Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3441 til 3460 af 154032
-
Dansk og biologi - metoder
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snart op til AT men har problemer med metoderne. I biologi har jeg tre problemstillinger, hvor 2 af dem handler om naturvidenskab, imens den sidste er et diskuterende spørgsmål om filmen "Supersize me". Er der nogen der kan hjælpe -
Blodtyper biologi rapport
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med dette spg til min biologi rapport? Forklar hvordan de fire mulige blodtyper kan dannes af forskellige proteiner. Forklar også hvordan disse forskellige protiener opstår ud fra mutationer -
AT- Engelsk og Biologi(Havet)
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene Engelsk og Biologi, men jeg kæmper stadig en del med min sag. Jeg vil vilgt gerne koble et værk som eks "Den gamle mand og havet på", men jeg er åben for alle forslag. På forhånd tak:) -
Biologi rapport, HJÆLP! (Blodtypebestemmelse)
ForumindlægVi skal lave en rapport om blodetypebestemmelse Jeg har fået et dokument der hedder Eldon vejledning Rapport, så jeg har styr på inholdet, men jeg mangler hjælp til "design". Hvilket sprog bruger man i en biologi rapport? Hvordan skal den se ud? Antal billeder? osv... Tak for hjæ... -
brug for hælp til srp i historie og biologi.
ForumindlægHej. Er der nogen derude som lige kan læse min srp-opgave igennem? og komme med gode råd og kritik, for jeg er simpelthen kørt helt og aldeles fast, og jeg har en ide om at det skyldes at jeg ikke føler mig sikker på det jeg har skrevet indtil videre. på forhånd tak. -
Naturvidenskab? Fysik/kemi/matematik/biologi?
ForumindlægHej alle AT eksperter, Har gennemtæsket cden, vi fik udleveret idag. Og der er intet der siger mig noget i forhold til hvad der interessere mig. Jeg kunne godt tænke mig to af de 4 fag: 1. Fysik 2. kemi 3. matematik 4. biologi. Er der en af jer der har et emne/forslag? På forhånd tak. -
Regler Mat. B skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg studerer matematik b niveau på hf. Min underviser påstår at min skriftlig eksamen skal afleveres elektronisk i computerprogrammet TI-Nspire. LIge bortset fra prøvens første del - uden hjælpemidler. Jeg undrer mig meget over min underviseres påstand, og har indtil videre ikke kunne f... -
BIOLOGI hjælp <3
Forumindlæg1 ) find ud af hvad det anbefalede energiindtag er for en pige i den alder. 25) Hvor mange kJ er pigens energiforbrug på et år? -
Metode og empiri Engelsk/biologi
ForumindlægHej allesammen. Håber at der virkelig er nogle der kan hjælpe mig. Jeg sidder lige nu med min AT synopsis, og jeg har virkelig svært ved at skrive mit metode afsnit, da jeg ikke helt ved hvad metoden egentlig er. Jeg skriver om Franklin Ekspeditionen fra 1845 i engelsk og biologi, hvor jeg vil fo... -
Biologi B - Eksamen
ForumindlægHej alle studieportalen-brugere. Jeg skal op i Biologi B til sommer og har derfor undret mig over, hvordan jeg på bedste vis vil kunne forberede mig på eksamen. Jeg har fulgt rigtigt godt med i pesum og føler mig derfor ikke nødsadigt til at skulle læse så meget op - derfor er jeg interes... -
SSO i biologi - ( Diabetes )
ForumindlægHej, Jeg sidder og undersøger om hvordan man skriver en god SSO opgave i biologi - diabetes ? Emnet for opgaven har jeg valgt Diabetes (type 1 og 2) med særlig fokus på det normal stofskift hos raske mennesker og personer med diabetes. Opgaven skal fokuser på den biologisk side af sygdomen (ik... -
Internet brug under skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Ved nogen hvor meget adgang man har til internettet til eksamen? Kan jeg f.eks gå ind på Google og finde formler frem? Er der bestemte hjemmesider man ikke må gå ind på? Har forgæves søgt allerede herinde. :) -
AT - Begrænsninger og muligheder for biologi og religion?
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med muligheder og begrænsninger for religion og biologi? Skal op på mandag nemlig. På forhånd tak! Mette -
Dansk Skriftlig Fremstilling 8 klasse. Hjælp Tak!
ForumindlægHej, Jeg går i 8. Klasse, og om 5 dage eller noget skal jeg op i Dansk Skriftlig Fremstilling. Og desværre, aner jeg ikke hvad det er. Skal man skrive en histore eller novelle eller hvad? Har i nogen idéer, til hvad jeg kan øve mig på? Alt information er godt, jeg er nemlig ret blank. (: Tak :D -
allan_sim: vedr. skr. eksamen 1-årigt A-niveau.
ForumindlægHejErfarede i en tråd, at du var skriftlig censor. Ved du, hvorledes grænserne blev i år for skriftlig eksamen 1-årigt forløb til A-niveau?Jeg fik 11, hvilket undrer mig, eftersom jeg havde fejl i 2 underopgaver. -
Matematik C skriftlige
Forumindlæger der nogen der ville dele hvad i har svaret til hver af de inviduelle opgaver der er i eksamenssættet. -
bedømmelse af skriftlig dansk eksamen..
Forumindlæghej er der en der vil læse min opgave igennem og bedømme med en karakter.. det vil være en stor hjælp.. på forhånd tak! opgave: skriv en argumenterende artikel til avisenom sproglig manipulation. som en del af besvarelsen skal du gøre rede for de centrale synspunkter i Jens Lenlers artikel. Deusu... -
skriftlig matematik B-niveau
Forumindlæghey folkens, er der mon nogen af jer derude der har været op til matematik B-niveau og lige kan fortælle hva det er for en slags opgaver det handler om?? både den med hjælpemidler og den uden???? skal nemlig selv op imorgen (aghhhhhhrrr)!!! hehe ;) -
Biotek skriftlig opgave
ForumindlægHeej Er der nogen der tilfældigvis har lavet skrifltig eksamensopgave 4, Maj 2012, og opgaven hedder; Alger og bioenergi? Det vil være super hvis en havde... -
Skriftlig matematik b - terminsprøve
ForumindlægHej Hvilke formler vil være nødvendige at vide til prøven uden hjælpemidler i matematik b ? på forhånd tak
