Søgning på: historie eksamen. Resultater: 19861 til 19880 af 46276
-
Fremlæggelse til NV
ForumindlægHej, Jeg skal snart til NV-eksamen og vil gerne høre, hvad der er vigtigst at komme ind på i de første fem minutter af min fremlæggelse. Er der ellers nogle råd til, hvordan man bedst muligt kan præstere for at opnå et 12-tal? Tak, på forhånd -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHey!Jeg skal op til kemi eksamen om lidt under en uge, og jeg kom i tanke om, at jeg ved faktisk ikke hvordan spørgsmålet er formuleret. Er der ikke nogen som kan komme med et helt konkret eksempel.på forhånd tak -
Rumgeometri: Skæring mellem planer i rummet
ForumindlægJeg skal, i et af mine spørgsmål til mat A eksamen, gøre rede for skæring mellem planer i rummet, men min skod-lærer har ikke gennemgået dette og jeg har kun et meget lille afsnit om det, som jeg slet slet ikke forstår. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan man gør det? -
Hjælp til i morgen!
ForumindlægHej, jeg sidder med en eksamens opgave som jeg skal have lavet til i morgen. Nu har jeg søgt lidt på nettet, men jeg syntes det er svært at finde noget virkelig relevant om kulstofkredsløbet. Er der nogen der vil være søde at prøve at forklare mig helt præcist hvad kulstofkredsløbet er? -
Dansk rap lyrik
ForumindlægHej, jeg har trukket fordybelsesområdet 'dansk rap lyrik' til mundtlig eksamen i dansk. Problemet er bare, at jeg ikke rigtigt kan finde en ordentlig sang, som der er kød på, og hvor teksten også er pakket lidt ind. Kan I hjælpe mig? På forhånd tak :) -
Det haster utroligt meget..
ForumindlægHei jeg skal lave min engelsk synopsis til mundtlig eksam og jeg har trukket emnet om sport ville bare spørger om nogen kan give nogen eksempler at hvordan man opbygger en synopsis?? -
Reportage !!
ForumindlægNogen der har en god reportage til eksamen jeg kan analysere? :) -
hvor lang tid må man fremlægge?
Forumindlæger der nogen som ved hvor lang tid man skal fremlægge til AT eksamen. -
Kemi C salte
ForumindlægHvordan kan jeg forklare opløsninger af salte?? Hjælp skal op til re-eksamen. -
Gode råd...!
ForumindlægHey...! Er der nogle som har gode råd til fysisik eksame??? -
Elektromagnetisk stråling
ForumindlægBør man inkludere skalmodellen til eksamen og hvad bør der i så tilfælde siges om den? -
begrebspar
Forumindlæghej alle skal snart til eksamen og vil spørge jer, hvad forskellen er på begrebspar og metodeR? -
HJÆLP
ForumindlægHvilken tidsperiode skal jeg sige mit eksammens projekt er? -
Hvad skal der til for at få 6?
ForumindlægJa, hvad skal der til for at få 6 i latin eksamen 1g? -
skr. engelsk 08
ForumindlægHej Er der nogen som har opgaverne fra den skriftlige eksamen i engelsk 2008 ? -
differentering og monotoni
Forumindlæghvad er sammenhængen mellem differentering og monotoni? er bare lidt nysgerrig og vil studere lidt op til eksamen -
100.-i timen i Århus V
Forumindlægskal have hjælp i hver dagene og til eksamen d 8 juni -
går man op?
ForumindlægTil eksamen i 10. klasse går man op i grupper eller alene ?? -
samfundsfag B
ForumindlægHej alle,, jeg skal til eksamen i sam.B, og har brug for hjælp, er der nogen der gider og hjælpr??!! -
HJÆLPP
ForumindlægEr der nogen af jer der har været op i skrift samf eksamen(2009)..?????
