Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2761 til 2780 af 154032
-
SKAL BRUGE IDEER TIL SRP EMNER I SAMFUNDSFAG A OG DANSK
ForumindlægHey alle, jeg har virkelig brug for inspiration til valg af mit srp emne. Jeg har valgt at skrive i samf a og dansk a, men er meget usikker om mit emne....... jeg har første vejling om en uge og stresser rimelig meget over det - er der nogle der har nogle ideer? -
Medicinsk cannabis: Biologi og samfundsfag
ForumindlægHej, Jeg skal skrive om medicinsk cannabis til alternativ til smertelindring, hvor jeg skal skrive i fagene biologi og samfundsfag. Jeg vil inddrage en sociologisk vinkel ift til samfundsfag, men nogen som har en bedre ide eller uddybende kan forklarer mig den sociologiske vinkel? På forhånd tak -
FSA BIOLOGI PRØVE
ForumindlægHej Jeg har på onsdag en FSA biologi prøve. Jeg har indtil videre haft FSA 2008, altså den med Grønland. - Nogle ideer om, hvilken prøve jeg muligvis får uddelt på onsdag? -
Karakter for mine skriftlige opgaver
ForumindlægHej, jeg er en ung fyr som er en afgangselev, dog har karaktererne for min skriftlige afleveringer skuffet mig for tiden, især i faget dansk. Jeg gør alt, hvad jeg kan og især det med næranalyse, men det er åbenbart ikke nok.... Hvad kan jeg gøre for at forbedre mine karakterer? jeg er virkelig ... -
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg går i niende klasse, og skal snart til eksamen. Vi har som et af udtrækningsfagene trukket skriftlig tysk. Umiddelbart er det ikke ret slemt, men er mest nervøs for den skriftlige fremstilling. Hvordan forbereder jeg mig til den del? Hvad skal jeg øve mig på? Håber der er nogen, der ka... -
Word sænket skrift
ForumindlægHej. Hvordan sænker man skrift inde på Word i en ligning. X2 virker ikke inde i en ligning, kun udenfor. -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
Årsprøve i skriftlig dansk!
ForumindlægHej Alle..Jeg var til årsprøve i går d. 2 juni. i skriftlig dansk.Jeg kunne vælge mellem 3 opgaver, som lød følgende.1) Lav en analyse + fortolkning af novellen "En stol for lidt" af Helle Helle2) Lav en redegørelse for denne artikkel om gymnasiereformen.3) Skriv et Essay ud fra en best... -
Biologi hjælp! 9. klasse
ForumindlægHej jeg har terminsprøve imorgen, og jeg er helt lost i biologi Så hvis i vil være søde kan i så ikke skrive et par linjer om dvs emner Landbrug, Kroppen, celler, økologi, fotosyntese, gen (genmodifisering), planter. Tak. -
Nogen der har været oppe i spansk A 2021?
ForumindlægHej. Er der nogen der har været oppe i Spansk A skriftlig eksamen i 2021, som kan sende eksamenssættet eller evt. deres skriftlige opgave eller andet? tak:) -
Bio A eksamenssæt fra 28. maj 2010
ForumindlægHey, er der nogen som ligger inden med en en besvarelse af biologi A eksamenssættet fra 28. maj 2010, STX, som er interesseret i at lægge det ud, eller sende det? :) -
biologi eksamen 9 klasse
ForumindlægHejsa Jeg går i 9 klasse Det er blevet udtrukket som mundligt fag at jeg skal op i Biologi, jeg tænker lidt jeg skal ikke have Biologi, eller fysik- kemi på min vidergående uddannelse efter hvad jeg har læst mig frem til... ER DET SÅ LIGEMEGET OM JEG DUMPER ELLER EJ? -
biologi C, eksamen
Forumindlægda biologi ikke er min stærkeste side vil jeg gerne læse lidt ekstra inden eksamen (bare som backup viden, og mere forståelse) Derfor vil jeg høre om der er nogen der kan linke(eller anbefalde bog som man kan låne) til et sted hvor man kan læse om de 4 hovedemner vi har haft som er: økologi Sexol... -
Biologi FSA 2010
ForumindlægHej :) Tænkte på at dem der skulle op i biologi som udtrækningsfag i folkeskolen på tirsdag, måske kunne dele nogle noter her? :-) Tror det kunne være en stor hjælp for mange, inklusiv mig! :) -
Biologi - hvad er et nucleotid? mm.
Forumindlæghejsa.. Jeg har virkelig brug for en masse hjælp.. Sidder og sveder over en masse biologi-spørgsmål og kan ikk komme videre!Vil lige starte med de værste:1. Hvad er et nucleotid?2. Hvad er et lipid? Nævn 3?3. Nævn 3 proteiner?Håber I vil hjælpe mig hurtigts muligt... -
Skriftlig Matematik årsprøve
ForumindlægHej jeg har en skriftlig matematik årsprøve på mandag, er der nogen der har forslag til hvad jeg skal læse op? Eller nærmest hvad jeg skal læse op? (går i 1.g) Mvh.. -
Analysere artikel i biologi
ForumindlægHvordan skal man analysere en artikel i biologi? Opgaveformuleringen lyder: "Analyser artiklen og udvælg det biologisk relevante indhold, du mener, der er væsentligt at få med i dit oplæg". -
Klage over skriftlig Engelsk karakter?
ForumindlægHej! Jeg har i dag fået min skriftlige karakter i Engelsk tilbage - Jeg fik 7 og mit niveau i skriftlig Engelsk plejer at svarer til 10 eller 12. Jeg har endnu ikke fået mine andre skriftlige karakterer, men lige nu er jeg noget nervøs for de andre fag, eftersom Engelsk er et af mine bedre fag -... -
dansk skriftlig 2016
ForumindlægJeg var til skriftlig dansk eksamen i dag og det gik godt Meeen nu har jeg opdaget at jeg har skrevet en forkert overskrift! I stedet for at skrive overskriften på den opgave jeg valgte, har jeg skrevet overskriften på den artikel jeg arbejdede med. Er der en som ved om dette tæller ned? VH -
Skriftlig dansk HF
ForumindlægHej med jer, I dag har jeg været oppe i den skriftlige eksamen, og jeg har lige læst min artikel igennem, hvor det viser sig, at jeg er kommet til at skrive, at Herman Bang og Amalie Skram er en del af romantikken Nej, nej, nej! Sikke en klovn jeg er. Tror I, at det trækker en karakter ned?
