Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 301 til 320 af 181597
-
skriftlig eksamen - svar hvornår???
ForumindlægHej alle, Nogen der ved hvad dag den skriftlige karakter bliver offentliggjort??? -
HTX Matematik A eksamen
ForumindlægGo' aften SP. Undrede mig hvorfor der ikke en en prøve på HTX i matematik A uden hjælpemidler ligesom STX? -
Skriftlig Engelsk A STX eksamen 2010
ForumindlægNogen der ligger inde med eksamenssættet og eller svar på delprøve 1 fra skriftlig engelsk A STX 2010? eller har gode råd og fif? -
skriftlig matematik B - STX
ForumindlægHej alle venlige sjæle.. Jeg skal op i skriftlig matematik allerede i næste uge, så jeg vil jeg høre om der er nogen som har gode noter eller gode repetitions-opgaver jeg kan låne :-) Tak skal i have, og i må have en god aften! -
Skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej:) Jeg skal til stx skriftlige engelsk eksamen tirsdag, og vil høre om der er nogen der har en idé til hvordan man kan forberede sig? Har kigget gamle afleveringer igennem osv, men hvad ellers? -
SAMF STX A - skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej people, hvad tror i umiddelbart emnerne vil være i år? nogle ideer? -
Matematik A - dumpe?
ForumindlægHej alle Hvad sker der hvis man dumper til mat A skriftlig eksamen? - får man stadig sit fulde eksamensbevis? Og: hvis man vil søge ind på en uddannelse der kræver mat A, kan man så godt blive optaget hvis ens samelede snit for faget er på 2 - altså bestået? -
Skriftlig eksamen idag
ForumindlægEr der slet ingen kommentarer til den skriftlige eksamen på niveau A på Hhx i dag?Har endnu ikke set den selv. -
Mdt matematik a eksamen
ForumindlægHvordan forløber eksamen? Er det ligesom andre fag, hvor eksaminanden fremlægger det vedkommen har i de 25 min.? Nogle der har været op? Hvordan taklede I det? -
Matematik A Eksamen - Handelsskolen
Forumindlægnogen der synes den var svær.?? personligt har jeg aldrig været til så svær en prøve i opg 3-6 kunne jeg stort set ikke finde ud af noget, synes aldrig der var noget der gik op.. -
Eksamenskalender skriftlig matematik og fysik, gymnasiale retninger
ForumindlægHer kommer lige en oversigt hentet fra eksamenskalenderen på www.uvm.dk over datoer for skriftlige ekaminer i matematik og fysik i denne eksamenstermin maj/juni 2014: 22. maj kl 09-14 (stx) Mat A 22. maj kl 09-13 (stx) Mat B 23. maj kl 09-14 (hhx) Mat A 23. maj kl 09-13 (hhx) Mat B 27. maj kl 09... -
Matematik A eksamen - netadgang
ForumindlægHej SP Jeg skal op til terminsprøver nu her, og klassen har valgt at bruge den ordning af eksamen, der siger at vi gerne bruge nettet. Så er mit spørgsmål, er prøven med netadgang sværere end den uden? -
Skriftlig eksamen 2009 - HTX
ForumindlægHej HTX'ere med kemi A. Hvordan gik det med jeres skriftlig eksamen i går? Og hvad synes I om sættet? Selv synes jeg, det var okay og jeg nåede næsten det hele. Hvis der er nogle der har skrevet på computer og vil lægge sit bud på svar op, kunne det være fedt. Jeg skrev dog selv i hånd, så ka... -
karaktere ved skriftlig eksamen.
ForumindlægHej Alle. Jeg har som mange andre kommende studenter i dag været oppe i skriftlig matematik B. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der ved hvor man kan se hvor mange point der giver en given karakter? Altså hvor man kan finde vurderingsgrundlaget henne? kan ikke rigtig finde noget n... -
Eksamen matematik a - differentialregning
ForumindlægHej, jeg sidder og skriver eksamensbeviser og har et bevis der lyder ''Bevis formlen for hvordan man differentieret et produkt'' jeg er nu i tvivl om jeg skal bevis produkt-reglen, eller om jeg skal vise hvordan man differentiere en funktion? -
Mat-A skriftlig
ForumindlægHej, nogen der ved, hvilken karakter man får hvis man har besvaret ca. 70 procent af spørgsmålene i den skriflige Mat A -
Geometri mat A skr. eksamen
ForumindlægHej, til den skriftlige eksamen til matematik på A-niveau, forventes der, at man skitserer trekanter og lign. til 1. delprøve? taaak <3 -
Matematik A eksamen - Hvad må man have med?
Forumindlæg[stx] Hej, jeg skal til mundtlig eksamen i matematik A i december 2012. - Jeg har hørt, at man må have noter, synopsis m.m. ind til forberedelsen (28min) - Men hvad må man have ind til selve eksaminitationen? En kort disposition? Men der må slet ikke stå noter på den? Hvad må der stå... -
Skriftlig matematik 2010 juni????
ForumindlægHejEr der nogen som har skriftlig matematik 2010 juni med hjælpe midler?? Det ville betyder virkelig meget hvis der var en!!! :P -
Kan jeg komme ind på matematik-økonomi selvom jeg har fået 4 i eksamen, men får 12 i både mundtlig og skriftlig årskarakter?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om jeg overhovedet kan komme ind på matematik-økonomi studiet med et 4-tal i mat A eksamen. Jeg får 12 i mundtlig og skriftlig årskarakterer, så er det noget der også bliver tjekket i min ansøgning, eller vil de kun kigge på 4-tallet? Jeg har et snit på 9,8 og adgangskvotiente...
