Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 19861 til 19880 af 141843
-
Maskinforretningen a/s
ForumindlægHej. Er der nogen der har lavet eksamens opgaven Maskingforretningen a/s fra maj 2009. Det er Virksomhedsøkonomi B niveau.. Evt. nogen der kan sende den. På forhånd tak! :) -
Haster..
ForumindlægJeg har fået stillet en opgave, som lyder: For hvilker værdier af k er vektorerne a= (k+1 og 2k+1) og b=(k-1 og 1) Når de er parallelle? Hvordan regner jeg det ud? -
Reaktionstype for reaktion
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig i gang med denne opgave der lyder: "Angiv reaktionstypen for reaktionen i reaktionsskemaet ovenfor" Jeg har lidt sværtved at se hvordan jeg skal komme i gang Mange tak på forhånd! -
Praktisk anvendelse af differentialligning (logistisk)
ForumindlægForbereder mig til mundtlig matematik og har spørgsmålet: Vis ved eksempel hvorledes denne type differentialligning kan anvendes til løsning af praktiske problemer. Nogen der har en ide eller vil dele en opgave?? -
Perspektivering?
ForumindlægHej jeg er igang med en opgave omkring pyramider (Den store Pyramide i Giza) og har svært ved at finde et godt perspektiveringsemne.. Er der nogen der har nogle gode forslag? Tak på forhånd -
kronik - dokumentar
ForumindlægHej jeg er kommet i tvivl om, hvordan jeg bør gribe denne opgave an.. Jeg skal skrive en kronik over en selvvalgt dokumentar, men jeg ved ikke, hvordan den skal opbygges.. ? Håber i kan hjælpe mig.. Godt nytår.. -
reducere 2 opg
ForumindlægHej alle. er der en som kan se om opgave 1 er løst rigtigt? og en der kan forklare mig hvordan man laver opg 2 ? :) 1) 2(a+b)-2a-b = 1b 2) 47x-48x+3x tak på forhånd! -
retvinklet trekant
Forumindlægi en retvinklet trekant er den længste katete 3 gange så lang som den korteste katete, og hypotenusen er er 3 enheder længere end den korteste katete. hvordan kan jeg regne opgaven ud.. -
Eksamensopgave om hinduisme eller islam
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst på lærerseminariet, som har skrevet en opgave om hinduisme eller islam til eksamen på 3. årgang? Haster rimelig meget. Jeg betaler selvfølgelig hvad end vedkommende kræver. Venlig hilsen Jan. -
Skriftlig Matematik
ForumindlægHej Alle Er der nogen af der ved, hvor man kan løse nogen opgaver på A, uden hjælpemidler ? altså sådan typiske ? - Jeg har prøvet og lave dem på uvm, men leder efter flere hvis der er ? Tak på forhånd ? -
Sin(v)
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med opgave b,c og d. Jeg er lidt i tvivl om jeg har lavet B rigtigt. Jeg har fundet hvad sidelængden er på side b først med pythagoras. -
optimering af cylinder
ForumindlægHej derude. Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal optimer en cylinder, så rumfanget bliver så lille som muligt. Dog er jeg ret forvirret over, hvordan man gør det præcist. Nogen der har mulighed for at forklare det? -
Termodynamik
ForumindlægHej alle kan nogen hjælpe mig med at lave to "små" opgaver omhandlende termodynamik? Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal lave .... Mvh Ludvig -
længden af linjen de
Forumindlægse vedhæftet fil mangler hjælp til opgave 3.4 hvordan regner jeg der ud stil det lige op for mig hvis jeg går ind på og benytter hythagoras så siger den a2 + b2 = c2 er det den formel du mener søde andersen -
Finansøkonom "Økonomisk Metode"
ForumindlægHej folkens :) Har I en eksamens-opgave fra fagen, Økonomisk Metode, som jeg må se? Det kunne være rart at have denne som inspiration; rapportens struktur, indhold og deslige. På forhånd tak. Mvh, Ole Sander -
differensligning
ForumindlægHej håber der er nogle som kan hjælpe med opgave a og b, da jeg har svært ved at tegne cobwebdiagram, det lykkes med ikke at få det rigtig svar. :(( -
uendelige rækker
Forumindlæger der nogen som kan fortælle mig hvad man skal lave i opgave 1 jeg forstår ikke hvad de mener, nogen som kan vise og forklare hvordan de vil løse den ? se ved hæftet fil -
integralregning - hul cylinder
ForumindlægHejsa! jeg har fået følgende opgave: Anvend integralregning til at bestemme rasistansen af en hul cylinder. Nogen der har nogen ideer eller forslag til en formel? På forhånd tak! -
LIMIT
ForumindlægHej folkens! Skal lave en opgave med lim(it) i matematik, og da jeg ikke var i skole ved jeg ikke hvilket emne det hører ind under.. Så kan ikke rigtig se hvor jeg skal slå op i min bog.... -
sro
Forumindlægjeg søger en der gerne vil tjenepenge på at lave min SRO opgave som jeg skal aflevere den 3 januar. opgaven skal skrives mellem fagende dansk og afsætning. opgaven går ud på : - Redegør for Midttrafiks reklame - Bussen: http://www.youtube.com/watch?v=VXzuQiP6U8Q -Analyser kampagnens indhold og fo...
