Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2081 til 2100 af 181597
-
VIGTIGT! A-FAG
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHey der ude i det varme sommer vejr!? Jeg skal til mundtlig matematik her om 2 dage, og er lidt på røven, som altid har jeg valgt at begynde på det lige inden jeg skal være klar. Jeg har noget tekst som jeg skal have lavet om det opgaver i excel, og da excel langt fra er min stærkeste side hå... -
terminsprøve og eksamen
Forumindlæghej jeg skal til terminsprøve i matematik c niveau må jeg tage mine nóter med til den første del og anden del?? Til eksamen til forberedelses eksamen må jeg der tage mine noter med?? -
Skriftlig dansk - HF
ForumindlægHej! Jeg har skriftlig dansk eksamen snart. Hvordan kan man øve sig i dansk skriftlig? Er der eksempler? Hvad synes I man kunne gøre? På forhånd tak :) -
Matematik A eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen der har nogle Mat-A eksamenssæt liggende? Helst efter 2017(ny ordning) Tak -
Svar på de skriftlige eksamener?
ForumindlægHvornår får man svar på de skriftlige eksamener. Jeg er rigtig nervøs, for da jeg sad til eksamen var jeg syg, og kunne ikke koncentrere mig. Jeg er bange for, at dumper skriftlig dansk for plejer at få 7 -
KEMI A: Skr. eksamen
ForumindlægTja, i morgen er der skr. eksamen i kemi. Har I nogle påmindelser eller gode råd? Jeg håber ikke sættet er som det, vi fik til terminsprøven. Der var mange forklaringsopgaver. Helst ikke så mange af dem. Derudover håber jeg heller ikke vi får en "vis hvilken reaktionsorden reaktionen følger... -
STX matematik A 24-05-11
ForumindlægHej :) Jeg håber meget at der er nogle der kan løse denne opgave. Umiddeltbart er den meget nem, men er det en snyder? Det der forvirrer mig i opgave teksten er "et udtryk, der beskriver prisen på levering af grus " og ikke den samlede pris. Opgaven lyder som følgende: Ved levering af ... -
Biologi A skr. eksamen
ForumindlægNu er vi mange der på onsdag skal til biologi skr. eksamen hvad tror i vi kan komme op i? og hvordan kan man læse op? er der nogle bestemte emner man skal kunne? -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen der har tid og lyst til at bedømme min eksamen i skriftlig engelsk? Jeg kan sende den til jeres mail. -
hjælp, skriftlig fransk
ForumindlægHej sp Jeg eftersøger et eksamensæt fra fransk begynder A tekst: L'histoire de Marie Jeg leder efter eksamensættet; ikke en stil. Altså: blot den pdf hvor spørgsmålende til teksten står på Håber at der er en som kan hjælpe :) -
Detektivopgave matematik A
ForumindlægHej Er der nogen, som kan hjælpe med vedhæftede opgave? -
matematik.....
ForumindlægEn opgave jeg ikke kan finde ud af:Beregn vinklen mellem zenit (punktet lodret over en iagttager på jorden) og solen, når en lysmast, som er 12,8m høj, på en vandret vej kaster en skygge, der har længden 18,7m. -
MATEMATIK på A-niveau!!
ForumindlægPLEASE ER DER IKKE VIRKELIG NOGLE DER VIL HJÆLPE MED DISSE TRE OPGAVER? En trekant har sidelængderne 1,x og y. Det oplyses, at trekantens omkreds er 10, og at x>y. a) Bestem x, når det oplyses at trekanten er retvinklet. ______________________________________________________________________... -
02 i engelsk skriftlig - bør jeg klage?
ForumindlægJeg fik 02 i eksamens karakter for min eng. skriftlig stil på A-niveau. Jeg ved godt den måske ikke er særligt god men må indrømme at jeg alligevel blev overrasket da jeg plejer at få 10 i mine afleveringer. Derfor tænkte jeg at jeg lige ville høre nogle kommentarer fra folk herinde inden jeg se... -
Mat A eksamen
ForumindlægHvad kan man komme op i til mat a mdt eksamener? Er der meget B stoffet? Hvordan foregår eksamen og hvad er en god præsentation? Jeg har bare ingen idé om, hvordan det hele foregår, og min mat lærere på gsk hold, har ikke sagt noget om eksamener, desuden synes jeg ikke, at vi har gennemgået m... -
mat eksamen
ForumindlægHey people.. :)jeg ska op til mundtlig matematik eksamen her på tirsdag og er lige gået i gang med at læse beviserne, som jeg kan komme op i.J er lidt bange for eksamen, eller mest bange for spørgsmålet som jeg kommer til at trække og selve de spørgsmål, min lærer kan finde på at spørger.så jeg v... -
Valg af studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har va... -
Dansk A eksamen - STX 2016
ForumindlægHvordan gik det til eksamen? -
Mat a eksamen
ForumindlægHej. jeg ville hører ad om i kan hjælpe mig med at finde eksamssæt, som jeg kan øve mig på inden eksamen. Det ville være rart vis der også er facit med ;).
