om den var korret? Den oprindelige Hvorfor har du ikke købt en mobiltelefon, bedstemor? Oversat ¿Por qué no has comprado un teléfono móvil nuevo, abuela? -
Gyldendals øveprøve VÆK
ForumindlægHej, Jeg håber, at i har det godt. Jeg skriver til jer, fordi jeg har brug for hjælp til at finde øveprøven (internettets historie) på gyldendal. Jeg plejer hele tiden at bruge den øveprøve som hjælp til mine kommende prøver, jeg synes bare at den er god. Jeg har prøvet at lede efter den på gyl... -
Hjælp til Engelsk disposition!!
ForumindlægHej:) Jeg ved simpelthen ikke hvad en disposition skal handle om. Det er første gang jeg skal lave en engelsk disposition. Jeg håber i kan hjælpe mig med hvad der en disposition skal indeholde:) Tak påforhånd:D -
hvilket fag terminsprøve?
ForumindlægHej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o... -
Essay på tysk
ForumindlægHej Jeg håber der er nogen der har tid - og lyst til at hjælpe mig med, at rette min tyske aflevering igennem? Med Venlig Hilsen Sommerfuglen -
motiverernde ansøgning kvote 2
Forumindlægjeg har brug for en motivernde ansøgning til sygeplejerske uddannelsen at få inspiration. kan i være sød at sende mig til min mail. tak
