Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 3661 til 3680 af 58387
-
Spansk hjælp til afleveringer, eksamen osv...
ForumindlægHej derude. Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være ti... -
eksamen hjæælp
ForumindlægJeg skal i mit spørgsmål til eksamen imorgen gøre rede for de specielle forhold omkring regnskovens økologi og sammenligne med et dansk skovøkosystem. Hvad ville i komme ind på her ? er rimelig meget i tvivl om hvor meget og hvad jeg skal komme ind på, da det jo trods alt kun er på redegørende n... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen kl 14 i samfundsfag c-niveau, og jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan det foregår, altså om man bare trækker et spørgsmål eller hvordan. Og hvis nogen har nogen gode råd til forberedelse ville det også være super :D -
HJÆLP HJÆLP EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk i 9. klasse. Jeg har trukket "Essays i udtryksform" til mit fordybelsesområde. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en god tekst jeg kan gå i dybden med? Tak på forhånd :) -
Eksamen?
ForumindlægHvad er det for nogle emner, man bliver stillet for i mundtlig dansk?Har ingen anelse!:D -
Cambridge-eksamen - nogle tips?
ForumindlægHej, jeg går på efterskole i 8. klasse, og tager Cambridge på CAE (Advanced)-niveau, hvilket svarer til engelsk på gymnasieniveau. Jeg skal op i eksamen her den 16. maj, om 5 dage, og jeg kunne godt bruge nogle gode tips fra nogle som har stiftet bekendtskab med faget, om de så har tager eksamen... -
Hjælp til Kvantitativ/Stata Eksamen
ForumindlægHej, Jeg er én eksamen fra at blive bachelor, men har allerede dumpet én gang. Derfor søger jeg hjælp til at bestå min kvantitativ metode eksamen, hvor vi bruger Stata. Det skal bemærkes at den er på engelsk, da jeg går på CBS. Er der nogle der kan hjælpe mig? Selvfølgelig med løn. Mvh Sophie -
Hjælpelærer i stx mat B
ForumindlægHej Jeg søger en hjælpelærer til matematik på B-niveau på STX. Jeg vil gerne have hjælp til at kunne forstå en masse forskellig matematik og også gerne hjælp til matematik programmet Math-cad. Jeg bor på Vestfyn, og prisen for undervisning kan vi snakke om :) Vh. Eva Jensen Ps. Hvis der er no... -
Noter til Musik A på stx
ForumindlægHejsa. Jeg er en studerende på en stx, som er virkelig dårlig til grundlæggene og sværre musik teori. jeg har det på A niveau, og jeg skal til terminsprøve her i næste uge. Er der nogle der ligger inde med masse noter (grundlæggende viden, melodisk analyse osv) som vil dele dem med mig. Håber vir... -
Biotek - studieretningen STX
ForumindlægHej Jeg overvejer studieretningen biotek på Herning Gymnasium. Er der nogle der har haft denne? Hvis ja - Hvad lærer man om? Er den sværere end andre, og hvad kan I foreslå som valgfag til denne for at få bedste forståelse? På forhånd tak for hjælp. Ps. Jeg har hørt at ens gennemsnit ryger ned... -
Eksamen
ForumindlægHej (: Jeg skal hører om der er nogen der er været oppe i mundtlig afsætning eller ved hvordan det foregår, for jeg skal op i det på tirsdag og det er min sidste eksamen. Kan nogen fortælle mig hvad det er man går ind og siger, for man har kun 30 min. til forberedelse så man kan jo ikke nå og lav... -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej alle, da jeg har haft en utrolig dårlig religionslærer aner jeg ikke hvad jeg skal have styr på til eksamen. Jeg har siddet med min pensumliste og er begyndt at læse alt baggrundsstoffet igennem og islam, kristendommen og buddhisme. Men er der virkelig ikke andet man skal have styr på? Hvad... -
Delprøve 1 maj 2009 engelsk A?
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har rettelserne til delprøve 1 engelsk a (stx) fra maj 2009? På forhånd tak! -
STX Terminsprøve Mat A?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til terminsprøve på STX i matematik på A-niveau om et par måneder. Er det rigtigt forstået at de opgaver man kommer op i, er opgaver fra tidligere STX eksamenssæt på A-niveau? Jeg har på det seneste forberedt mig, ved at lave eksamenssæt på mat A fra 2011, da jeg... -
Eksamen
ForumindlægSkal op til skriftlig eksamen i morgen, og er lidt i tvivl om hvad jeg skal tage med ind til selve eksaminationen. Har tænkt mig at tage gamle opgaver med, og samfundsfag leksikon, dog ville jeg høre om det er nødvendigt at tage bøgerne og andre hjælpe-midler med? Ligeledes ville det være rart ... -
Hjælp til eksamen!!
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i biologi b-niveau i morgen (det er en 24-timers eksamen dvs. jeg skal trække i morgen) og søger derfor en som vil kunne hjælpe mig på rette spor. Det drejer sig ikke om, at vi skal mødes, men hvis vi i stedet kunne skrive over mal/facebook/ messanger eller ta... -
eksamen
ForumindlægMå eksamintor tage ens disposition under eksamen - har læst at det ikke er hensigtsmæssigt at se for meget på den - men der står da ikke at man ikke må bruge den ? -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg står og skal vælge til tysk eksamen mit over emne er Sport, og den skal slf. indeholde noget om tyskland, nogle idéer?? :-) Tak på forhånd. -
Eksamen
ForumindlægHej SP, jeg står i den situation, at jeg skal op til eksamen i fysik om en uges tid. Jeg har et problem med disse spørgsmål: Deformation, Hookes Lov og vibrationsbevægelse: 2. Udled Hookes lov samt et udtryk for fjederkonstanten k for et elastisk materiale. Akimedes' princip: 3. Udled e... -
HJÆLP!!! EKSAMEN!
ForumindlægHej alle! Jeg har et lille problem, da jeg skal til mundlig eksamen her i juni og jeg kan ikke finde en teks af forfatteren Helle Helle. Jeg skal finde en tekst fra hende, som jeg kan perspektivere til "på et tidspunkt i foråret" :) Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kende...
