Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19881 til 19900 af 38620
  • sætning - "at få sympati"

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man "at få sympati.." på tysk? Det er verbet jeg har problemer med :-S. Kan 'bekommen' bruges?
  • Stil??

    Forumindlæg
    Hej, nogen som kan hjælpe med at finde ud af hvad jeg kan skrive i min tysk stil 10-15 linjer. Valgfrit :-)
  • Grammatik på nettet?

    Forumindlæg
    Kender I nogle gode grammatik sider på nettet?...Fx. noget om tysk, engelsk eller hvad- ved jeg- gramma. ??
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg vil rigtig gerne hvae rettet min tysk stil gennem. håber der en der vil hjælpe:)
  • Oversætte en sætning (I futurum)

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med oversættelse af denne sætning til tysk: Jeg vil helst have bøgerne overstået hurtigst muligt. ??? Tak for hjælpen :)
  • (Svar hurtigst muligt) Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til.

    Forumindlæg
    Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til. PÅ TYSK. tak på forhånd :)
  • hjæælp

    Forumindlæg
    hvordan siger man:I årene omkring 1978 hørte man meget om de grupper, der kaldte sig No Future-generationen. PÅ TYSK???
  • Tvangsægteskab

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan man sige tvangsægteskab på tysk og hvilket køn det er. Jeg har ikke kunnet finde det i nogen ordbog. På forhånd tak.
  • oversættelse

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har oversat noget tysk, vil I ikke se om det er rigtig. det skal afleveres mandag d.28.02.2005, så hvis I lige ville læse det, og se om det er rigtig ville det glæde mig meget! på forhånd tak..Oversættelsen;
  • Hvad hedder at gå i et med???

    Forumindlæg
    tysk altså... kan ikke finde det i ordbogen og skal bruge det i en digtanalyse til i morgen(altid godt at være i god tid)...Håber der er nogle der kan hjælpe!
  • fremlæggelse om Gestapo

    Forumindlæg
    hej.. jeg skal lave en kort(ca. 10 min) fremlæggelse på tysk om Gestapo, nogle der har et par gode forslag til hvad jeg kan fortælle om? tak..
  • oversættelse...

    Forumindlæg
    Jeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem.
  • International økonomi A - skriftige eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak.
  • International økonomi A - skriftige eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak.
  • Hjælp til "Der Teppichtempel"

    Forumindlæg
    Hej,er der nogen af jer, som har skrevet stil om den tyske tekst "Der Teppichtempel"?Jeg har problemer med at forstå slutningen og vil derfor gerne have lidt hjælp.Tak,
  • Rettelse af en lille tekst.

    Forumindlæg
    Er er nogen der kunne rette min tysk opgave? Den fylder kun halv side, det vil være fedt hvis de kunne gøre det. Jeg vil være rigtig taknemlig for den person. :-)
  • hvad lægger man mest vægt på?

    Forumindlæg
    hvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om??
  • Et par råd med på vejen?

    Forumindlæg
    Hey!Er der ikke nogen som har nogle gode råd til hvordan man klarer sig igennem tyskeksamen? Har I nogle gode tyske sætninger?Håber I kan hjælpe mig!
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    hej nogen der vil hjælpe mig med en tysk oversættelse.det er kun en lille artikel på 10 linier.hpber virkelig der er noget der vil hjælpe mig!!
  • Terminsprøve 2011

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Er der nogen der kan huske hvad man skulle skrive om i den tyske fremstilling i terminsprøven? 2011 Jeg går desuden i 9 klasse :)