Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 3941 til 3960 af 57177
-
Dansk stil
ForumindlægEr der nogen der vil se min dansk stil igennem? Og sige til, hvis der eventuel skal laves nogle rettelser? Det vil være en stor hjælp. Det drejer sig om et essay. -
Dansk - Italiensk
ForumindlægJeg vil skrive opgave i Dansk-italiensk , og jeg vil skrive noget omkring sprogbrug. Nogle gode forslag? Tak! -
dansk eksame
Forumindlæghej. jeg har lige trukket "erindringer" som fordybelses område i dansk. er der nogen der har nogle gode forslag til hvilken tekst jeg kunne vælge?:) -
Danske domstole
ForumindlægHej, ville hører om der er nogle, som der ved hvordan de danske domstole er opbygget.. Jeres besvarelse må meget gerne være uddybende. På forhånd tak -
Dansk emner
ForumindlægHey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009?? -
Dansk og biologi
ForumindlægHej Hvordan spiller dansk og biologi sammen til AT? Ved ikek rigtig hvad jeg skal sige, hvis jeg bliver spurgt til det. -
Den danske scenekunstskole
ForumindlægHej, Jeg kunne godt tænke mig at søge ind på Den danske scenekunstskoles dramalinje. Er der nogen herinde, som er lykkedes med det og gerne vil dele ud af deres oplevelse? Tak! -
Dansk tutor
ForumindlægNogle dansk tutor/lære i Århus som kan undervise nogle timer, skriver til mig tak :) -
fra dansk til tysk
ForumindlægHej folkens, jeg har en meget kort tekst som jeg gerne ville have oversat fra dansk til tysk, er der nogen der kan oversætte den for mig? Det ville være virkelig en stor hjælp :) -
Hjælp til Dansk prøve
ForumindlægHej jeg har trukket temaet Der er et yndigt land i mundtlig dansk. Er der nogen der har nogle gode tekster som kan anbefales? Tak på forhånd :) -
Dansk eksamen
ForumindlægHej allesammen! :) Er der tilfældigvis nogen som ligger inde med nogle gamle eksamenssæt til dansk på HHx. Skal til skriftlig eksamen imorgen! På forhånd tak -
Den danske velfærdsstat
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har lige brug for hjælp! Ved i hvilken centrale problemstillinger truer den danske velfærdsstat?? Har virkelig brug for hjælpen! Tak på forhånd. -
Danske nazister
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med følgende spørgsmål? Hvor selvstændigt var det danske naziparti iforhold til moderpartiet i Tyskland? -
Oversættelse engelsk til dansk
ForumindlægHey, Er der nogle, som lige gider at kigge min oversættelse igennem? Det er fra engelsk til dansk, og den fylder lidt over en side med dobbelt linieafstand. Smid mig en mail på [email protected] På forhånd tak :) -
hjælp dansk aflevering. rette?
Forumindlæghej. jeg har lige siddet og skrevet en dansk stil. er der nogen som har tid til at rette den? og som vil fortælle mig hvad mit problem er. mht sprogelige fejl. det ku være en stor hjælp. mvh s -
dansk/historie fremlæggelse???????
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. Skal til mundtlig årsprøve i dansk/historieopgaven, hvoraf jeg skal forsvare opgaven. Problemmet er bare jeg ikke aner hvad jeg skal sige??? Nogle der kan hjælpe????? Er virkelig i knibe!!! -
STX skr. MAT A eksamenssæt 2015 22. maj
ForumindlægKommer resultaterne ud i dag? Jeg tænker ikke på facit fra ministeriet, men resultaterne fra en af guruerne herinde. Mvh. Spændt Fymer -
Fra Fransk til dansk!
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til denne her, synes der er nogle konstruktioner, som jeg ikke har set før! TAK for hjælpen..Il s’habille et sort. Fatiha ne dit pas un mot. A l’instant elle le déteste. Elle déteste cette force qui ne tient absolutement pas compte de ce qu’elle souhaite, cette volo... -
Dansk A supplering
ForumindlægJeg har fået 00 i både mundtligt og skriftligt dansk i årskarakter. I prøven kom jeg op i skriftligt dansk, der dumpede jeg også og fik 00. Jeg er i gang med supplere dansk, men tænkt på skal jeg både op i skriftligt og mundtligt dansk, eller kan jeg ikke bare nøjes med kom op i skriftligt dansk?... -
nationaltest...dansk.
Forumindlægtesten går ud på elevernes opmærksomhed på sprogets form, for eksempel kendskab til homonymer eller sprogbrug? Hvad mener man med det?
