Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 4741 til 4760 af 52987
-
MEGET VIGTIG HJÆLP - havd fortæller trappediagrammet?
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til at skrive noget om det her trappediagram som jeg har lagt ud! har virkelig brug for hjælpen lige nu!! tak på forhånd -
Funktioner
ForumindlægJeg er virkelig træt og kan ikke tænke rigtig lige nu xd, kan nogen lave de to her for mig? De er afleveringsopgaver til 22:00 i nat, så er du sød:( -
Realisme og moderniske
ForumindlægHej :-) Jeg har fået til opgave at forklare hvordan realismens og modernismens virkelighedsskildring påvirker vores virkelighedsopfattelse. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? På forhånd tak :-) -
"The Raven" by Edgar Allan Poe
ForumindlægThe Raven by Edgar Allan PoeNogen der kender en side hvor dette digt er oversat til dansk vers for vers, eller blot en analyse af denne?Eller vil nogen være så venlig at oversætte fra vers 11 til 17 fordi jeg ikke orker mere efter 1,5 times oversættelse...Mange tak! -
længde på konklusion
Forumindlæghej, hvor lang skal min konklusion være hvis jeg har skrevet lidt over 11 siders anlysedel. og skal jeg også konkludere på mit "teori og metode afsnit". tror jeg kommer til at skrive for meget. på forhånd tak. -
Oversættelse
ForumindlægHej, kan nogen komme med en oversættelse på følgende sætning: "Kommentiere die Begriffe Lebenstraum, Lebenserfahrungen, Leben in Deutschland und im Ausland an Hand der Texte ”Ermittler zwischen 2 Kulturen” ”Im Krieg” und ”Auswandern”." -
Skriftlig dansk imorgen !
ForumindlægHej, alle sammen :) Der er skriftlig dansk imorgen til 9.kl, og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal øve ! Har i gode råd ? -
Doppelgängereffekt og dualisme: Hvad får du ud af dette citat?
Forumindlægheeeeeej -
Barndom af Yahya Hassan
ForumindlægHej alle! Jeg skal til prøven i digtet BARNDOM skrevet af Yahya Hassan og jeg ville gerne høre om der var nogle som tidligere havde arbejdet med det dig. Det ville være en stor hjælp :) -
digt. plzzzz help me
Forumindlægplzzzzz help mig lige med den her digt, den skal skrives til en minifortælling, altså en lille sammenhængende historie der inder en point. "fløjtekeddel" mig alene på gulvet keddel på komfurt lugt af brændt soldtriben på gulvet fluen på gulvbrættet nærmere og nærmere mors bløde ste... -
Stil om fritidsjob!!
ForumindlægHej jeg er ved at skrive stil, den handler om fritidsjob. ved ikke hvad jeg mere kan skrive om det. ps; går i 7.klasse her er stilen: Emne: Ungdomsarbejde Som teenager kan man få et fritidsjob. Man kan få job som flaskedreng, barnepige, avisbud eller medhjælper i en tøjbutik. Der er flere forsk... -
Adolf Hitler - Folk og race
ForumindlægHej SP! Jeg skal skrive en kildeanalyse af et uddrag (Folk og race) fra Adolf Hitlers bog "Mein Kampf", med særligt henblik på menneskesynet. Det er til min SRP og den vægter en hel del. Er desværre løbet tør for ord og sidste gang jeg skrev en kildeanalyse, gik det ikke særlig godt. ... -
VALGFAG
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal til at vælge valgfag her i næste uge, men jeg har slet ikke besluttet mig for, hvad jeg præcist skal vælge. Grundet mit høje antal timer, har jeg kun plads til ét enkelt valgfag, og det ligger imellem følgende: Engelsk (B->A), biologi (C->B), programmering (c) ... -
Stile
ForumindlægHvordan laver jeg gode stile synes min skriftlig er generelt dårlig:(( -
HJælp termin
ForumindlægHeejjj jeg skal op skriftlig engelsk termin, hvordan kan jeg bedst mulig øve mig? hjjjjjææææælppp -
Dansk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil lige høre om hvilket emne i har valgt. Jeg valgte 6'eren, men jeg skrev kun navnet på modtageren. Skulle man også skrive dato, adresse osv ? -
Prøveeksamen Engelsk
ForumindlægHej skal op til prøveeksamen engelsk.Er der nogen der ved hvad det går ud på? Om det er svært? Og om hvad der skal forbedredes? Mvh Sasja J. -
Lektie- og studiehjælp tilbydes!
ForumindlægHej! Jeg er netop blevet student med gode karakterer i engelsk! Jeg tilbyder engelskhjælp til dig, som nu skal til at igang igen! Jeg er vild med det engelske sprog! Jeg har et stort ordforråd og en god forståelse for tekstanalyse samt den engelske grammatik! Jeg er selvsagt ikke engelsku... -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Er der nogle som kan hjælpe med at oversæte følgende sætninger? 1: Hun opsøger Nicklas 2: Hun gennemskuer "bumsen" og siger, at han skal passe på hendes kusine 3: Dianas kusine fra Østrig ankommer med flyveren fra Berlin 4: Diana vil have en mand, fordi hun vil væk fra sin fami...
