Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4361 til 4380 af 58387
  • HF Skr. Eksamen Matematik B - 31.05.2013

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har været til skriftlig eksamen i dag (HF B niveau) og jeg vil i den anledning høre om der er nogle der kan se åbenlyse fejl i min aflevering. Kunne være lækkert med lidt feedback :)
  • STX Matematik B 22. maj, 2015.

    Forumindlæg
    Hej folkens Nogen herinde, der evt. sidder med eksamensættet MAT B 22 MAJ 2015? Skal op d. 28, så det er et andet sæt, men kunne godt tænke mig at øve mig - har allerede besvaret alle andre fra sidste år..... :)
  • Harmonik - Blues harmonik. Musikeksamen stx C

    Forumindlæg
    Hvilken harmonik ville man kalde dette? D D D D7 G G D D Em A D D Eller: I I I I IV IV I I IV V I I
  • Skriftlig dansk STX A 24. maj 2013

    Forumindlæg
    Hej, ville høre om der er nogen, der har nogle perspektiver på dansk opgaverne fra i fredags? Og især kronikken Facebook og sociale medier?
  • Facit matematik A 24. maj 2019 stx

    Forumindlæg
    Er der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik-A gl. ordning? Kan evt. vedhæfte opgavesættet
  • Svingningstid på engelsk??

    Forumindlæg
    Er er igang med mit abstract til SRP men kan ikke finde ud af hvad svingningstid på engelsk hedder.. Nogle der ved det ??
  • hjælp engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lidt svært ved at oversætte disse sætninger til dansk "Bekymringen har givet vind i sejlene til de bevægelser, der arbejder for, at engelsk skal Være USA´s officielle sprog" " I de fleste tilfælde drejer lovene sig om, hvilket sprog der skal skrives i den offentlige fo...
  • Eksamensopgever i matematik STX opgave 5.006 b

    Forumindlæg
    Hej :-) Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg skal gribe denne ligning an, jeg er gået helt i stå? 100= 3,371*M^0,721
  • Søger en til at rette min stil (3.g STX)

    Forumindlæg
    Søger en venlig sjæl der gider at rette min stil, har brugt en del tid på den, så vil gerne have den rettet igennem. Det er jo trods alt mit sidste år, så vil gerne slutte af med et godt resultat.
  • Matematik A STX juni 2010 resultater?

    Forumindlæg
    Hej folkens Er der nogen der ved om resultaterne fra den skriftlige prøve her d. 1/6 er til at finde et sted? Jeg har fundet selve opgavesættet på Undervisninsministeriets hjemmeside, men kan ikke finde en resultatliste. Anyone?
  • Bedøm min danske STX-A stil

    Forumindlæg
    Vi har netop idag fået skriftlige eksamenskarakterer, og jeg er utilfreds med min karakter. Derfor ville det være en meget stor hjælp hvis der var nogen der var så rare at give sig tid til at læse den igennem, og derefter komme med en objektiv vurdering.
  • Genrebeskrivelser af de forskellige genrer til Dansk skriftlig STX

    Forumindlæg
    Situationen er den, at jeg skal op til dansk skriftlig imorgen (årsprøve), og jeg står og mangler nogen genrebeskrivelser af de forskellige genrer (essay, kronik, artikel osv.) Er der nogen der kan linke til noget eller ligger inde med nogen noter? Kan ikke rigtig finde noget.
  • Gode ord og fraser at øve på til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til min mundtlige tysk-eksamen på torsdag, og jeg føler mig virkelig på bar bund. Jeg har planer om at memorere min præsentation, og genfortælle den tyske tekst på bedst mulig vis, men samtalen til slut skræmmer mig. Da jeg ikke er specielt god til at formulere sætninger frit. (...
  • Engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et lille stykke jeg skal have oversat til engelsk. Har selv forsøgt men er ikke lige den stærkeste til grammatik. Min version:Communication of feelings can be a difficult matter. Fits of rage are perhaps not appropiate, but on the other hand, pent-up aggressions can be destructive to...
  • STX Matematik A 6. december 2013

    Forumindlæg
    Hej, Er der en som har eksamenssættet; STX Matematik A 6. december 2013. Så må du meget gerne vedhæfte det, da jeg gerne vil øve mig på dette eksamenssæt :)
  • hjælp. engelsk stil

    Forumindlæg
    jeg har en engelsk stil som jeg gerne vil have rettet. nogen der gider? send mail
  • Engelsk rettelse .

    Forumindlæg
    Heej Er der nogle, som vil rette min engelsk opgave til i morgen .. Det fylder 11 linjer. Den står på engelsk, og den danske version er der også .. Hvis der er nogle der vil rette den, sender jeg dne over mail ;)
  • Eksamens læsning

    Forumindlæg
    Hvor meget er det nødvendig at læse op til eksamen? Behøver man at kunne alt det, der står på de opgivne sider?
  • Gitterligningen på Engelsk

    Forumindlæg
    Hvad hedder Gitterligningen og brydningsloven på engelsk?
  • Horor and Sci-Fi - Engelsk B Mundtlig!

    Forumindlæg
    Hey everyone, jeg afslutter engelsk i år og har bl.a. emnet horrorr and Sci-Fi, jeg tænkte på om nogen kunne give mig nogle gode ord, vendninger, begreber whatever, til disse emner, som vil være gode at sige til eksamen? Har også emnet Health og hertil har jeg en masse brugbare ord og sådan, men ...