Søgning på: historie noter hf. Resultater: 4021 til 4040 af 33009
-
IT på uni hvor
ForumindlægHej.. Hvor kan jeg læse noget om IT ?? Jeg har en fuld hf og jeg søger en uddannelse der er it relateret. Det skal helst være ved Odense eller Kolding, Horsens, Vejle... eller SDU... mvh.. Rixer -
Lektiehjælp i Matematik i Aalborg/Nordjylland tilbydes
ForumindlægHej søger du lektiehjælp/eksamenshjælp i matematik eller fysik? A, B eller C - niveua? Går du på STX eller HF eller teknat? Bor du i Aalborg eller Nordjylland ? Så er hjælpen nær. 36 årig Cand.Scient i matematik og fysik med flere års undervisnings-erfaring tilbyder lektiehjælp i ovennævnte f... -
Mdt. eksamen i AT
ForumindlægHvornår afholdes den mdt. eksamen i AT? Og kan det passe at der kun vil være to lærere til stede, en af vejlederne og en censor udefra? -
Samtidshistorie på den gamle reform. Bestået?
ForumindlægMojn. Jeg fik for ca 4-5 år siden min studenterhue, og det var vel nok bar' dejli'! Men jeg er sgu lidt i tvivl om hvorvidt jeg er bestået eller ej i faget "samtidshistorie", eftersom jeg åbenbart fik 5 i årskarakter, og 6 i eksamenskarakter. uden at være det største matemat... -
Homer
ForumindlægHej, Jeg skal lave oplæg om Homer i old Nogen der kan hjælpe med nogle noter?? :) -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHej allesammen! Jeg har glemt hvordan man løser opgaver som denne og jeg får ikke meget ud af at læse mine noter igennem: En person indbetaler 200 kr. hver månes på en konto, hvor en månedlige ente er 0,3%. Efter indbetaling nr. n står der 87117,47 kr. på kontoen. Bestem tallet n Hvis d... -
7 dimensioner ninian smarts til buddhisme
Forumindlæger der nogle derude som har noter til de 7 dimensioner i buddhimsen? har prøve i morgen. Stor hjælp tak -
Menneskerettighedserklæringen
ForumindlægER der nogen af jer som har analyseret menneskerettighedserklæringen fra Frankrig eller den amerikanske uafhængighedserklæring? -
Råd til Samfundsfag C eksamen
ForumindlægHej I hjælpsomme mennesker der ude. Som i kan læse overskriften skal jeg til samfundsfag C eksamen her om 2 uger og har taget faget som selvstuderende. Jeg har i løbet af året læst pensum i bogen grundigt herunde sociologi, levevilkår, det politiske system, velfærd m.m. samt læst nogle af... -
Jesus
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med disse 3 emner om jesus, når jeg søger på det kommer der rigtig mange forskellige historie op, så det ville være lækkert hvis der var en der kunne hjælpe. :-) Jesus: - Forkyndelse - - død - - genopstandelse - -
1910-1920
ForumindlægHej er der nogle som lige kan remse de vigtigste begivenheder op fra perioden 1910-1920, både fra DAnmarkshistorien og VErdenshistorien, jeg ved dog godt der er første verdenskrig(1914-1918) Men andet? På forhånd tak. PS : Hvis nogen havde noter eller noget om perioder eller tider indenfor his... -
FORTÆLLEFORHOLD
ForumindlægHejEr der nogen der har en god oversuelig oversigt over fortælleforhold? Skal til skriftlig dansk i morgen, og kan simpelthen ikke finde nogen oversigt, og jeg har prøvet, men kan ikke selv lave en, fortælleforhold er min store svaghed:)Hjælp takLouise -
Spansk 2003
ForumindlægEr der nogen hf'er derude som var oppe i Spansk i dag? -
Ikke lukket eksamensbevis?
ForumindlægJeg sente min skole en email om tilbagebetaling af deltagerbetaling, og fik en email tilbage hvor der var sagt at min eksamensbevis ikke er lukket? nu ved jeg ikke hvad der menes med at den ikke er lukket, men jeg gætter mig frem til at det betyder at jeg ikke er blevet student. Jeg er færdig m... -
Kristendoms spørgsmål
ForumindlægHej jeg skal læse op til min eksamen i religion (på hf) hvor at jeg har kigget på nogle repitationsspørgsmål inde for de forskellige fag og dette følgende spørgsmål kan jeg ikke finde noget om nogen steder i mine noter :( Er der nogen der kan hjælpe? - Hvem er farisæerne, sadukæere og zelote? - ... -
Raketterne i Tyrkiet - hvorfor?
ForumindlægSidder netop og skriver min dansk/historie-opgave - jeg har valgt kun at skrive i historie, og mit emne er "Cubakrisen". Jeg er flere gange faldet over, at USA har haft raketter i Tyrkiet - men hvornår blev disse opstillet og med hvilket formål? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle jer der går i 3.g ! hva skriver/skal i skrive om i studieretningsprojekt ? jeg har valgt område som græsk matematik? er der nogle som har gode ideer til hvad jeg evt. kan skrive specifikt om? har tænkt lidt på phytagoras, men ved sku ikk lige helt hvad jeg kan skrive om i det emne?... -
Novelle genre træk
ForumindlægHej jeg har brug for nogle gode noter. Skal helst være kort. Men skriv ellers, alt hvad du ved om noveller:-) -
Hjææælp!
ForumindlægHey! Jeg tror ikke jeg består min studentereksamen, da jeg har 1,5 i snit, og mangler historie eksamen, Denne vægter 2, så hvis jeg får 10, vil jeg lige akkurat kunne bestå det hele samlet. Hvad gør jeg hvis jeg ikke får mit 10 tal i historie, og dermed ikke består samlet? -
SSO
ForumindlægHejsa alle Sammen...\n\nJeg skal skrive om Israel Palæstina konflikten, ser specielt på seksdages krigen og P.L.O., hvis nogen kendte nogle gode bøger om de to ting, eller bare konflikten generelt må man MEGET gerne skrive det herinde. Evt. noter er også velkommen (bare med kilde)\n\n::2835::
