Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 19881 til 19900 af 27085
-
2 verdenskrig
Forumindlæghej er der nogen der ved hvorfor usa kom med i krigen ud over pearl habour -
2. verdenskrig hurtig!!!
ForumindlægHEjsa Jeg skal svare på dette spørgsmål i min historieaflvering: "HVorfor mon flere tusind danskere medlte sig til at gøre krigstjeneste?" Er der nogen der evt har et bud eller måske endda svaret? På forhånd tak for hjælpen -
Gratis Nudansk og engelsk-engelsk.
ForumindlægHvis du kender en god gratid nudanskordbog, som kan downloades lovligt, må du gerne smide et link her. Ligeledes må du, gerne smide et link til en engelsk-engelsk gratis ordbog, som kan downloades ned på computeren. På forhånd tak. (jeg har søgt på emnet, men jeg har ikke kunnet finde noget bru... -
Spørgsmål til den gamle reform - Gym
ForumindlægHej alle, I 2003 startede jeg på en matematisk gymnasial uddannelse - Jeg droppede ud i midten af 2.g. Siden da har jeg taget en HF, og er godt i gang med HD på CBS - Foruden har jeg selvfølgelig en del erhvervserfaring. Jeg har ved et tilfælde fundet et studie som jeg enormt gerne vil ind på ... -
Virksomhedshistorie
ForumindlægOverskriften siger vidst sig selv. Hvad kan man komme ind på omkring et virksomheds historie ? -
HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg har en opgave jeg ikke forstår og kan ikke finde ud af det. I Vesttyskland køber Nielsen en lille radio for 425 D-mark. Kursen på D-mark er 348 Hvor meget koster Radioen i danske kroner? I Danmark koster den samme radio 2365 kr. Hvor mange procent har Jørgensen sparet i forhold t... -
Eksamener uden for studieretning
ForumindlægJeg skriver om, hvordan det kan være at især humanistisk linje kan risikere at ramme kun naturvidenskabelige fag til mundtlig eksamen op gennem alle tre år i gymnasiet. Jeg vil meget gerne høre om der er nogen, som føler sig presset pga. dette, eller bare jeres generelle holdning til, at man ikke... -
Hvordan konverteres en gammel studentereksamen ?????
ForumindlægJeg har en samfundssproglig studentereksamen fra før det fleste af jer blev født, nemlig 1979. Nu vil jeg gerne læse nogle suppleringsfag på HF... Men jeg kan ikke finde ud af hvilketn niveau de forskellige fag, som jeg havde dengang i 1979, har i dag (A, B eller C). For sådan en graduering fandt... -
Reparieren i førnutid
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvordan jeg får reparieren sat i førnutid, for jeg synes selv at det hele lyder forkert? På forhånd tak. -
Karakter ??
ForumindlægHeej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g? -
Beregn fart, hvordan???
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om jeg har regnet rigtigt i denne opgave. Mangler rigtig mange opgaver, plus tidspresset, så hvis en person gad og hjælpe. A) Beregn Fredes fart i km/t. Distance i alt 3800 meter svømning. Tiden i alt, det tager ham svømme ruten= 1 time og 5 minutter og 51 sekunder. (3951 ... -
hanz rein im gebüsch
Forumindlæghej jeg har trukken denne tekst, og skal bruge et refarat og analyse af teksten. nogen som kan hjælpe? -
grammatik -
Forumindlæghvorfor skal "i" (oversat til jeg på dansk" være med stort på engelsk? -
Hvornår hvad?
ForumindlægDet handler om modalverber: 9. Kan du høre telefonen i stuen? Hedder det? Kann du in das Wohnzimmer hören das Telefon? Eller? Kann du hören das telefon in das Wohnzimmer? Eller? Hören du das Telefon im Wohnzimmer. -
Hvad betyder gensidig?
ForumindlægMin lærer skrev engang at jeg var meget gensidig.Jeg vil gerne have at vide hvad gensidig betyder. Tak på forhånd. -
Hjælp!!!
ForumindlægHej :) jeg skal op til terminsprøverne efter jul dvs. i januar :D og ville høre om der var nogle af jer der havde nogle ting til hvad de vigtigste ting ville være at læse på op til prøverne? og om i havde nogle fif til de mundtlige? :) -
Analyse af Bare en Regnvejrsaften. " alt skal igen blive dit"
ForumindlægJeg skal til årsprøve i mundtlig dansk, og jeg skal ,som en del af mit emne lyrik analysere en " bare en regnvejrsaften" af Halfdan Rasmussen. Der er et sætning der går igen, " alt skal igen blive dit", og jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal tolke den. Bare en... -
Hitler
Forumindlægnogen der kender 2 geunde til hvordan hitler kom til magten ? -
Tabte krigen
ForumindlægDa Tyskland tabte krige i 1914 Hvorfor følte de sig nederlag? Nogle der ved det -
Billedet
ForumindlægNogle der kan foreklar mig hvad billedet forestiller sig
