Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19941 til 19960 af 35409
  • Hjælp til bevis

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der har beviset for at l a x b l er arealet af et paralellogram? Håber I kan hjælpe, for ville gerne bruge det til matematik mundtlig eksamen.
  • Solens energiproduktion

    Forumindlæg
    Hej ... Jeg skal til eksamen i fysik imorgen og har fået følgende emne: Solen og Planetsystemet. Jeg skal forklare om Solens energiproduktion... er der nogen der kan hjælpe?hvad kan jeg forklare om? Tak på forhånd! :)
  • Arv og miljø

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder mit i en biologi eksamen, ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig. hvad er arvelige og miljømæssige faktorer hos mennesket ? og hvordan finder man ud af om et individ har et vigende gen i sit DNA ? please hjælp mig !
  • Hjælp, er gået i stå...

    Forumindlæg
    Jeg er gået i stå med min forberedelse til tysk eksamen om nachkriegsliteratur. Er der nogen som har nogle inputs til teksten die rote katze eller noget analyse?
  • Kan jeg nå at læse op!? :-(

    Forumindlæg
    Jeg skal i forbindelse med min Bio. C eksamen kunne 38 figurer samt 150 siders pensum og jeg har 7 dage :-S kan det lade sig gøre?
  • Case! IKEA´s værdier?

    Forumindlæg
    Jeg køre case-eksamen denne her uge med IKEA og skal derfor finde deres værdier men jeg kan ikke finde dem nogen steder. Jeg håber i ved det :) og det haster gevaldigt mvh puk
  • integration

    Forumindlæg
    hejsa hvordan løser man 1'eren i opgave 5, har svært ved at se nogen regneregler for det?? opgaven er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-5M.pdf
  • Energi

    Forumindlæg
    Under et overordnet emne, der hedder "Energiformer" (til eksamen).. Hvilke energiformer er vigtige at nævne? Og hvad kan der fortælles om dem? Hvis nogen evt. har gode links eller bare ideer =) På forhånd tak.
  • Kritik af mediefags-produktion (C)

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i mediefag (C) på fredag, og jeg tænkte det kunne være super fedt, at få lidt kritik af vores produktion. http://www.youtube.com/watch?v=mKKVIaCO5kk
  • Biologi

    Forumindlæg
    Hej Sidder med forberedelse til biologieksamen b-niveau.. Er der nogen der ved om man skal inddrage forsøg i mundtlig eksamen? For kan ikke få de forsøg vi har lavet ind i det emne jeg har trukket :s
  • hjælp til dansk synopse

    Forumindlæg
    hej¨jeg er igang med at lave en synopse til dansk eksamen. jeg har trukket om sagprosa. kan i hjælpe mig med at finde en artikel som man kan perpekterivere til artikeln armadillo
  • difentialregning

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige og forbereder mig til mat mundtlig eksam på b-niveau - håber en kan hjælpe mig med dette spørgsmål: gør rede for sammenhængen mellem differentialkvotiente og væksthastighed? Jeg er helt blank
  • trigonometri - beregning af afstande

    Forumindlæg
    hej (: i mine spørgsmål om trigonometri til mat. mundtlig eksam - skal jeg gøre rede for, hvordan man kan benytte sinus, cosinus og tangent til at beregne afstande? nogle forslag? (:
  • HJÆLP, drogenreader?

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i morgen så det haster virkelig! jeg har fået en tekst om en pige der tager stoffer med overskriften drogenreader. skal reader forstås som det engelske reader og hvis ja, hvilken betydning kan det have ?
  • Hjælp til re

    Forumindlæg
    Hola! Jeg skal til eksamen i spansk imorgen, og ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig med at rette den når jeg er færdig. Det drejer sig om ca 500 ord. Det ville virkelig være en stor hjælp. På forhånd tak :)
  • charles darwin

    Forumindlæg
    hej! jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om darwin, så vil lige høre om nogen har erfaring med dette, og hvad er vigtig at få sagt? vh kasper
  • uddannelse

    Forumindlæg
    kan man ikke altid tid tage en uddannelse hvis man vil og tager sig sammen fordi min ven siger hvis du ikke består folkeskolen eksamen får du aldrig en uddannelse
  • Idéer til tekster - Identitet

    Forumindlæg
    Jeg har trukket identitet til min 9. klasses eksamen, og er lidt på bar bund i forhold til tekster. Mit fordybelsesområde er: Identitetsproblemer skildret i tekster. Nogle gode tekster? :)
  • Tid til erhverscase?

    Forumindlæg
    Hej medstuderende. Er lige gået på ferie med et 7 tal i case, lidt skuffet. Nå men, ville bare lige hører om hvorlænge i fik/ man normalt får til den del af eksamen hvor man selv præsentere et problem? God sommer, vh
  • laboratorieteknik

    Forumindlæg
    hej alle håber der er nogen der kan hjælpe mig! jeg har mulighed for at trække emnet "laboratorieteknik" til mundtlig kemi eksamen på mandag. er der nogen der har en idé om hvad dette emne indebærer? på forhånd tak :)