Søgning på: virksomhedsøkonomi a eksamen. Resultater: 19901 til 19920 af 166873
-
karakterer
Forumindlæghey er der ingen steder man kan se sine karakterer fra skriftlig eksamen lige så snart de kommer så man ikke skal vente på den officielle udlevering fra skolen? nu er eksamensdatabasen jo åbenbart lukket? :( syntes det var rart at kunne se dem løbende.. findes der andre steder? -
Vurderingssamtaler
ForumindlægHej, Nogle der skal eller har været til vurderingssamtale istedet for eksamen pga corona? Jeg skal til vurderingssamtale på min skole, hvor lære og censor vil være til stede, hvilket ikke giver mening, i biologi. Nogle der ved, hvad der sker, hvis man ikke deltager i vurderingssamtalen? -
Den svage barn
ForumindlægHej jeg skal eksamen på mandag i dansk . har trukket Det svage Barn af Frank Jæger som jeg skal alnalyse og pepektvier til " det smukke ved Danmark ? har i nogen notater til Det svage Barn af Frank jæger ?? Taak på forhånden -
perspektivering af fyrtøjet
ForumindlægHej allesammen jeg skal op i dansk mundlig eksamen imorgen. og jeg har om fyrtæjet men, jeg skal perspektivere Fyrtøjet til, en af H.C. Andersens eventyr, "fem fra en ærtebelg". nogen der kan hjælpe mig, hvad jeg skal skrive om det:) -
Hue eller ej
ForumindlægHej. Jeg har min sidste eksamen i denne uge and forventer min hue. Min mor ønsker at være der, når jeg kommer ud af eksamener og prøver min hue på. Det er meget vigtig for hende. Ville ikke skolen lade mig vide, om jeg ikke vil få det før hånd? -
Det periodiske system
ForumindlægJeg er blevet i tvivl imens jeg sidder og læser til eksamen.. Hvad når man skal sige hvor Fe ligger i det periodiske system. Siger man så hovedgruppe 2 i undergruppen 8. Eller er det kun undergruppe 8??? + Perioden 4 fx som Jern jo også ligger i.. Hvad meners der med det?? Og er det vigtigt?? -
Mundtlig Psykologi
ForumindlægJeg skal op til mundtlig psykologi, og tænkte på hvordan eksamen egentlig foregår? Min lærer har aldrig rigtig gennemgået det ordenligt.. Vi har ikke gennemgået nogle cases siden starten af året.. Mvh -
Fuld pensum?
ForumindlægHvad skal der til, for at man bliver stillet til fuld pensum, dvs. skal til eksamen i faget, selvom klassen ikke trækker det? I dette tilfælde er der tale om tysk.. Hvad skal der til for det? Og hvad vil der ske mht. den skriftlige karakter, når man kun kan komme op i en mudntlig, i og med, der ... -
Spørgsmål om eksamensbevis i gymnasiet
ForumindlægHej, eftersom man har idræt i alle 3 år af gymnasiet selvom det er på c-niveau, undrer jeg mig over fra hvilket år ens årskarakter kommer på eksamensbeviset? Og hvilket år kan man komme til eksamen i idræt? -
Særlige vilkår/fuldt pensum
ForumindlægHej :) Jeg går i 3.g, og er nervøs for at blive indstillet til at skulle op til eksamen i alle fag til sommer (altså så mine årskarakterer slet ikke tæller). Er der nogen, der har erfaringer med det, og vil fortælle hvor meget fysisk/skriftlig fravær i havde, for at det skete? :) -
Dansk og fysik i enkeltfag
ForumindlægHalløj, Jeg skal bruge de 2 overstående fag til min uddannelse efter sommerferien. Hvad sker der hvis jeg ikk består en af dem? Kan man tage eksamen igen lidt senere eller er det bare surt sjov og man skal vente til næste år med at prøve igen? -
Skriftlig Dansk
ForumindlægHej. Skal snart op til skriftlig dansk eksamen, og kunne virkelig godt tænke mig, at kigge på nogle opgavesæt - men kan ikke finde nogen. Har været inde og kigge på EMU, men der findes heller ikke nogen. Hvor kan jeg finde nogle? -
HF-flex
ForumindlægEr der nogle, der kender et andet sted end Århus, hvor man kan tage HF Flex i kemi på et halvt år? Dvs. med eksamen til december? Jeg har forsøgt forgæves at søge. -
Historielærer/hjælpere
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie næste uge og vil høre om der er en historielærer eller en, der har meget forstand på historie, som kan hjælpe mht. min eksamen, som er 24 timers forberedelse. Jeg vil selvfølgelig gerne betale vedkommende for hjælpen :) -
base
Forumindlæghej, håber nogen kan hjælpe, tak på forhånd. vi skal til kemi eksamen imorgen, og derfor ville jeg spørge om, hvad man kan lave under baser. gerne med lidt teori også. man kan neutralisere fremstille sin egen base og hvad mere? -
Reducering
ForumindlægHej folk på studieportalen Kan i hjælpe mig med den her opgave? Det ville være guddommeligt :) P=(a+b)a+a+b / a2(a+1)-b2(a+1) -
Fikspunktsligninger
ForumindlægJeg er ved at læse op til eksamen i et kursus, som hedder ComputerStøttet Beregning. I den forbindelse er et af emnerne fikspunktsligninger. Jeg har dog meget svært ved at finde ud af, hvad det helt præcist går ud på. Bogen er ikke særlig god, og mine noter fra forelæsningen giver heller ikke sær... -
Opgave med afledet funktion
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/hf9883v.pdfJeg kan ikke lige gennemskue første spørgsmål i opg. 7.a? Nogen der kan hjælpe? -
Eksempel på engelsk disposition
ForumindlægHej :) Er der nogle der kan komme med et eksempel på , hvordan man opstiller en disposition til den mundtlige eksamen i engelsk ? Det vil være en god hjælp - på forhånd tak :) -
Ribosomer
ForumindlægHej, håber der er en der kan hjælpe. Sidder og læser til 24-timers eksamen og har et spørgsmål: Hvordan er ribosomer bygget op? PÅ forhånd tak! :)
