Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2001 til 2020 af 65692
-
Noter til Eksamen
ForumindlægHey Nogle som kender de klare regler omkring noer til eksamen? Må man gerne have sine noter, som man har skrevet i løbet af året (herunder også computer noter), med ind til selve eksaminationen? Jeg mener der blev lavet en ny regl sidste år som gjorde at det var lovligt. Dette indlæg gælder stude... -
Fysik eksamen. HJÆLP!!!
ForumindlægJeg skal op i fysik/kemi eksamen på onsdag, og jeg er normalt god i skolen, men jeg er meget svag i fysik/kemi! 1)Hvordam foregår en fysik/kemi eksamen? 2)Hvordan ser en disposition ud? (et eksempel) 3)Hvor lang tid har man til at stille sit forsøg op? og skal man opstille forsøget imens censor... -
24 timers historie eksamen
ForumindlægEr der nogle derkan hjælpe mig med en 24 timers historie eksamen? Det kunne hjælpe en hel del! Tak på forhånd. -
Blækregning til eksamen?
ForumindlægHey alle. Nu skal jeg snart til eksamen i mundligt matematik (for første gang) Må man tage sine blækregninger med, altså dem der er rettet? Jeg tror ikke selv at man må, men det skader vel ikke at spørge ;D Hilsen Camilla -
STX - hvad er det i udlandet?
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til England og studere/arbejde, og jeg vil i den forbindelse høre, om der er nogle, der ved, hvad den gymnasielle uddannelse (studentereksamen - STX) er lig med i England? Hvad er det tilsvarende niveau? På forhånd tak :) -
Eksamen og Karriere ?
ForumindlægNår der bl.a. står ved forsvaret som adgangskrav: at man minumum skal have bestået folkeskolens afganseksamen, eller en højere eksamen, med minimum karakterene 02 i fagene Dansk, engelsk og matematik. Mener de så gennemsnittet af fagene eller hvad gør de? http://forsvaretsuddannelser.dk/Uddannels... -
Eksamen på mandag
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til eksamen på Tirsdag, Så håber i kan hjælpe mig her, kender i nogle gode måder at forberede sig til Dansk mundtlig Eksamen, fx. nogle opgaver på nettet? :) Håber i kan hjælpe -
Er Matematik B bestået?
ForumindlægJeg står i denne situation, at jeg ikke er særlig skarp til matematik, men vil bare gerne have svar på om Matematk B er bestået, da jeg gerne vil søge et uddannelse, som kræver mat b bestået. Har fået i årskarakter: 4 i mundtlig, 02 i skriftlig. Fik 00 til skriftlig eksamen. -
Eksamen 2005
ForumindlægJeg var til skriftlig fysik eksamen(standardforsøg) i går og jeg synes at spørgsmålene var sværere end de plejer at være. Så jeg tænkte bare på om der var andre der havde det samme indtryk som mig og hvis det viser sig at man generelt har klaret sig dårligere i år giver man så karakterer efter det? -
Hjælp til AT eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har skrive i min AT opgaver om pigrimsrejsen til Mekka, i religion og historie. Men jeg vil ikke om jeg har brugt fagene på lige vægt. Er der nogen af jer der vil være søde og læse min synopsisen og mit tale papir igennem om er der overhovedet lige vægt mellem de to fage. Jeg skal... -
Gennemsnit på STX
ForumindlægJeg har udviklet en xls/xlsx fil som kan regne gennemsnit, med alle STX-reglerne. Der er plads til maksimale antal karaktere på STX. Jeg lavede den til mig selv, men da jeg fik lavet det hele ret simpelt og overskueligt, kunne jeg ikke lade være med at lægge den her ind ;P -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, jeg skal snart op til mundtlig matematik eksamen på A-niveau jeg har fået udleveret omkring 30 spørgsmål jeg kan trække til eksamen. Mit spørgsmål er bare hvordan ville være den mest optimale måde at læse op til md.t mat A eksamen på? Vil det være bedst at lave en disposition til hvert ... -
kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej Skal til terminsprøve i skriftlig kemi i næste uge. Nogen der har gamle eksamenssæt, jeg kan øve mig på? Jeg har lavet øveopgaverne fra min lærer, men vil gerne træne noget mere. -
STX ELLER HTX?!??!
ForumindlægHej. Jeg er en 15-årig pige, der snart skal vælge en ungdomsuddannelse. Min drøm er at blive ingeniør fra DTU, men jeg ved ikke om jeg skal vælge STX eller HTX! Jeg vil gerne vælge linjen Bioteknologi som man kan få på begge gymnasier. Jeg er både god til de sproglige fag og naturvidenskabelige... -
andengradsfunktion hjælp eksamen!
ForumindlægHey folk, jeg har fået nogle opgaver for i matematik som er forberedelse til mundtligt matematik. Men de opgaver jeg har fået kan jeg ikke finde ud at lave, jeg bruger Geogebra til at tegne parablerne i OPGAVERNE: Gitte Sunesen(Målvogter - GOG) har scoret et mål som målvogter, hun står 2 meter u... -
Please eksamen
ForumindlægHej alle sammen er der nogen der ved om hvordan man kan forbereder sig til det skriftlige eksaminer... Please det er i dansk , engelsk og matematik.... Please nogen god tips og tak på forhånd.. -
Haster - skal til eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle. :-) Jeg skal til eksamen imorgen og ved ikke hvordan denne brøk skal forkortes: x^2-9/3x+9 Jeg ved jeg skal bruge kvadratsætningerne men hvordna det fungere og skal regnes ved jeg ikke, jeg håber der sidder nogle der er fygtige til matematik der vil hjælpe mig. Mange tak. ps, jeg vil g... -
Matematik undervisning
ForumindlægHej. Vi er to piger der går i 2.g Vi søger en lærer der kan hjælpe os med matematik da vi afslutter det til sommer og gerne vil forstå det ordentlig, inden eksamen. Det er på B-niveau. Vi bor i København. Løn kan aftales ved henvendelse. Mvh Sarah -
engelsk b eksamen
ForumindlægHej alle sammen jeg er lidt nysgerrig over hvordan Engelsk b mundtlig stx eksamen foregår? da nogen siger at man kun har 1 times forbederedelse og andre siger at man har 24 timer er jeg blevet lidt forvirret, håber at der er nogen der vil hjælpe mig :) som sagt så handler det om engelsk b som j... -
Terminsprøve og eksamen
ForumindlægHej jeg har snart terminsprøve og senere hen eksam Men har i nogle hjemmesider hvor jeg kan øve det hele Som dansk engelsk matematik osv til 9 klasse ;)
