Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19981 til 20000 af 35409
  • TI-89 købes...

    Forumindlæg
    Jeg leder efter et TI-89 titanium, da jeg skal op til eksamen meget snart, og skal lære at bruge den først... Det er simpelthen blevet et krav at have et... Det skal helst ikke være for dyrt... Mvh Nelly
  • Hvor meget skal man skrive?

    Forumindlæg
    Hvis man vælger at stå ved tavlen til kemi C eksamen, hvor meget af det man snakker om skal så skrives op? Skal man f.eks skrive basale ting som m = n x M?
  • Arbejdssætningen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg skal til eksamen i fysik om nogle dage og ville høre, om der var nogen som kunne forklare mig lidt om arbejdssætningen eller henvise mig til en side, hvor jeg kan læse om den. Er rimeligt meget på bar bund! Mange tak på forhånnd!
  • Biologi

    Forumindlæg
    Hej Sidder med forberedelse til biologieksamen b-niveau.. Er der nogen der ved om man skal inddrage forsøg i mundtlig eksamen? For kan ikke få de forsøg vi har lavet ind i det emne jeg har trukket :s
  • Kritik af mediefags-produktion (C)

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i mediefag (C) på fredag, og jeg tænkte det kunne være super fedt, at få lidt kritik af vores produktion. http://www.youtube.com/watch?v=mKKVIaCO5kk
  • Saga analysemodel

    Forumindlæg
    Hej alle! Nogen som har en god analysemodel til sagaer? Jeg går ud fra, at man også kan trække det til dansk mundtlig eksamen, så det ville være super godt hvis nogle af jer havde noget man kan analysere ud fra? Tak på forhånd
  • trigonometri - beregning af afstande

    Forumindlæg
    hej (: i mine spørgsmål om trigonometri til mat. mundtlig eksam - skal jeg gøre rede for, hvordan man kan benytte sinus, cosinus og tangent til at beregne afstande? nogle forslag? (:
  • difentialregning

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige og forbereder mig til mat mundtlig eksam på b-niveau - håber en kan hjælpe mig med dette spørgsmål: gør rede for sammenhængen mellem differentialkvotiente og væksthastighed? Jeg er helt blank
  • Isomeri for carboxylsyre?

    Forumindlæg
    Hej jeg læser op til eksamen og jeg skal bl.a. også komme ind på isomeri i forbindelse med carboxylsyre, men jeg kan simpelthen ikke finde noget omkring det? Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :)
  • Minamata-katastrofen

    Forumindlæg
    Hej jeg har arbejdet med Minamata-katastrofen i AT, og jeg skal til eksamen på mandag, men føler ikke at jeg har godt styr på det. Så tænkte om der var andre som havde arbejdet med det emne? På forhånd tak.
  • HJÆLP, drogenreader?

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i morgen så det haster virkelig! jeg har fået en tekst om en pige der tager stoffer med overskriften drogenreader. skal reader forstås som det engelske reader og hvis ja, hvilken betydning kan det have ?
  • Nogen der kan hjælpe? Mundtlig matematik

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen her meget snart i mat C. Men har det store problem at jeg er matematik handicappede! kan ikke finde ud af det, hvis der er nogen der ville hjælpe med opgaverne ville jeg være meget taknemmelig.
  • Kemi årsprøve, Forberedelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i kemi årsprøve i morgen og ville høre, om I kunne komme med nogle tips til hvilke opgaver der kunne komme i opgavesættet? Altså hvilke der typisk forekommer til eksamen osv. På forhånd tak.
  • Hjælp til re

    Forumindlæg
    Hola! Jeg skal til eksamen i spansk imorgen, og ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig med at rette den når jeg er færdig. Det drejer sig om ca 500 ord. Det ville virkelig være en stor hjælp. På forhånd tak :)
  • Tid til erhverscase?

    Forumindlæg
    Hej medstuderende. Er lige gået på ferie med et 7 tal i case, lidt skuffet. Nå men, ville bare lige hører om hvorlænge i fik/ man normalt får til den del af eksamen hvor man selv præsentere et problem? God sommer, vh
  • charles darwin

    Forumindlæg
    hej! jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om darwin, så vil lige høre om nogen har erfaring med dette, og hvad er vigtig at få sagt? vh kasper
  • Eksponentiel funktion (finde x)

    Forumindlæg
    Til skriftlig matematik eksamen. når man skal finde x i en eksponentiel funktion, skal man så skrive hele regningen ud. eller kan man nøjes med at skrive: x = log(y/b) / log(a)
  • Det sure det salte det basiske

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik eksamen i næste uge og er i gang med en disposition til det sure, det salte, det basiske men jeg kan simpelthen ikke komme på en perspektivering til emnet.... er der nogen der kan hjælpe?
  • Fotoelektrisk effekt og røntgen

    Forumindlæg
    Hvilken sammenhæng har fotoelektrisk effekt og røntgen stråling? Jeg er i gang med at lave dispositioner til min eksamen og kan ikke rigtigt finde noget nogen steder på nettet.
  • Leif Panduro's ''Tur i natten'' - HJÆLP MIG!

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med Leif Panduro's novelle Tur i natten eller ved hvor jeg kan finde den her på nettet, så må i meget gerne skrive, for skal til dansk eksamen mandag!!

Forrige 996 997 998 999 1000 Næste