Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19861 til 19880 af 52987
  • opgaver?

    Forumindlæg
    jeg har to gange prøvet at uploade opgaven "Hobbitten" igen, som jeg bad om at få slettet for ca en uge siden, men det virker ikke :(
  • At være noget særligt?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Hvad vil det egentlig sige "at være noget særligt" Hvornår er man noget særligt, og hvornår er man ikke? Jeg skal lave en opgave om det, så jeg har virkelig brug for en masse meninger :) På forhånd tak ..
  • Geometro og trigonometri

    Forumindlæg
    Hej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til denne opgave. Hvordan beregner man arealet af en trekant i en cirkel, hvor man kun kender cirkelens top på 110 grader og sidelængde på 0.9 m i trekanten også.
  • Demokrati

    Forumindlæg
    Hej.. jeg skal skrive en stil på 10 sider, og mit emne er demokrati men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive og hvordan jeg skal starte ville virkelig værdsætte nogle bud. og tak på forhånd
  • Lignelser på spil....

    Forumindlæg
    Hej det haster virkeligt meget...... Jeg ville lige vide hvad det hedder men ulv.. altså mener Han er fattig som en myre hun er langsom som en snegl og løven skovens konge og så ville jeg lige vide om der er noget for Ulven den _______________? Men _ tak
  • Fabel

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan finde ud af at skrive en Fabel, eller hjælpe miig med af skrive en. Jeg kan virkelig ikke finde ud af det er gået totalt i stå, vi skal aflever den imorgen. Please hjælp miiiiig. =)
  • Skal finde kilopris af toiletpapir

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp! Hvis 760 g toiletpapir koster 15 kr, hvad koster 1 kg så? Kan ikke spørge min lærer, p.g.a. corona...
  • STRESS

    Forumindlæg
    Hej , hvordan plejer i at forberede til eksamerne? Hvor lang tid , og terper i hele pensumet ? Er virkelig stresset over det... Og hvordan holder i orden i jeres ting osv.. tager i noter på com. eller hånden?
  • Syre- basereaktion

    Forumindlæg
    Hej!! Jeg skal i en rapport forklar en syre-basereaktion nemlig Na+ + OH-. Og da kemi ikke er mine stærke side og jeg er ret meget på bar bund, kunne jeg virkelig godt bruge noget hjælp. På forhånd tak!
  • Hældning i et koordinatsystem??

    Forumindlæg
    Hvad er hældningen egentlig for en linje, der går lodret i et koordinatsystem?? Den er jo ikke 0, for så skulle linjen være vandret, men jeg kan virkelig ikke se, hvad den ellers skulle være?? Håber I kan hjælpe mig!!
  • sandsynlighedsfordelingen for en stokastisk variabel

    Forumindlæg
    Jeg har af en eller anden grund utroligt svært ved denne opgave, selv om det måske virker ret simpelt :/ Hvis et matematikgeni lige kunne hjælpe mig her, så ville jeg blive rigtig glad! Vedhæfter billede af opgaven.
  • Hvad er gruppefølelse?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal skrive en stil om gruppefølelse, men kan ikke finde nogen konkret definition på det. Tænkte at samhørighed også hører ind under emnet, så kan virkeligt bruge noget der kunne forklare begreberne.
  • En der gider at hjælpe?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har lavet en indledning til min historieopgave, men ved virkelig ikke om jeg har lavet den rigtigt? Er der en der gider at hjælpe og kigge påden.. Jeg vil være taknemmelig!!! på forhånd tak
  • Jordskælv

    Forumindlæg
    Hej . Er der en der kan beskrive Kontinenternes vandring? Jeg sidder med en opgave, hvor jeg kun mangler dette spørgsmål for at aflevere, men kan virkelig ikke finde frem til svaret.. En der gider hjælpe ?
  • Lys

    Forumindlæg
    jeg sidder lige med en fysik aflevering, som måske i kunne hjælpe mig! spørgsmålene: Giv eksempel på hvor vi møder bølgerne hverdag? Hvordan virker et øje og et kamera? Hvad fortæller et stofs brydningindeks? TAK:)
  • Indholdsfortegnelse? help please

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen, Jeg har skrevet en opgave og ønsker at lave en indholdsfortegnelse, men hvordan gøre man det? Har virkelig prøvet, men uden held... Håber på jeres hjælp. ps. har word 2007 tak på forhånd!
  • Økologi og planter

    Forumindlæg
    Hvilke forhold kan virke som begrænsende faktorer for flaskehaverne - altså på den frodige regnskov og den tropiske ørken. Jeg har skrevet, at der er for lidt plads. Man hvad kan man mere skrive?
  • ESTERE

    Forumindlæg
    Hej. Kan du hjælpe mig med denne opgave. I opgave 9, er reaktionsmekanismen gennemgået for syrekatalyseret esterdannelse. Vis, hvordan en hydron fra svovlsyre virker katalytisk på kondensationsreaktionen mellem butansyre og ethanol. Har vedhæftet filen.
  • Mathon?.. HJÆLP!

    Forumindlæg
    I opgave 9, er reaktionsmekanismen gennemgået for syrekatalyseret esterdannelse. Vis, hvordan en hydron fra svovlsyre virker katalytisk på kondensationsreaktionen mellem butansyre og ethanol. Fil er vedhæftet.
  • bakterier

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til min rapport, håber, at i vil hjælpe! :) Hvad kan være årsag til, at forskellige bakteriearter ikke er lige følsomme over for det samme antibiotika? Tusind tak! :D