Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19981 til 20000 af 41162
-
Tyskopgave
ForumindlægJeg har lige oversat noget fra dansk til tysk. Vil høre om nogle vil rette teksten, eller bare se om der er nogle fejl eventuelt. Det er kun 162 ord. Skriv meget gerne, hvis I har lyst. -
Bro over kirkegårdsåen i Assens
ForumindlægHej. Jeg har trukket romantikken i mundtlig dansk. Jeg har valgt at analysere malerier "Bro over kirkegårdsåen i Assens". Men jeg ved ikke hvad jeg skal læse op til min oplæsning.. -
Dead man's shoes
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med en fortolkning af dead man's shoes fra bogen the big picture. Gerne på engelsk, men også tilfreds med dansk. På forhånd tak for hjælpen! -
!!!!
Forumindlæghejsa! er igang med at skrive en feature i dansk, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive eller lave om på. Min lærer siger at jeg skal have flere tillægsord og sanseindtryk ind, men hvor??? -
stil
ForumindlægHej Er der nogen der er venlige at rette min dansk stil. Har virklige brug for jeres hjælp. hvis der er nogen der vil rette den skal jeg nok sende den til jeres mail. på forhånd tak -
90´ernes litteratur
ForumindlægHej...Nogen der kan fortælle hvor jeg kan finde noget om 90´ernes danske litteratur.. Nogle internetsider måske? har søgt på google, kunne ikke rigtig finde noget.. Tak -
stilemner
Forumindlæghej..! jeg ville lige høre om der var nogle af jeR der afsluttede 9kl. i 2004.. som kan huske stilemnerne i dansk..? ville meget gerne kende nogle af den for skal til prøve snart..!på forhånd tak..!hilsen prinsessepigen!! -
kærligheds billeder af Edvard Munch
ForumindlægHej... jeg skal til dansk eksamen og vil gerne arbejde med Edvard Munch. Jeg har trukket kærlighedens mange facetter og vil gerne have hjælp til at finde nogle billeder af Edvard Munch, som viser kærligheden. -
Novelle til synopse
ForumindlægJeg skal have fundet mig en novelle til min synopse i dansk mundtlig. Jeg trak delemnet De syv dødssynder, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen egnet novelle. Nogle forslag? -
PerkerPerker af David Meinke
ForumindlægHej, jeg er igang med min dansk mundtlig synopse og skal finde budskabet i min novelle. Er der muligvis nogle af jer skønne mennesker der har læst den og kan svare på det? På forhånd tak :) -
Oversættelse
ForumindlægHej.Jeg har siddet og ledt efter et sted på nettet der kan oversætte min danske tekst til engelsk.Nogen der har nogle gode sider??Mvh My -
Tysk oversættelse.. Please hjælp mig!!!
ForumindlægJeg har en tysk oversættelse på 10 linjer, fra dansk til tysk, har lavet den men er sikker på at der er en masse fejl. Håber der er nogen som vil læse korrektur på den... Please :) -
opsætning af citater
ForumindlægEr ved at skrive dansk stil om et digt, men hvordan kan man stille det pænt op, mhs til citater osv. Og skal man også skrive reference på og hvordan?Nogen som har nogen gode forsalg?? -
Fremtiden/ det ukendte!
ForumindlægHej vi har på min skole trukket vores fordybelses emne, til mundigt dansk, og jeg trak "Frentiden/ det ukendte" har i nogle gode tekster der omhandler fremtiden?? - Tak på forhånd. -
Logistisk regression og elasticitet
ForumindlægEr der nogen der på dansk kan forklare mig hvordan jeg udregner elasticiteten af en logistisk regressionsmodel. Jeg har følgende model Jeg skal bruge elasticiteten for ontimedep mht children -
oversættelse til engelsk
Forumindlæghej.er der nogen der har lyst til at læse en kvart a4-side, en tekst hvor jeg har oversat fra dansk til engelsk, igennem for mig?! det skal helst være i dag da den skal afleveres i morgen. -
Ernæringsscrening til hospitalsbrug.
ForumindlægHej alle.. Hvad er en ernæringsscrening,på let forståeligt dansk? Hvordan laver man, sådan en, over en patient, der er indlagt på ortopæd. afd??? Jeg skal lave en opgave hvor sådan en skal indgå,så jeg har brug for hjælp. Knuz Pia. -
Glansbilleder af Martha Christensen
ForumindlægHar eksamen i dansk om 1uge så jeg vil gerne vide om der er nogen der lige kan give et kort raferat af novellen : Glansbilleder som er skrevet af Martha Christensen.Mange tak.Med Venlig HilsenYasir -
Formulering
Forumindlæghejså Hver gang vi få stil i dansk, får jeg at vide at jeg har mange formuleringsfejl. Hvordan kan man rette på det? Tusind tak :) -
DIE WELLE - HJÆLP!
ForumindlægEr der nogen, der har set filmen "die welle", som hedder "bølgen" på dansk, der sådan umiddelbart kan fortælle mig, om det er en alvidende, personal eller registerende fortæller ?!
