Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19901 til 19920 af 132250
-
det vi har mistet af Sarah Engell synopse mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Nogen der har lavet en analyse til novellen: Det vi har mistet af Sarah engell? Eller har adgang til skolehjælpen, og vil hjælpe med analysen? på forhånd, mange tak:) -
Forbedredelse til eksamen - Delprøve - Verballed, konjunktioner og apostrof
ForumindlægHej, Jeg er i gang med en delprøve som forberedelse og ville høre om jeg er helt væk her? - På forhånd tak- Assignment 2 Syv forskellige eksempler på verballed er understreget. Skriv for hvert eksempel, hvilken tid der er anvendt i verballeddet. Forklar, hvorfor der i ét af eksemplerne er anven... -
find a og b når f(4)=5 f(6)=20
Forumindlæghej jeg kan simpelthen ikke finde ud af denne mat opgave er der nogle genier til stede? En funktion f er bestemt ved f(x)=b·a^x Bestem tallene a og b, når det oplyses at f(4)=5 og f(6)=20 please har siddet og kæmpet med det skidt i en time..... -
Engelsk Tale om "Less Gun control" i Danmark
ForumindlægNogen der har nogle gode ideer om hvad man kan skrive i en engelsk tale omkring Less control i danmark, det er noget der haster RET meget så, hvis der er nogen der vil være så sød at hjælpe, kunne virkelig godt bruge nogle ideer, :) -
HJÆLLPP !! Eksamensopgave engelsk A maj 2008
ForumindlægHej... Jeg søger en eksamensopgave i engelsk på A niveau fra maj 2008 ?, Opgaven handler om franchising, og overskriften er således, "Starting up your own business"... Håber virkelig i vil hjælpe :)) Tak på forhånd -
HAR DU LYST TIL AT RETTE EN ENGELSK ESSAY FOR GRAMMATIK FEJL
ForumindlægHalløj jeg er lige blevet færdig med min engelsk essay, og jeg har brug for en venlig sjæl til at rette den for fejl jeg måske har overset. Jeg sender personen opgaven vi email :-) -
AT 2017: Menneskets forhold til naturen - samfundsfag og engelsk
ForumindlægHej alle sammen Skal igang med at skrive AT (menneskets forhold til naturen), men er usikker på hvilken emne det skal være og hvilke metoder og teorier jeg kan bruge. Er der nogen der vil hjælpe? Har fagene engelsk A og samfundsfag A. Alle råd og tanker værdsættes. Tak på forhånd -
Dio med religion som emne. Så vil jeg vælge dansk og engelsk
ForumindlægHej. Kan nogen non hjælpe med lidt. Min gruppe er snart færdige med første del af DIOen. Emnet er religion. Jeg overvejer så at vælge dansk og engelsk ind til og så skrive om f.eks hellig krig. Har nogen nogle forslag til hjælp- Tak skal I have. -
Essay - Længde
ForumindlægKort og simpelt; hvor langt er et dansk essay? Tænker lidt det er samme stil som den engelske på 700-900 ord'ish -
Internet til matematik A eksamen i år (2017)?
ForumindlægVi er i vores klasse blevet lidt i tvivl om man må bruge internet til eksamen i år, da nogle lærer påstår vi må, mens andre påstår det modsatte... -
SØGER UNDERVISER/HJÆLP/MENTOR TIL MUNDTLIG DANSK EKSAMEN PÅ LÆRERSEMINARIET
ForumindlægJeg søger en person, som kan hjælpe mig med min mundtlige dansk eksamen til august på lærerseminariet. Jeg skal følge studieordningen fra 2010. Håber du kan hjælpe! -
Hjælpelærer til dansk mundtlig eksamen synopse, kortfilm.(med løn)
ForumindlægHey. Jeg er en 16.årig gammel pige der går i 10.klasse. Har brug for en hjælpelærer, til min dansk synopse til dansk mundtlig eksamen. Jeg har trukket kortfilm:-) helst en der bor i nærheden af århus. Der slf løn med i det. -
Skal ha A niveau matematik men mange siden jeg havde b..forslag?
ForumindlægHej Det er nogle år siden jeg blev færdig i gymnasiet og har siden ikke rigtig beskæftiget mig med matematik Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, som kræver mat A. Jeg har tilmeldt mig et lyn-kursus i sommerferien og skal bare bestå, da det et krav for at komme igang med uddannelsen Je... -
forklaring af forskellige eksamens spørgsmål i fysik C
ForumindlægHey nu har jeg skrevet og gjort næsten alle noter klar til imorgen, hvor jeg skal til eksamen i 24timer fysik (c niveau). Der er dog nogle ting jeg ikke har fået lavet, da jeg ikke har kunnet finde nok svar på det: · Det elektromagnetiske spektrum · Udsendelse af lys fra atomer · Kontinuert, emi... -
Kan jeg møde op til eksamen og dumpe med vilje?
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i old i morgen. Det er en sygeeksamen fra sidste år, da jeg blev ramt af langvarig hjernerystelse, og af den grund har jeg heller ikke haft overskud til selv at læse hele pensum op i år. Jeg vil virkelig gerne undgå at sidde til eksamen og få en dårlig oplevelse, fordi j... -
Nogen der vil rette lidt spansk, til eksamen imorgen?
ForumindlægSom sagt, er der nogen der kunne være så venlige, rette min spansk fremlæggelse? Det ville være en stor hjælp. Jeg skal også have før nutid og nær fremtid til at indgå i denne fremlæggels, men jeg ved bare ikke hvor det kan indgå?? :S El texto trata de una mujer que se llama Aurora. El texto es ... -
24 timers eksamen (energiformer og energibevarelse)
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet energiformer og energibevarelse til min 24 timers fysik eksamen. Prøvens første del omfatter en præsentation af emnet: "energiformer og energibevarelse". Nogen der har nogle gode råd til præsentation?(hvad jeg kan komme ind på osv.) -
Hjælp til mikro/makro økonomi mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig eksamen på fredag i makro / mikro økonomi og har brug for hjælp til rette mit talepapir og en jeg kan tale med vedr. De ting jeg ikke forstår Jeg vil gerne betale for en tutor Tak -
Atomets opbygning og kemiske bindinger eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op i Fysik/Kemi eksamen ( 10. klasse) En af emnerne er: Atomets opbygning og kemiske bindinger Nogle der har nogle ideer til hvad for nogle forsøg jeg kan lave(og hvorfor de ville være gode ) og måske ideer ti en dispositon. på forhånd tak :D -
Mundtlig tysk eksamen, lidt på bar bund.
ForumindlægJeg skal til mundtlig tysk eksamen imorgen FS10, og har samlet en lang række vendinger, som jeg vil og har øvet mig på. Problemet ligger dog i, at jeg jo også trækker en lyttetekst. Hvordan ville i oversætte lyttetekst? Og evt. sætte det ind i et par sætninger, som man kunne bruge, til at fortæll...
