Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2461 til 2480 af 57177
-
Noter til Perikles' mindetale eller Kvinderne fra Troja?
ForumindlægJeg kunne virkelig godt bruge lidt noter til Thukydid: Perikles' mindetale og Euripides: Kvinderne fra Troja... Nogle der kan hjælpe mig lidt? -
Oplæsning i dansk
ForumindlægKan nogle give mig nogle forslag til at hvad jeg skal oplæse i en novelle der hedder Sidste dag af jesper wung sung -
Dansk stil
Forumindlæghej jeg ville høre om nogle ville rette min stil grammatisk set, jeg kan godt lægge opgave formuleringen op senere hvis der er nogle som har tid til at forholde sig til min stil i forhold til opgaveformuleringen. -
Dansk stil
ForumindlægHej Er der nogen, der kort vil læse min stil igennem og rette for grammatiske fejl. Den er kun på en side. Tak på forhånd -
Forberedelse i tiden inden mundtlig eksamen i dansk?
ForumindlægHej folkens, som i jo nok ved er dansk jo et enormt fag på stx, vi har fx haft 30 forskellige forløb de sidst 3 år! Jeg ville derfor høre om der var nogen, som havde erfaring med hvad der ville være smart at læse op på? Jeg ved godt pensum varierer fra klasse til klasse men tænker mere på ifh... -
Skrive noter i kemi på PC - hvilket program?
ForumindlægHej, Hvilket program er bedst til at skrive noter i kemi på PC (windows) ? - Jeg har hørt om 'OneNote' men der kan man vist ikke opskrive strukturformler rummeligt nok. Er der et program, som 'har det hele'? Tak .. -
Hvilken Gymnasiel uddannelse er hårdest`HHX, STX eller HTX?
ForumindlægHvilken Gymnasiel uddannelse er hårdest`? STX eller HTX eller HHX. Nu tænker jeg lektie og afleveringsmæssigt. -
Jeg vil gerne være ingeniør på STX men hvad linje vælger jeg?
ForumindlægHej jeg har i rigtig lang tid gerne ville være ingeniør, først overvejede jeg HTX da det for mig er det mest normale. Men så så jeg på STX og det lød meget bedre i min optik fordi der er så mange forskellige fag at vælge mellem. Dog er mit spørgsmål hvad linje skal jeg vælge for at blive ingeniør... -
STX Engelsk B mdt. analysepapirer?
ForumindlægHejsa. Jeg står og skal op i Engelsk B mdt. eksamen på STX her på mandag. Derfor ville jeg høre, om nogle ligger inde med et par gode notepapirer om analyse af prosatekster, lyrik, artikler samt evt. billeder? Det ville være en stor hjælp, hvis du/I så ærbødigt ville dele disse :). Jeg har forsøg... -
Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A? Da jeg skal brugen til et AT forløb omkring synd i Gymnasiet. Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg vil også meget gerne vide hvordan man får fat på dem, og om det er svært. Mvh -
pH-beregning kemi 2010 A STX
ForumindlægHvordan løser man opgave 1 d? Jeg har løst de forrige opgave og svarene er 1 a 0,227 M 1 b 2,73 1 c 18,9 mL -
STX Matematik B 22. maj, 2015.
ForumindlægHej folkens Nogen herinde, der evt. sidder med eksamensættet MAT B 22 MAJ 2015? Skal op d. 28, så det er et andet sæt, men kunne godt tænke mig at øve mig - har allerede besvaret alle andre fra sidste år..... :) -
Harmonik - Blues harmonik. Musikeksamen stx C
ForumindlægHvilken harmonik ville man kalde dette? D D D D7 G G D D Em A D D Eller: I I I I IV IV I I IV V I I -
Facit matematik A 24. maj 2019 stx
ForumindlægEr der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik-A gl. ordning? Kan evt. vedhæfte opgavesættet -
Hvad må jeg medbringe til dansk fp9, prøveform B?
ForumindlægJeg er klar over, at man ikke må medbringe andet end sine egne noter. Dog, har jeg hørt, at man ikke må have skrevet på selve prøveoplægget. Er det korrekt? -
Opgavesæt, stx eksamen 2011 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen der ligger inde med opgavesættet fra b-nivaeu eksamen sidste år? Så vil jeg meget gerne se det. På forhånd tak :-) -
Just like that engelsk stx B niveau,,
Forumindlægnogen der har summary eller stil..? -
Eksamensopgever i matematik STX opgave 5.006 b
ForumindlægHej :-) Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg skal gribe denne ligning an, jeg er gået helt i stå? 100= 3,371*M^0,721 -
Spørgsmål vedr. eksamen (stx - ny ordning)
Forumindlæg1. SKAL man til både mundtlig og skriftlig eksamen i A-niveaufag? Eller bliver det udtrukket, om man skal mundtligt? 2. Jeg skal til eksamen i fysik B. Skal min lærer opive enten titlerne på spørgsmålene eller hele spørgsmålene inden eksamen? På forhånd tak. -
Søger en til at rette min stil (3.g STX)
ForumindlægSøger en venlig sjæl der gider at rette min stil, har brugt en del tid på den, så vil gerne have den rettet igennem. Det er jo trods alt mit sidste år, så vil gerne slutte af med et godt resultat.
