Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 4721 til 4740 af 40685
-
Klage over eksame
ForumindlægHej folkens, Jeg har idag været oppe i Matematik B Mundtlig eksamen. Jeg trak dette spørgsmål: 7. Vækstmodeller. Gør rede for, hvad der karakteriserer vækstmodellerne lineær vækst, eksponentiel vækst og potensvækst. Du skal bl.a. komme ind på regneforskrifter for de tre typer. Jeg synes selv... -
store skriftlig opg
Forumindlægok je er tvivl om jeg skal skrive i religion eller i dansk..... Hvis nu jeg vælger at skrive om Islam i religion, hvad kunne jeg skrive om... -
Forberedelse til eksamen
ForumindlægHej hejJeg skal til old-eksamen, og ville høre hvordan jeg bedst kan forberede mig.Vi har opgivet:ØdipusLysistrate eller kvindernes opgørIliadenHerodotLysias' talerPlaton - hulelignelsen og apologienThukydid - Perikles' gravtaleXenofon - Sokrates' ForsvarstaleVi har valgt at vi vil op... -
Fransk eksamen
ForumindlægHej foliiis Jeg skal til fransk eksamen om en månedstid... Del 1 skal man forberede sig til sin disposition. Men del to når man skal trække et spørgsmål hvad kunne spørgsmålet være? i må meget gerne også hjælpe mig i engelsk. -
AT EKSAMEN
ForumindlægEr i tvivl om hvordan at eksamen skal foregå.. Skal man sige det man har skrevet i sin synopsis? Eller hvad er det helt konkret man skal sige? Bare metode og videre undersøgelse? Eller hvordan.. Det kunne være rart hvis en med erfaring kunne forklare det På forhånd tak -
HJÆÆLP! Geografi eksamen :)
ForumindlægHej... Jeg er ved at læse op til eksamen, men er stødt på noget med dybgrave :) og jeg forstår det ikke... Så jeg håbede lidt, at der var nogle der kunne fortælle mig: Hvad er dybgrave og hvordan opstår de?? Takk på forhånd? :D -
Fysik eksamen
ForumindlægHjælp! jeg skal til fysik (folkeskole) eksamen om 3 dage og jeg kan ikke finde nogle lette forsøg til radioaktivitet, vekselspænding og salte. Er der nogle der kan hjælpe? -
Studieretnig
ForumindlægEr der en studieretning til STX, HTX,HHX, eller HF som har Engelsk A/B, Samfundsfag B/C, Religion B/C, Historie A/B, Psygologi B/C, Kunstneri. fag C, Tysk B/C, Kemi B/C ? -
Hvordan forgår eksamen?
ForumindlægJeg har haft nogle ringe vejleder hele vejen gennem gymnaiset med hensyn til AT og har samtidig været ekstremt dårlig til at stille spørgsmål.. Så nu prøver jeg her i stedet, studerende er ofte bedre til at forklare. :) Jeg skal til eksamen i AT og jeg har ikke styr på hvad der skal ske. Hvad går... -
Biologi Eksamen
ForumindlægJeg skal op i biologi inden længe, og i dag surfede jeg så lidt her og der og fandt denne meget fede side www.bioweb.dk, hvor man kan lave multiple choice-test osv. - noget som jeg mener styrker indlæringen. Er der andre fede sider a la bioweb som I kender til derude? -
Eksamen - dansk
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan man mest effektivt forbereder sig til dansk? Spørgsmålet er om det kan betale sig at forberede sig til dansk eller om man bare skal gå videre til næste fag...? -
Drama eksamen!
ForumindlægNogen herinde der skal op i drama? Jeg skal nemlig, og ville gerne have en nærmere forklaring om hvordan det foregår... -
Eksamen - Hvad trak i ??
ForumindlægHey..Eftersom at jeg meget snart skal op i relg. vil jeg høre, hvad i andre trak af tekst. Hvilke punkter var afgørende i teksten og hvad var relevant at perspektivere dem til..På forhånd tak..og held og lykke til alle dem - ligesom mig - der skal op i relg. -
Kemi-eksame !?
ForumindlægHeej alle sammen (: Jeg var til årsprøve i kemi her for et par dage siden, jeg trak syre base titrering og fik 00 Det der undre mig er at jeg kom ind på alle de 5 spørgsmål jeg skulle snakke om, jeg havde nogle små fejl der. Jeg kom også ind på dem jeg KUNNE komme ind på altså snakke lidt om ph-m... -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHar fornyligt trukket "Relationships" i engelsk mundtlig, jeg har snakket med min lære om det og vi blev enige i at jeg måske kunne lave noget om Donald Trump og USA´s forhold til ham og sådan noget. Har i nogle ideer til spørgsmål som jeg kan sætte på min synopse nu når det skal handle... -
oldtids eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der har været oppe i illiaden i old? Hvad er godt at have styr på og hvad kan de finde på at spørge om? Jeg skal op om to dage? :) Håber virkelig i kan hjælpe -
Fysik eksamen
ForumindlægEr der nogle som har nogle noter til jordens salte (ny prisma 9) -
Tysk eksame!!! HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen!! Jeg skal op i mundtlig tysk, snart og har lige siddet og brugt hele dagen på, at skrive noget om mit emne. på dansk. Jeg skal nu have oversat det til tysk. Hvilke jeg bare ikke kan finde ud af,overhoved! Håber der er nogle der kan hjælpe!!!! -
hjææælp til eksamen
Forumindlæghvad er vertikal omfordeling? -
At-Eksamen
ForumindlægHej alle Jeg ville lige høre, hvilken metode bruger man i samfundsfag hvis man har valgt at inddrage en sociolog? Jeg skal undersøge overvågningens betydning for et samfund idag, og har valgt at inddrage Foucalt. Hvordan arbejder jeg så?
