Dansk

Karakter for mine skriftlige opgaver

09. marts 2021 af heydoooo88 - Niveau: A-niveau

Hej, jeg er en ung fyr som er en afgangselev, dog har karaktererne for min skriftlige afleveringer skuffet mig for tiden, især i faget dansk. Jeg gør alt, hvad jeg kan og især det med næranalyse, men det er åbenbart ikke nok....

Hvad kan jeg gøre for at forbedre mine karakterer? jeg er virkelig gået ned både mentalt og karaktermæssigt. 

Har I nogle gode råd? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. marts 2021 af spindeltrappe

Det kan din lærer svare dig på! 

Hvis næranalyse = tekstanalyse, så handler det om at slå ned i teksten. Find de steder i teksten, der underbygger din pointe. Og lav citater heraf eller referencer hertil.


Svar #2
09. marts 2021 af heydoooo88

Det gør jeg også virkelig virkelig meget, og hver gang jeg tror at det er gået godt, så bliver jeg virkelig virkelig bedrøvet over situationen... har virkelig mistet håbet over mine karakter og det vil så meget påvirke min eksamensbevis...


Brugbart svar (0)

Svar #3
09. marts 2021 af spindeltrappe

Desværre kan vi ikke sige, hvad din underviser lægger vægt på. Du må bede vedkommende om en evaluering med kommentarer for opgaverne og tage en snak med dem for konstruktiv kritik.

Held og lykke.


Skriv et svar til: Karakter for mine skriftlige opgaver

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.