Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19961 til 19980 af 41162
-
2 sætninger på tysk
ForumindlægHej alle :) Er igang med en lang oversættelse på tysk.. Fra dansk til tysk... Men ved simpelthen ikke, hvordan jeg oversætter disse to. 1. hvad har du brug for 2. Børnene kender ingen begrænsninger -
HJÆLP til oversættelse :s
ForumindlægHej :) Jeg har MEGET brug for hjælp til at få oversat nogle sætninger fra dansk til fransk Er der ikke nogen der vil være søde at hjælpe? gerne så hurtigt som muligt? Mvh. Mie -
Undersøgelse!
ForumindlægEr i færd med 9. klasses projektopgave om ''danskernes holdning til indvandrere'', så derfor vil jeg gerne høre din holdning til indvandrere :-). -
Den utrolige fortæller
ForumindlægJeg trak ''Den utrolige fortæller'' som mit fordybelsesområde i dansk, så jeg ville bare vide om der er nogen som kender nogen gode noveller under dette område? -
spørgsmål om Martin Luther King
ForumindlægHej jeg laver en dansk projektopgave men jeg kan ikke finde på nogle gode spørgsmål til ham, har i nogle gode spørgsmål til Martin Luther King? Tak på forhånd. -
Tekster om kultur og religion
ForumindlægGoddag ;o) Kender i nogle gode tekster om kultur og religion? Jeg sidder nemlig og skal til "prøveeksamen" i dansk meget snart ;o) Mvh Maria -
Tysk oversættelse, haster!
ForumindlægHey. Nogen af jer, der vil oversætte de her sætninger for mig til dansk? Det haster. Tak på forhånd! :) Vpigen Der var ingen møbler i børneværelset Barbara blev sur, da hun beskyldte moderen for at være en dårlig mor -
Hjælp med en enkel sætning..
ForumindlægSidder lige og bobler over en sætning i en dansk->engelsk oversættelse. ...pregnancy is more harmful for/to women than... Hedder det "for" eller "to"? -
Frøken Julie
ForumindlægHey, skal til og igang med at læse August Strindberg "Fröken Julie", men forstår ikke så meget af svensk.... er der nogle som har en side med bogen på dansk, eller nogle notater der kunne hjælpe? skriv venligst -
Tyskopgave
ForumindlægJeg har lige oversat noget fra dansk til tysk. Vil høre om nogle vil rette teksten, eller bare se om der er nogle fejl eventuelt. Det er kun 162 ord. Skriv meget gerne, hvis I har lyst. -
"vi kommer ingen vegne" på engelsk
ForumindlægHej (: Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. Hvordan kan jeg oversætte: "Vi kommer ingen vegne" til engelsk? Håber i har lyst til at hjælpe lidt her :D -
Terror
ForumindlægHvis man skriver om TERROR i AT i år hvilke fag vil så være oplagt sammen med dansk? Samfundsfag eller historie? Hvad kan man komme ind på hvis man vælger hhv samf. eller historie? -
Rejsen - ekstremsport
ForumindlægJeg vil gerne skrive om ekstremsport - ved ikke om det bliver idræt eller biologi og dansk. Men tænke om nogen ved om man kan få en dagbog fra eksempelvis en bjergbestiger, og bruge den til danskdelen? -
AT - VIGTIG . HAR BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægHej derude! Jeg har i mit AT eksamen valgt at skrive i Dansk - Samfundsfag , men(!) jeg har ingen ide om HVAD jeg vil skrive om .. har i nogen foreslag?? -
Engelsk: en sætning
ForumindlægHeyLyder denne sætning mærkelig:"We were sitting and sipping our tea"På dansk: Vi sad og nippede til vores te. -
Naturalisme??
ForumindlægHejsa..Er der nogen som ganske kort kan forklare stilarten Naturalisme for mig??Jeg skal fremlægge om det i dansk, men er ikke 100% sikker på jeg har forstået det korrekt..håber nogen vil hjælpe -
Perspektivering af Pølsesnak
ForumindlægHej, Jeg har trukket essays til prøven i dansk. Vi har læst Pølsesnak af Dan Turéll. Jeg har svært ved at finde et essay, som kan perspektiveres i Pølsesnak. -
Synopsis
ForumindlægHej allesammen, nu skal jeg igang med min mundtlig eksamenere i dansk. Mit over emne er Magt og Misbrug, og nu skal jeg til at finde en tekst eller en novelle til emnet. Er der nogen der kender til det her ? -
Bro over kirkegårdsåen i Assens
ForumindlægHej. Jeg har trukket romantikken i mundtlig dansk. Jeg har valgt at analysere malerier "Bro over kirkegårdsåen i Assens". Men jeg ved ikke hvad jeg skal læse op til min oplæsning.. -
!!!!
Forumindlæghejsa! er igang med at skrive en feature i dansk, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive eller lave om på. Min lærer siger at jeg skal have flere tillægsord og sanseindtryk ind, men hvor???
