Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19881 til 19900 af 34503
-
Noveller fra 1990'erne
ForumindlægEr der nogen som har en novelle eller flere fra 1990'erne? Jeg skal snart op i mundtlig eksamen, og jeg kan ikke finde nogen noveller fra 1990'erne -
Vektorer
ForumindlægHej, Jeg har vedhæftet et word dokument med 3 opgaver i som jeg simpelthen ikke kan få startet på og ved hvordan jeg skal løse :/ Det er eksamens forberedelser i Matematisk analyse. -
Dan Turrel
ForumindlægJeg har trukket Dan Turrel i dansk eksame og har svært ved at finde en god novelle af ham. Er der nogen der har nogle forslag til en god novelle fra ham? -
Foder? hvilke skal man kende? HASTER
Forumindlæghej... er HELT lost ang floder og egenlig også bjergkeder... kan i evt lave en "liste" over hvilke floder men også gerne hvillke bjergkæder man bare skal kende. Det haster lidt, da jeg skal til eksamen i morgen.... -
Drejebog
ForumindlægHej alle klogehoveder :-) Jeg skal op i idræt, B-niveau til eksamen. Er der nogen som ligger inde med drejebøger til volleyball og dans? Har virkelig brug for lidt inspiration, især da jeg skal op alene. Tak på forhånd :-) -
Jura studerende/lærer søges
ForumindlægJehar lidt svært ved jura og skal til eksamen om en lille månedstid. Vil gerne i kontakt med en der har især styr på det sociale område. Det er mod betaling. Glæder mig til at høre fra -
Lærepladsen Kim Fupz
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen her om 2 uger. Jeg har valgt novellen "Læreplads" af Kim fupz. Er der nogen af jer, der ligger inde med en analyse af den eller har nogen gode tips til den? -
Synopsis eksempler
ForumindlægJeg er i gang med dansk synopsis til 9 klasse eksamen. Nogle der har en mega fed skabelon som jeg kan bruge? Måske nogle eksempler? Anne-Sofie -
Er der nogen, som er kommet op i 'Erotik', i mundtlig dansk?
ForumindlægHvis der er nogen her, som også skal op i 'erotik', så må i meget gerne skrive, hvordan i vil klare eksamen. Er meget usikker på, hvilke ord jeg skal bruge for kønsdele, og hvad jeg skal snakke om udover min tekst. -
gennemsnit
ForumindlægHej jeg har et spg. om gennemsnit hvis man fx har et gennemsnit i årskarakter på 6 og eksamens 5 vil det samlede gennemsnit så være 6+5=11 11/2=5,5 altså det endelig snit 5,5? -
Tekst til "Det Moderne Gennembrud"
ForumindlægJeg har trukket "Det moderne gennembrud" til dansk eksamen. Er der nogen der har en god tekst/et godt billede til emnet "Det moderne gennembrud" som jeg kan bruge? :D -
Reaktionshastighed
ForumindlægOkay, jeg skal snart op i fysik/kemi eksamen. Og jeg mangler at skrive en del outlines. Som fx. reaktionhastighed. Er der nogle der kunne hjælpe med hvad jeg skal komme ind på? :-) -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :) -
HJÆLP! Navngivning af stoffer.
ForumindlægHej .. Skal til eksamen i Kemi onsdag (: Nogle der kan hjælpe hvad disse stoffer hedder: 1: Na2O? 2: 2CO2 3:NaOH 4:NA2CO3 HJÆLLLLP !! -
Perspektivering til Danmark
ForumindlægHej, Jeg skal op til engelsk eksamen - emne Changing the world og underemne Martin Luther King Jr. Jeg skal perspektiver til Danmark, men ved ikke helt, hvad jeg skal sige. Nogle ideer? -
Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen
ForumindlægHej studieportalen, Jeg skal til eksamen i Biologi (C), og står med et spørgsmål der lyder: "Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen". Hvad indeholder det udover respiration i cellerne? Mvh -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
Hvor får vi strøm fra?
Forumindlæghej.. Kan i fortælle mig hvad man til eksamen skal snakke om "hvor får vi vores strøm fra". har skrevet det som underpunkt i min disposition, men ved ikkke helt hvad jeg der skal fortælle om:/ -
Retrospektiv vs prospektiv undersøgelse AT
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snart til AT-eksamen, og vil gerne spørge, om der er nogen, der kan forklare mig, hvad fordelene og ulemperne ved hhv. den retrospektive og prospektive undersøgelse er? MVH. Hyacinth.
