Søgning på: srp matematik biologi. Resultater: 19981 til 20000 af 45311
  • Hvor mange minutter skal jeg løbe hvis jeg ... ??

    Forumindlæg
    Der er ca. 1000 kJ i et stykke drømmekage. Hvor mange minutter skal du løbe for at forbrænde kagen, hvis du bruger 2820 kJ/time? Hvor langt er det, hvis du løber 10 km/t? En der kan hjælpe mig? på forhånd tak
  • AT emne?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har en ide til et emne som er under fagene billedkunst og historie? Overemnet er Fremtiden – visioner og forudsigelser.
  • Medicin regning

    Forumindlæg
    Er gået i stå ved den her : En patient på 90 kg med brystsmerter ordineres infusion med glycerylnitrat. 8 ml Glycerylnitrat ”SAD” inf. konc. blandes i 100 ml natriumklorid isotonisk infusionsvæske. a) Udregn styrken på den færdige infusionsvæske?
  • Jeg har virkelig brug for hjælp

    Forumindlæg
    Har endnu ikke fundet på et AT emne til, min AT- opgave. Det opgaven fra 2009, jeg endnu ikke fundet et emne, og føler virkelig at jeg er i krise, har svært ved at finde en ''sag'' da jeg ikke finde ud af at kombinere det med et andet fag, hvilket er mit problem.. nogen som vil ...
  • Eksamenssæt Fragilt X syndrom

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og arbejder med en eksames opgave som hedder Fragilt X syndrom. Jeg er gået helt død i den og ville spørge om nogle måske ville kunne hjælpe med den? Hilsen signe :)
  • Naturfag på AOSU grundforløb 2

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har fået praktikplads, så skal jeg bare klare den famøse Naturfagseksamen, E,F. 'Hvor svær er den eksamen? Er den nemmere end man frygter? Hvor meget er man nødt til at genlæse? Jeg synes, at der er meget at sætte sig ind i - svært at huske hele forløbet. Ikke mit yndlingsfag, men ...
  • Hvad kan jeg lave af forsøg med konservering?

    Forumindlæg
    hej jeg har virkelig brug for lidt hjælp. jeg skal finde ud af hvad jeg kan lave a forsøg med konservering?
  • DOPING

    Forumindlæg
    hej, er der nogle her som har skrevet en 9. klasses projektopgave om DOPING, kunne godt bruge nogle ideer ;D
  • Eksamen .. Det haster

    Forumindlæg
    Heej alle sammen .. Jeg skal op til geografi i morgen .. Ville spørge hvordan det er? Altså er det fra geografi-tjek man løser prøven eller andre websiter??
  • Enheder i idialgasligningen

    Forumindlæg
    Jeg har et par spørgsmål til et par af de værdier der indgår i idealgasligningen p = tryk (dette er det ydre tryk der påvirker gassen, right?) V = volume (er det i cm^3, liter, milliliter eller hvad?) n = stofmængde (samme, hvilken enhed?)
  • Fejl ved overkrydsning ?

    Forumindlæg
    Forklar hvordan overkrydsning kan føre til et øget antal CAG-repeats i næste generation. ? Dette spørgsmål er jeg helt blank ved. Mener at det hænger sammen med antipation, hvor den autosomal, dominante sygdom forværes gennem nedarvning i generationerne, men kan ikke forklare ordentligt hvad, der...
  • HJÆLP!!! HURTIGST MULIGST TAK!!!!!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg tænkte på, om farvand er det samme som fjordvand?
  • ikke forstået del af problemformulering

    Forumindlæg
    Hej derude.. Jeg er blevet stillet et spørgsmål som jeg skal svare på skriftligt, og jeg er virkelig blank. Spørgsmål lyder: "Forklar hvorfor dateringer af fossile fund ikke kan stå alene, men må ledsages af en række andre undersøgelser af de fossile rester i forbindelse med menneskets udvik...
  • Geografiprøve, hvornår og hvordan?

    Forumindlæg
    Hej :-) Er der nogen der ved, hvordan en prøve i geografi kommer til at se ud? Altså 9. klasse afgangsprøven. Hvordan den er bygget? På forhånd tak
  • Biokemi - hva' det?

    Forumindlæg
    Nogle der kan fortælle mig hvad biokemi er? Synes sygeplejerske lyder interessant, og kunne måske godt tænke mig den uddannelse, og så læste jeg man får biokemi. Men hvad er det helt præcist?
  • Kemi VS Biotek

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal snart til at vælge studieretning her om et par måneder, og derfor ville jeg lige spørge om folkets holdning. Hvad er forskellen på Kemi A/B og Biotek A? Jeg har lidt en frygt for at biotek mest er en gimmick og springer over alt det basale i kemi, for at man har tid til biotek...
  • Uni

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne på universitet og jeg vil høre om der er nogle der kender nogle uddannelser med et lavt snit som jeg kan blive optaget på københavns universitet. -Mit snit er 3,7.
  • Selvstudie på gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har prøvet at selvstudiere til et fag på gymnasiet? Hvad syntes i om det - fordele og ulemper? ;)
  • Er religion en sygdom?

    Forumindlæg
    Er religion en sygdom, som Richard Dawkins påstår?
  • hvordan får træerne vand op igennem rødderrne?

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til hvad man kalder den måde træerne optager vand i rødderne? er det aktiv transport, diffusion, osmose hvad hedder det?

Forrige 996 997 998 999 1000 Næste