Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2541 til 2560 af 181597
-
HJÆLP SØGES TIL MATEMATIK
ForumindlægHej Jeg sidder og øver mig til eksamen i matematik og sidder fast ved nedenstående opgave: Bestem integralet af: Er meget i tvivl om jeg skal bruge integration ved substitution -
Matematik eksamen B-niveau
ForumindlægHej SP. Jeg har fået 2 eksamensspørgsmål omkring eksponentielle funktioner. De to spørgsmål er formuleret en smule forskelligt. 1) Redegør for forskriften og grafen for en eksponentiel sammenhæng. 2) Redegør for forskriften og grafen for en eksponentiel funktion. Der er kun forskel på de... -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHej:) Et af mine spørgsmål til matematikeksamen går ud på at jeg skal forklare hvad en differentialligning er. Er der nogen der har en idé om hvad det kunne være bedst at sige for jeg har lidt problemer med at finde ud af hvad der forventes vi forklarer om det. På forhånd tak :) -
Matematik A, Fysik A, Kemi B = nørd?
ForumindlægHej jeg skal på stx og linjen er mat a, fys a og kemi b. Har hørt at det skulle være den mest nørdet linie, så jeg får nærmest helt præstationsangst xD er det også sådan på jeres gym, linien mat a, fys a, kemi b eller ligende er skolens nørder? PS. når jeg siger nørd, mener jeg det på en god ... -
Naturvidenskab med triple A
ForumindlægHej, jeg er lige blevet 1.g'er på STX og har valgt en naturvidenskablig linje med matematik på A og fysik, kemi på B. Jeg er rigtig glad for fysik og kemi, og jeg har fået af vide af vores tutorere at der er visse fordele ved at vælge disse tre ovennævnte fag på A-niveau (bortset fra de man... -
Karakterer på A i forhold til B?
ForumindlægEr et 7-tal på A niveau mere værd end et 10-tal på B-niveau? -
Samfundsfag A-niveau - eksamen 2002
ForumindlægJa, så er turen såmænd nået til samfundsfag. Kan en venlig sjæl oplyse mig om titlen på eksamensopgaven fra maj 2002? Såfremt det er muligt, kunne det også være rart med information om opgavens problemstillinger?På forhånd tak. -
Matematik
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at løse denne opgave:Bestem konstanten A, så funktionen er en tæthedsfunktion på intervallet [0,1]h(x) = Ax2 + 2x/3 , 0 ≤ x ≤ 1 -
it forsøg i matematik (eksamen 2005)
ForumindlægHejsa.Sidste år blev der lavet et forsøg med en it eksmaen på HTX, nogen af jer der har lavet den) -
mat a eksamen
ForumindlægHej der var et spg i mat a eksamen jeg ikke kunne klare, måske der er en her der kan hjælpe med resultatet. Jeg har vedhæftet hele spørgsmålet. opg a tror jeg nok jeg kunne løse mit svar er y=8-4x resten er jeg jeg uforstående over for. så helst svar med forklaring. de bedste hilsner Frederik -
Dumpet Dansk A?
ForumindlægHej, Jeg har i dag været til den skriftlige eksamen i Dansk A og er kommet ud med en rimelig dårlig mavefornemelse. I årskarakter fik jeg 7 mundligt og 4 skriftligt. Hvis jeg får 00 her til den skriftlige eksamen har jeg så dumpet hele Dansk A? Eller tager man gennemsnittet af både årskarakter o... -
NV Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i NV Biologi-Fysik eksamen(Grundforløb) her om en lille uges tid. Nogle der kan forklare hvordan det kommer til at foregå? Tak på forhånd. -
matematik
ForumindlægFunktionen f (x)=b⋅ x^a opfylder, at f (2)=12 og f (4)=6. find a og b kan i hjælpe mig med at løse denne opgave ? -
Matematik b maj 2008
ForumindlægHej ;) Er der nogle, der har lavet skriftlig stx matematik eksamen fra 2008 eller måske har en helt konkret facitliste. Mange tak. -
Matematik hjælp
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af hvad dette regnestykke skal give? (1-a)(a i anden+1)-a(a-1) -
FSA - Skriftlig fremstilling 2011 - December.
ForumindlægHej Kunne man ikke komme op i dansk skriftlig fremstilling i december måned år 2011? Eller var der kun i maj måned år 2011? -
HJÆLP, EKSAMEN PÅ TIRSDAG !
ForumindlægJeg er ved, at lave et opgavesæt til matematik eksamen og jeg har nogen problemer med, at finde formlen for hvordan man omregner kondital & evt. hvordan man kunne fremstille en opgave med kondital ?? Hjælp, er virkelig på spanden .. -
Skriftlige eksamner - Hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til fysik skriftlig A i morgen, og jeg ville gerne vide om det er tilladt at have studienet-opgaver fra gamle eksamner til hjælp. Et eksempel kunne være hvis der var noget om rødforskydning i et gammel eksamenssæt, og der så er en opgave i rødforskydning i det officielle 20... -
HF skriftlig dansk
ForumindlægHejsa :) Jeg har i dansk fået en aflevering for, som er at skrive en af de tre opg. fra HF skriftlig eksamen maj 2009. Jeg har valgt og skrive den introducerende artikel. Der står følgende: Opgave 2) Skriv til et almenkulturelt tidsskrift en introducerende artikel om forholdet mellem liv ... -
HJÆLP TIL MATEMATIK
ForumindlægHej Vi er to piger der har brug fro hjælp i matematik på videregående uddannelse (matematik 1 kurset 01005 på DTU København) da vi skal til at arbejde med et 3 uger langt projekt. Vi ønsker en som kan vejlede os igennem projektet og de spørgsmål vi får udleveret (primært om diff. ligninger) om e...
