Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2581 til 2600 af 160038
-
Eksamenssæt stx august 2013
ForumindlægEr der nogle der har sættet fra august 2013? -
Skifte HTX
ForumindlægJeg er ikke særlig glad for min nuverende HTX, så jeg overvejer at skifte til Aarhus C HTX. Er den HTX i Aarhus C god? Er lærene gode mod elever der ikke er danske? Har de gode metoder? Er de pædagoiske? Er der respekt mellem lærer og elever? Jeg går i 2.G og det vil være rart at vide om det er ... -
FSA DANSK 2009
ForumindlægEr der nogle, som har skrevet en stil af de 5 underemner, som tilsvarer Folkeskolens afgangsprøve 2009 i dansk? 1 - Gengæld 2 - "Ungdum" 3 - Oversvømmelsen 4 - Rockeren og trailerkongen 5 - Pigen med klumpfoden - Det vil være mega fedt, hvis en af jer herude har og... -
eksamensopgave august 1994
Forumindlæghej... så er der igen problemer med biologien. Denne gang vil jeg godt have hjælp til denne opgave:http://www.lokal.herlev-gym.dk/laererne/MW/2BI/opgaver/skr1.pdfForstår ikke lige halt hvad det er at tetracyklin gør ud over at den selvfølgelig hæmmer proteinsyntesen. -
Emner på HTX
ForumindlægJeg skal snart starte på gymnasium, og jeg har valgt HTX naturvidenskab. Jeg har prøvet på at undersøge hvad jeg egentlig skal forvente at have på gymnasium, derfor vil jeg gerne spørge om, at er der egentlig nogen som ved hvad for nogle emner jeg kommer til at have på gym? -
SRP: Matematik A Det gyldent snit brøkregninger
ForumindlægHej jeg sidder med en opgave fra frandsens bog: Kapitlen hedder andre fremstillinger ? der er tale brøkregninger hvor jeg decideret har at bogen har udregnet 4 brøker hvor jeg gerne vil udregne den 5 og nogen skal tjekke om det er korrekt udregnet. jeg vedhæfter filen. -
Matematik funktioner hvilken er A,B,C
ForumindlægEn som kan hjælpe med vedhæftet Den eneste som jeg lige kan se udmidelbart er den grønne som har skæringspunktet 3 og er derfor grøn De andre 2 er lidt risky -
Gym Matematik A , Kvalificeret hjlæp søges
ForumindlægEn funktion f er løsning til differentialligningen y'=2x+5-y, og linjen med ligningen y=1 er tangent for grafen f. a) Bestem en forskrift for f. -
FSA maj 2009
ForumindlægSidder og er lidt stuck med den, i nogle af opgaverne, da jeg også har glemt nogle af mine udregninger... Er der nogle som har den? :) -
Foraar i Bøgeskoven af Jens August Schade
ForumindlægHej..Er der nogen, der har læst det overnævnte digt? Jeg skal fremlægge om den på fredag, men jeg synes, at den er ret svær..jeg forstår godt, at han skriver om erotik, men mere kan jeg ikke komme på. Er der nogen, der kan hjælpe mig?Jeg vil være meget taknemlig.. -
HTX i Trekantsområdet
ForumindlægHej, Jeg går i 9. klasse og står over for at vælge ungdomsuddannelse. Jeg vil gerne studerer Datalogi efter gymnasiet. Lige nu står jeg i tvivl om det skal være EUC Lillebælt, eller VTG. Vil meget gerne hører fra nogen, som har nogle erfaringer med de to gymnasier (eller måske andre i Trekantsom... -
Matematik- og kemihjælp mod betaling til mundtlig eksamen søges!
ForumindlægHejsa. Vi er to HTX studerende fra Vejle som skal op til mundtligt matematik og skriftligt/mundtlig kemi til sommer. Vi kunne godt tænke os noget hjælp i form af seriøs og intensiv undervisning, og helst så meget af det som overhovedet muligt. Lønnen kan vi snakke om, men omkring 150 kr/t. Hv... -
SOP i Matematik A og Programmering C Ideer?
ForumindlægHej. Jeg går med tanken om at skrive SOP i Matematik A og Programmering C. Da jeg er interesseret i programmering og IT generalt. Er der nogen der har forslag til/eksempler på emner der kunne være interessante at behandle? Hvilke metoder og empri er der i et fag som Programmering C? -
hjælp til matematik afleverig - 1.2 delprøve
Forumindlægjeg har brug for hjælp til alle opgaverne her neden under så hvis nogle ville være så søde at hjælpe med nogle svar. jeg vil gerne vide svar på alle, så jeg har en ide om hvad jeg skal og om jeg skal egne om igen. jeg føler jeg ikke har tid til at lave det hele da jeg 4 andre afleveringer. i må... -
Matematik A - Eksamen 27. Maj 2014
ForumindlægMon der er nogle, der er interesserede i at sammenligne resultater fra dagens eksamen? :) -
Spansk sygeeksamen 2009
ForumindlægHej allesammen! Har fået fortalt, at spansk sygeeksamen 2009 hedder "El sexo y los jóvenes" - dette skulle også være sættet vi får til terminsprøven. Nogle som har opgavebesvarelsen, nyttige råd eller opgavesættet? - Ville være en kæmpe hjælp ift. til min forberedelse til termins... -
Hjælp til matematik på A, B og C niveau i TI-Nspire
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg udviklet et elektronisk hjælpemiddel til TI-Nspire i form af en hjemmeside (https://solve-x.dk), hvis formål er, at guide gymnasieelever igennem deres respektive matematiske samt TI-Nspire relaterede problemer. Dette er fuldstændig GRATIS, om man vælger at melde sig ind ... -
Eksamenssæt i skriftlig engelsk B for 2009?
ForumindlægEr der nogen der ved, hvor jeg kan finde eksamenssættet for skriftlig engelsk B-niveau fra sidste år (2009)? -
Hjælp med matematik opgave a og b se vedhæftet dokument
ForumindlægHjælp -
Fsa golf Maj 2009 og svarark
Forumindlæger der nogen her der har Fsa - Golf Maj 2009 Svarark her på studieportalen
