Engelsk

Søger skriftligt opgavehæfte

30. maj 2014 af Jabel (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej Studieportalen

Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B    maj 2014   del 1

Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig.

På forhånd tak.

Brugbart svar (0)

Svar #1
30. maj 2014 af OnceUponATime (Slettet)

Tjek det her link ud! Der er masser! :)

http://glahder.dk/engelsk/eksamensopgaver.htm

Svar #2
31. maj 2014 af Jabel (Slettet)

@OnceUponATime

Jeg var inde på den hjemmeside, du linker til, inden jeg oprettede tråden. Den har desværre stadig ikke opgavehæftet.

Brugbart svar (0)

Svar #3
31. maj 2014 af OnceUponATime (Slettet)

#2 Mon ikke, den så bare ikke er udgivet på nettet endnu?

Svar #4
01. juni 2014 af Jabel (Slettet)

@OnceUponATime

Undervisningsministeriet udgiver ikke de engelske opgavehæfter, som de gør med fx matematikhæfterne. Derfor skriver jeg på denne hjemmeside, for at komme i kontakt med én, som er i besiddelse af hæftet, jeg leder efter. Det giver ikke mening at tale om, hvorvidt de er blevet udgivet endnu.

Brugbart svar (0)

Svar #5
19. januar 2015 af Sabrina3 (Slettet)

Hej,

Min lærer har lagt det forkerte opgavehæfte ind. Hun har nemlig skrevet, at vi skal lave sættet, STX B maj 2014, men hun har vedhæftet et andet sæt, som vi allerede har lavet i klassen. Jeg har ikke lyst til at skrive det til hende, for jeg er ikke den eneste i min klasse, der har opdaget det, og de andre i min klasse vil ikke sige noget til hende, for så har de længere tid til at lave det. Derfor vil jeg ikke være en lyseslukker...

Jeg vil virkelig gerne have det (sættet) overstået nu, derfor ville det være så rart, hvis en af jer kunne sende det til mig :D  

Skriv et svar til: Søger skriftligt opgavehæfte

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.