Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 2201 til 2220 af 35503
  • HTX - EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hvornår er det man senest skal få udleveret de mundtlige eksamenspørgsmål der kan blive udtrukket?
  • HJÆLPE EKSAM

    Forumindlæg
    ER Nogen der har været op i fs10 klassse
  • mdt. eksamen

    Forumindlæg
    ang. oldeksamen:når man skal fortælle om tekstykket, er det så bedst at lægge ud med at refere kort og derefter gå mere i dybden? Eller må man godt refere, mens man analysere?
  • Eksamen 09

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har netop været op til dansk(Stx) hvor jeg valgte at skrive om Grænseoverskridene underholdning, jeg vil blive rigtig glad hvis der var en som gad læse min opgave igennem og give en bedømmelse. mvh irene
  • Filosofi eksam

    Forumindlæg
    Hej jeg skal her på fredag op til filoeksamen, og vores lærer havde lige for travlt til at fortælle var sådan en går ud på og hvordan man forbedrer sig bedst??? Kan I give nogen gode råd?! Jeg er rimelig lost!!
  • Matematik eksammen

    Forumindlæg
    Hej skal op til matematik imorgen. Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle metoder, hvor man kan øve sig. Mange tak
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Til den mundtlig del er det bedst og udlede formlerne? Altså lad og sige jeg skal tale om Tryk og opdrift. I stedet for kun og tale om hvad det handler og hvad formlen går ud på og kom med nogle eksempler osv. skal man også udlede formlen eller er det et valgt og vil det give bonus point?
  • dansk eksamen

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen, som kan give mig en billedanalysemodel. Jeg skal op til dansk. Please.
  • Religion eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. jeg har trukket emnet "liv eller død" og har valgt de følgende problemstillinger: - Hvilke forskelle og ligheder er der ved kirken og moskeen? - Hvordan er moskeen indrettet i forhold kirken? - Hvilke forskelle er der på en kirkegang på en søndag og en fredagsbøn i ...
  • HJÆÆÆLP TIL EKSAMEN!:(

    Forumindlæg
    Hej alle jer dejlige mennesker her ude, her er nogle spørgsmål under en rapport der hedder "fotosyntese og respiration" 1: Hvordan får de autosrofe og de heterotrofe organismer adgang til de organiske kulstofferbindelser, som de skal respirere? 2: repirationen består af 3 delpro...
  • Eksponentielle eksam

    Forumindlæg
    y=b*a^x fortæller b endelig b = startværdi /fortæller hvor grafen skærer y-aksen når x = 0 er y =b hvad mener de med dette mener de at y er nul
  • Universitet - Eksamen?

    Forumindlæg
    Hej! Hvilke dage har man eksaminer på et universitet? Er det ikke her i december? Tak for hjælpen.
  • Dansk Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der har en analyse af "Ulven og fårene" af Martin Andersen Nexø.?
  • AT eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i AT imorgen skriver om Aspirin piller i Historie/biologi. Min probilemformulering: I hvilket omfang har opfindelsen af aspirin gennem tiderne ændret menneskets syn på brugen af præparatet? har bare ikke helt styr på metoder, nogen der har forslag om hvilke metoder jeg skal bruge?
  • Hjælp til AT eksamen!

    Forumindlæg
    Jeg sidder med min AT disposition/talepapir, og skal fremlægge mandag. Jeg skriver om Kolera i KBH i 1853, med henblik på hygiejne og kloakering. Jeg skal have den tyske læge Robert Koch og hans opdagelse af Bakterien som forsager Kolera med. Jeg har fået af vide fra min lærer at jeg skal have...
  • Engelsk eksamen(:

    Forumindlæg
    Hej, i morgen skal jeg op i engelsk og jeg er lidt bekymret så jeg vil høre af om nogen af måske har nogle gode råd som giver gode point hos lærerende?(:
  • Hjælp til kommende eksamen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der kan hjælpe med at finde nogle symbolikker i denne reklame af Det Kongelige Teater, stjerner er det der lyser i mørket? Eller form af virkemidler https://youtu.be/yK56iGwZkK
  • hjælp til fysik eksamen

    Forumindlæg
    1. Termisk energi Gør rede for termisk energi og nogle af de begreber der knytter sig til termisk energi. Stikord: Brownske bevægelser, energiformer, effekt, nyttevirkning, klima 2. Faseovergange Gør rede for stoffers faseovergange beskrevet i relation til energi. Stikord: tilstandsformer, ener...
  • Dansk eksamen er hvad?

    Forumindlæg
    Hej jer derude. Er der nogen der ved noget omkring hvordan dansk eksamen kommer til at foregå? evt. nogle links? jeg kan slet ikke google mig frem til det... Håber i kan hjælpe. Venligst
  • matematik eksamen

    Forumindlæg
    Hej!Jeg vil spørge om der er nogen, som vil give mig gode råd til matematik mundtlig eksamen, hvad skal man start med at sige f.eks. hvis man kommer op i funktion eller eksponentiel udvikling osv.Vil du give mig nogle eksampler (spørgsmål og svar) for forskellige emner.Jeg håber at I forstår hvad...