Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19981 til 20000 af 46442
  • Hvor mange fag må man dumpe i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hej Alle. Går rundt med en sjov tanke, hvor mange fag må man egentlig dumpe i gymnasiet?? Vil gerne vide det, for tror ikke jeg består fysik og matematik, som jeg har begge to på c niveau:)
  • SRP - WHAT??

    Forumindlæg
    Hej guys, sad bare lige lidt og undrede mig over SRP. Da det står for Studieretnings projekt er det så en skriftlig aflevering og en mundtlig fremlæggelse?
  • essay, en hurtig en(:

    Forumindlæg
    hej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være?
  • Søger tutor/privat hjælper i STATISTIK og EKSTERN REGNSKAB i kbh

    Forumindlæg
    Jeg søger i marts, april og maj 2020 en tutor (eller to forskellige) i fagene statistik og ekstern regnskab på universitetsniveau. Jeg ønsker at mødes med 4-6 timer om ugen i København imod aftalt betaling. Se vedlagte lektionsplaner for at få et overblik over hvad jeg skal lære. Jeg vil selvfø...
  • Kortfilm - valgaften

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal aflevere min synopse i mundtlig dansk i morgen, jeg har trukket kortfilm, og har valg filmen valgaften. Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvilken del af filmen jeg vil bruge som angivelse af oplæsningsafsnit, nogen som har en ide?? håber i kan hjælpe.
  • Udtrykkelse af x ved y på CAS

    Forumindlæg
    Hej, kan man lave en optimeringsopgave på CAS. Altså, når man skal udtrykke x ved y? Jeg har problemer med det i hånd, så hvis man kunne med CAS-lommeregneren ville det være perfekt.
  • Gælder vægtningen?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg står i den uheldige situation at jeg er kommet op i mundtlig matematik... Det er bestemt ikke lige det som jeg ville op i hvis jeg selv kunne bestemme, men sådan er livet nu engang. Mit spørgsmål er så om hvad for en karakter som jeg minimum skal have for at bestå selve fag...
  • AT 2011

    Forumindlæg
    Hej :D Er der nogen der har fundet et godt emne til AT? Ved virkelig ikke hvad jeg skal havde om..
  • Hjælp med anvendelse af formel

    Forumindlæg
    Figuren viser en modeltegning af en drage. To drenge befinder sig 60m fra hinanden i punkterne A og B på jorden. Den ene dreng holder dragen i en snor, der går fra punktet A til punktet C på dragen. Det oplyses, at Vinkel A = 38 grader og Vinkel B = 57 grader a) Bestem Vinkel C og længden a...
  • skriftligt optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan skriftligt optagelsesprøve foregår ? hvordan er det ?
  • Optagelsesprøve sproglige linje.

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til optagelsesprøve og har valgt en sproglige linje. lægger de så ikke vægt på at jeg god til engelsk og tysk ? Og i mundtlig matematik skal man så fortælle hvad man har haft om i 9klasse, på en tavle, Kan det virkelig tag 20 minutter at fortælle om matematik
  • Binominalfordeling

    Forumindlæg
    For en binominalfordelt stokastisk variabel X er sandsynligheden for X=5 givet ved P(X=5)=K(12,5)*0,85 *0,27 - Angiv sandsynlighedsparameteren og antalsparateren for X
  • Engelsk?

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal op i mundtlig engelsk her den 21 juni. Må man gerne medbringe sine notater, til selve prøven? :) Håber i kan hjælpe :)
  • nogen som pleaseee ved hvordan jeg beregner det her? - vektorer!!!

    Forumindlæg
    I et koordinatsystem er givet to punkter A(20,5)og B (5,10) samt en vektor a ?=(-1over2) Bestem arealet af parallelogrammet udspændt af (AB) ? og a ? Bestem koordinatsættet til projektionen af (AB) ? på a ?
  • Engelsk (rette)

    Forumindlæg
    Er der en, der har mulighed for at rette min engelsk essay i tidsrummet mellem 12.30-13 i morgen? Personen skal kunne nå at have rettet den inden klokken 14 :). Skriv til mig, hvis du er villig til at hjælpe
  • reduktion

    Forumindlæg
    hvordan løser man dette reduktionsstykke 4(3a-5b)-5(2a+2b)
  • DNA restriktionsenzym

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kan forklare hvordan, i restrikstionsenzym 2, at der kan forekomme basepar med AA og TT? Adenin kan da ikke parres med sig selv? Kan nogen hjælpe med at forklare denne figur? :-) På forhånd tak!
  • Biologi afgangseksamen 2011

    Forumindlæg
    Hej Allesammen!! Jeg har fået trukket biologi her til afgangseksamen. Men problemet er at man ikke ved hvad prøven handler specifikt om og har derfor et ALT for stort pensum at forberede sig. Nogle der har erfaringer og ved nogle ting som har gået igen gennem årene ?? Jeg ved godt jeg ikke kun ...
  • Eng mdt

    Forumindlæg
    Hejsa! Her på fredag skal jeg op i mundtlig engelsk (årsprøve). Men har et meget vigtigt problem, jeg læser langsomt (og især når det på engelsk), og kan risikere at få en tekst på 4 sider, som jeg så har 40 mn at forberede. Jeg har prøvet at læse 3 sider og det tager 34 min. jeg kan lide ...
  • Rødder

    Forumindlæg
    Beregn rødderne for følgende andengradspolynomier uden brug af ligningsløser eller grafer f(x) = 3 (x-2)(x+7) g(x)= 2x2-10x+8

Forrige 996 997 998 999 1000 Næste